سرور اختصاصی خارج

نوین هاست با ارائه سرور اختصاصی خارج در دیتاسنترهای معتبر نظیر OVH ، Hetzner ، XLHost و …
با بهره‌گیری از تیم مجرب و متخصص و استفاده از سخت‌افزارهای با کیفیت و شبکه اختصاصی نوین هاست
در دیتاسنترهای مذکور سرور اختصاصی به شما عزیزان ارائه می‌دهد

شروع قیمت از ۳,۱۳۶,۰۰۰ تومان

سرور اختصاصی آلمان

دیتاسنتر هتزنر یا همان Hetzner online واقع در کشور آلمان توسط آقای مارتین هتزنر در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ی میزبانی وب و دیتاسنتر آغاز کرد. هتزنر دارای دو دیتاسنتر در نورنبرگ و فالکن اشتاین و یک دفتر مرکزی در شهر گونتس هاوزن در آلمان می باشد.

سرور مجازی آلمان

شروع قیمت از ۱,۸۱۰,۰۰۰ تومان

سرور اختصاصی فرانسه

OVH، به طور قانونی OVH Groupe SAS یک شرکت رایانش ابری واقع در کشور فرانسه که توسط خانواده Klaba در سال ۱۹۹۹تاسیس شد. Ovh بزرگترین ارائه دهنده میزبانی در اروپا و سومین دیتاسنتر در جهان که به دلیل امنیت فیزیکی بالا، پینگ کم نسبت به ایران ، هزینه مناسب ، کیفیت بسیار بالا شبکه و سخت افزار ارائه شده یکی از از دیتاسنتر های مطرح در دنیا می باشد

سرور مجازی فرانسه

شروع قیمت از ۱,۸۱۰,۰۰۰ تومان

سرور اختصاصی هلند

لیزوب ، این دیتاسنتر سال ۱۹۹۷، در شهر آمستردام هلند ، مساحتی به بزرگی ۹۰۰۰ مترمربع تاسیس شد. ارائه خدمات سرویس های متنوع در زمینه هاستینگ و پشتیبانی ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته ، ۹۹% تضمین به روز بودن و همچنین مراکز داده ، دارای ژنراتور های اضطراری هستند و در زمان قطعی برق شروع به کار می‌کنند.

سرور هلند

سرور اختصاصی خارج با نوین هاست

مطلوب است پیش از تعریف سرور اختصاصی خارج و یا اشاره به اجزا آن در ابتدا تعریف کلی از سرور اختصاصی ارائه نماییم؛

کلیه اطلاعاتی که در اینترنت نشر پیدا می‌کند. و یا در اختیار شما قرار می‌گیرد در فضایی میزبانی و نگهداری خواهند شد که به آن سرور گفته می‌شود. سرور ها به دو دسته سـرور اختصـاصی و سرور مجازی تقسیم بندی خواهند شد.

اکنون به تعریف کلی درخصوص سرور اختصاصی خواهیم پرداخت:
سـرور اختصاصـی یا Dedicate Server درواقع ابر کامپیوترهایی همواره روشن و همانند سایر کامپیوترهای خانگی میزان مشخصی از رم، سی پی یو، هاردو ….. به آنها اختصاص داده شده است. نکته قابل تمایز سـرور اختـصاصـی از سایر کامپیوتر های خانگی، دسترسی ۲۴ ساعته و بدون محدودیت به سرور خواهد بود.

سرورها با قابلیت سرویس دهی در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بهترین انتخاب برای میزبانی اطلاعات شما خواهند بود.

باتوجه به اینکه به سرور اختصاصی خارج میزان منابع بالایی تخصیص داده خواهد شد. به منظور افزایش بهره وری از کلیه امکانات سرور اختصاصی می‌توانیم آن را از طریق انواع گوناگون مجازی سازها به بخش های کوچکتر که آن را سرور مجازی می‌نامیم، تقسیم نماییم.

خرید سرور اختصاصی خارج نوین هاست

سـرور های اختصـاصی خـارج نوین هاست از دیتاسنتر های معتبر دیتاسنتر های هتزنر، لیزوب، او وی اچ، سویو استارت ارائه خواهند شد. تا حداکثر حق انتخاب را دراختیار شما همراهان گرامی قرار دهدهمچنین تیم پشتیبانی حرفه ای نوین هاست در تمام مدت اعتبار سرور در کنار شما خواهد بود تا شما را از خریدی با کیفیت و امن مطمئن سازد.

با خرید سـرور اختـصاصی شما هیچگونه محدودیتی در راه اندازی و نصب و یا گسترش نرم افزارها ، اپلیکیشن های خود ، مدیریت داده های موجود برروی سرور و رفع اختلالات احتمالی و…. را نخواهید داشت. امکان دسترسی های گوناگون که سرور اختصاصی در اختیار شما قرارخواهد داد. می‌توانید تغییرات بسیاری جهت افزایش بهره وری و مدیریت منابع سرور، یا افزایش امنیت اطلاعات موجود بر سـرور اختصـاصی خود اعمال نمایید.

همانطور که پیشتر بیان شد هرنوع اطلاعاتی توسط سرور میزبانی خواهد شد. بی شک مطلع هستید که پردازش اطلاعات در سـرور اخـتصـاصی با سرعت بالایی صورت خواهد گرفت. و این امر کاربران زیادی را مجاب ساخته است تا به منظور کابری های گوناگون از جمله میزبانی سایت هایی با تعداد بازدید و یا اطلاعات بالا، پشتیبانی از کلاس های آنلاین و …. انتخاب سرور اختصاصی ایران و خارج را بهترین گزینه بیابند.

مدت زمان راه اندازی و تحویل سـرور اختـصـاصی خارج یک روز زمان خواهد برد. و شما همراهان گرامی می‌توانید در صورت بروز هر گونه سوال و اختلالی در صورت تمایل با تیم فنی نوین هاست در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کنند.

سرور اختصاصی خارج از چه دیتاسنترهایی ارائه می‌شود؟

دیتاسنتر های هتزنر، لیزوب، او وی اچ، سویو استارت سرویس قابل ارائه می‌باشد

چه سیستم عاملی باید انتخاب کنم؟

نوع کاربری شما سیستم عامل مورد نیاز را تعیین خواهد کرد.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با همیاران فروش تماس حاصل نمایید.

آما‌ده‌سازی سرور اختصاصی چقدر زمان خواهد برد؟

ستاپ اولیه سرور مجازی به طور میانگین ۲ الی ۳ ساعت و حداکثر یک روز کاری زمان خواهد برد.

آیا از سرور اختصاصی بکاپ گرفته می‌شود؟

تهیه بکاپ به صورت کلی برعهده همراه خواهد بود.

با تهیه سرویس بکاپ می‌توانید از سرور خود بکاپ تهییه نمایید.

امکان ارتقا پلن وجود دارد؟

بله، در هر زمان از دوره خود امکان ارتقا پلن وجود دارد.

جهت ارتقا سرویس، پلن مورد نظر خود را طی تیکت به بخش فروش اعلام نمایید.

faq

برخی مشتریان ما :