سرور اختصاصی انگلیس

سرور اختصاصی انگلیس به همراه سرور مجازی انگلیس نوین هاست از دیتاسنتر ovh فرانسه تامین و در اختیار ما
همراهان گرامی قرار خواهد گرفت؛ دیتاسنتر OVH یکی از بزگترین دیتاسنتر های اروپا می‌ باشد کیفیت، سرعت و
عملکرد به همراه آپ تایمی بالا از جمله بی‌شمار مواردیست که این دیتاسنتر را از سایرین مجزا خواهد کرد.

خرید سرور اختصاصی انگلیس

تمامی اطلاعاتی که در اینترنت منتشر می‌شوند و در اختیار شما قرار می‌گیرند در فضایی میزبانی و نگهداری خواهند شد که به آن سرور گفته می‌شود؛ سرور ها به دو دسته سرور مجازی و سرور اختصاصی تقسیم خواهند شد.

اکنون به تعریف کلی در رابطه با سرور اختصاصی خارج خواهیم پرداخت:
سرور اختصاصی ابر کامپیوترهای همواره روشن و متصل به اینترنت خواهد بود که به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز و ۷ روز هفته امکان بهره برداری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای کاربران آن فراهم خواهد بود؛ سرور اختصاصی نیز همانند کامپیوترهای خانگی میزان مشخصی از رم، سی پی یو، هارد و … را دارا می‌باشند که با فراهم کردن امکان ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات، پردازش سریعتر اطلاعات کاربران بسیاری به سوی برخورداری از سرور اختصاصی سوق داده است.

لازم به ذکر است تمامی منابع ( و به خصوص پهنای باند) در سرور اختصاصی به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به مدیریت اطلاعات سرور اختصاصی خود اقدام نمایید. بی شک شما در سرور اختصاصی هزینه بیشتری نسبت به سرور مجازی پرداخت خواهید کرد، این درحالیست که امکانات، عملکرد، کارایی و قدرت پردازشی در سرور اختصاصی قابل قیاس با سرور مجازی نخواهد بود و اختصاصی بودن و در اختیار داشتن کلیه منابع از جمله مواردیست که افراد بسیاری را برای تهیه سرور اختصاصی انگلیس مشتاق نموده است.

سرور اختصاصی انگلیس نوین هاست

سرور اختصاصی انگلیس به همراه سرور مجازی انگلیس نوین هاست از دیتاسنتر ovh فرانسه تامین و در اختیار ما همراهان گرامی قرار خواهد گرفت؛ دیتاسنتر OVH یکی از بزگترین دیتاسنتر های اروپا می‌ باشد کیفیت، سرعت و عملکرد به همراه آپ تایمی بالا از جمله بی‌شمار مواردیست که این دیتاسنتر را از سایرین مجزا خواهد کرد.

هر اطلاعاتی که در بستر وب ملاحظه نمایید در فضایی زخیره و نگهداری خواهد شد که به آن سرور گفته می‌شود و سرور ها به دو دسته سرور اختصاصی و سرور مجازی تفسیم خواهد شد؛ بی تردید مطلع هستید که پردازش اطلاعات در سرور اختصاصی با سرعت بالایی صورت خواهد گرفت.

با خرید سرور اختصاصی انگلیس شما همراهان گرامی هیچ گونه محدودیتی در راه اندازی ، نصب و یا گسترش نرم افزارها و اپلیکیشن های متنوع خود ، مدیریت داده های موجود برروی سرور ، مشاهده و رفع اختلالات احتمالی و…. نخواهید داشت ؛ به علاوه با امکان دسترسی های گوناگون که سرور اختصاصی دراختیار شما قرار خواهد داد می‌توانید تغییرات بسیاری جهت افزایش بهره وری و مدیریت منابع سرور و یا بالا بردن امنیت اطلاعات موجود بر سرور انگلیس خود اعمال نمایید.

همواره نوین هاست در تلاش است تا با تحویل سرور در کمترین زمان ممکن و همراهی تیم فنی نوین هاست در تمام مدت اعتبار سرور اطمینان خاطر از خریدی با کیفیت را برای شما به ارمغان آورد و در صورت بروز هر گونه سوال و اختلالی می‌توانید با تیم فنی نوین هاست در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کنند نوین هاست برای تجربه یک همکاری حرفه ای در کنار شما همراهان عزیز خواهد بود.

پلن های موجود در دیتاسنتر ها:

دیتاسنتر RedStation:

سرور اختصاصی انگلیس redstation

مشاهده پلن ها