سرور اختصاصی امریکا

سرور اختصاصی آمریکا نوین هاست از دیتاسنتر XL Host تامین و دراختیار شما همراهان قرار خواهد گرفت

سرور اختصاصی آمریکا نوین هاست

USA dedicated server

اگر بخواهیم تعریف کلی از سرور اختصاصی ارائه کنیم می‌توان به اینکه اشاره کرد که سرور اختصاصی آمریکا ابر کامپیوترهایی با تخصیص میزان مشخصی از منابع ( رم، سی پی یو، هارد و … ) و همچنین امکان پشتیبانی از سیستم عامل های گوناگون هستند. که با دراختیار قرار دادن سطح گسترده‌ای از منابع و قدرت پردازشی بالا همواره بالاترین کارایی را در اختیار کاربران خود قرارداده است.

همانطور که مطلع هستید سرور اختصاصی ابر کامپیوترهای همواره روشن و متصل به اینترنت خواهد بود. که در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته امکان بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای کاربران آن فراهم خواهد بود. سرور اختصاصی با فراهم کردن امکان ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات و پردازش سریعتر اطلاعات کاربران بسیاری به سوی برخورداری از سرور اختصاصی سوق داده است.

باتوجه به اینکه به سرور اختصاصی میزان منابع بالایی تخصیص داده خواهد شد. به منظور افزایش بهره وری از کلیه امکانات سرور اختصاصی آمریکا می‌توانیم آن را از طریق انواع گوناگون مجازی سازها به بخش های کوچکتر که آن را سرور مجازی می‌نامیم، تقسیم نماییم. جهت بهره مندی از کلیه امکانات سخت افزاری سرور اختصاصی می‌توان از نسخه های گوناگون سیستم عامل بهره گرفت. همچنین شما می‌توانید با تهییه سرور اختصاصی چندین ماشین مجازی به همراه سیستم عامل‌های مجزا و متفاوت مدیریت نمایید.

منابع و سخت افزار

لازم به ذکر است کلیه منابع ( و به خصوص پهنای باند) در سرور اختصاصی به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به مدیریت اطلاعات سرور اختصاصی خود اقدام نمایید. بی شک شما در سرور اختصاصی هزینه بیشتری نسبت به سرور مجازی پرداخت خواهید کرد. این درحالیست که امکانات، عملکرد، کارایی و قدرت پردازشی در سرور اختصاصی قابل مقایسه با سرور مجازی نخواهد بود.

امروزه در سرتاسر دنیا یک وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. زیرا هر روز تعداد افرادی که به فضای مجازی اعتماد می کنند. و خرید و سفارش خود را به صورت آنلاین انجام می دهند بیشتر می شود. از سوی دیگر، برای مشاغل یا مشتریان خارجی در خارج از کشور، شناسنامه ثابت و انحصاری خارجی که عموماً مربوط به کشوری است که بیشترین مشتری را دارد، اساساً در تجارت افراد مؤثر و مثبت است.

سرور اختصاصی آمریکا نوین هاست

برای کسب و کارها یا مشتریان خارجی مستقر در خارج از کشور، داشتن کارت شناسایی خارجی ثابت و منحصر به فرد که معمولاً با کشوری که بیشترین مشتری را دارد. اساساً در جامعه تجاری مؤثر و مثبت است. یکی از آی پی های خارجی که مشتریان زیادی را جذب می کند تنها آی پی آمریکا است. برای داشتن IP خارجی می توانید سرور اختصاصی آمریکایی خریداری کنید.

سرور اختصاصی آمریکا نوین هاست از دیتاسنتر XL Host تامین و دراختیار شما همراهان قرار خواهد گرفت. پایداری ، سرعت و عملکرد بالا از جمله مواردیست که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب ساخته است.

هرنوع اطلاعاتی که در بستر وب ملاحظه می‌نمایید در فضایی ذخیره و نگهداری خواهد شد. که به آن سرور گفته می‌شود، سرورها به دو دسته سرور اختصاصی و سرور مجازی تقسیم خواهد شد. بی شک مطلع هستید که پردازش اطلاعات در سرور اختصاصی با سرعت بالایی صورت خواهد گرفت. و این امر کاربران زیادی را مجاب ساخته است. تا به منظور کابری های گوناگون از جمله میزبانی سایتهایی با تعداد بازدید و یا اطلاعات بالا، پشتیبانی از کلاس های آنلاین و …. انتخاب سرور اختصاصی ایران و سرور اختصاصی خارج را بهترین گزینه بیابند.

قبل از خربد !!

با خرید سرور اختصاصی آمریکا شما هیچگونه محدودیتی در راه اندازی، نصب و یا گسترش نرم افزارها و اپلیکیشن های متنوع خود، مدیریت داده های موجود روی سرور، مشاهده و رفع اختلالات احتمالی و …. نخواهید داشت. به علاوه با امکان دسترسی‌های گوناگون که سرور اختصاصی در اختیار شما قرارخواهد داد. می‌توانید تغییرات بسیاری جهت افزایش بهره وری و مدیریت منابع سرور، یا افزایش امنیت اطلاعات موجود بر سرور اختصاصی خود اعمال نمایید.

نوین هاست همواره در تلاش بوده که با ارائه سرویس در کمترین زمان ممکن و همچنین همراهی شما در طول مدت اعتبار سرور با شما در تجربه خریدی با کیفیت و اطمینان خاطر از همراهی تیم حرفه ای سهیم باشد. برای پیشبرد سریعتر کسب و کار خود و برخورداری از یک فضای ابری پرسرعت و ایمین تنها کافیست شروع کنید. ما نیز همچون گذشته در کنار شما هستیم.

پلن های موجود در دیتاسنتر ها:

دیتاسنتر xlhost:

سرور اختصاصی امریکا ایکس ال هاست

مشاهده پلن ها

سفارش دهید

سرورهای ارائه شده توسط این دیتاسنترقیمت مناسب تری نسبت به سایر مراکز داده دارند.

دیتاسنتر SingleHop:

سرور اختصاصی امریکا سینگل هپ

مشاهده پلن ها

سفارش دهید

این دیتاسنترسرور آمریکایی با کیفیت بالا و بسیار بالا را ارائه می دهد. اما به دلیل قیمت بالا، خدمات خوبی به مشتریان ارائه می دهند.

دیتاسنتر OVH:

سرور اختصاصی امریکا او وی اچ

مشاهده پلن ها

سفارش دهید

دیتاسنترOVH یک دیتاسنتردولتی فرانسه است که شعبه های متعددی در سراسر جهان دارد. یکی از آنها شعبه آمریکای شمالی است. که این دیتا سنتر به طور جدی محدودیت های جدی را بر ایران اعمال می کند.

مزایای سرور اختصاصی آمریکا

سرور اختصاصی محبوب مورد علاقه ایرانیان سرور اختصاصی آمریکا است. دلایل مختلفی برای انتخاب این سرویس وجود دارد:

  • مالکیت IP آمریکا
  • سرعت عمل بر روی بهترین سرور اختصاصی در آمریکا

برای افرادی که به سرعت سیستم و وب سایت خود اهمیت می دهند. سرورهای اختصاصی آمریکا دارای آپتایم بالاتری هستند.

  • کار با چندین نرم افزار

با خرید سرور اختصاصی آمریکا می توانید چندین برنامه یا نرم افزار را بدون محدودیت اجرا کنید.

معایب سرور اختصاصی آمریکا

تنها ایراد این سرور را می توان قیمت و روش پرداخت دانست. زیرا هزینه سرورهای اختصاصی مختلف آمریکا به دلار محاسبه و به روز می شود. همچنین هزینه تبدیل ریالی به دلار نیز به اصل مبلغ اضافه می شود.

معیارهای انتخاب سرور

به طور کلی، هنگام انتخاب سرور، باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • RAM برای سرورهای اختصاصی در آمریکا
  • CPU

یک CPU اغلب از سه منظر ارزیابی می شود: هسته های پردازنده، حافظه پنهان و سرعت عملکرد پردازنده.

  • حافظه ذخیره سازی

حافظه سرور از دو نوع هارد دیسک HDD و SSD تشکیل شده است.

  • پهنای باند سرور

نوین هاست یار نوین شماست

خرید سرورهای تخصصی خارج از کشور به خصوص آمریکا دلایلی از جمله نیاز به IP اختصاصی این کشور، سرعت بالا و اجرای همزمان برنامه های متعدد وجود دارد. خدمات آمریکا توسط چهار دیتا سنتر مختلف در آمریکا ارائه می شود که به اختصار توضیح دادیم.

اما هنگام خرید سرور اختصاصی آمریکا که توسط شرکت نوین هاست در ایران قابل ارائه است. با پلن های متفاوتی مواجه می شویم. هر پلن دارای مقادیر متفاوتی از RAM، CPU، پهنای باند و فضای ذخیره سازی است.