چگونه وبلاگ می تواند تاثیر مثبت بر کسب و کار شما داشته باشد ؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۳-۱۹

تاثیر وبلاگ بر روی کسب و کار : بعضی روزها ممکن است به نظر برسد که هر کس یک وبلاگ دارد . یا انواع دیگر از قبیل یک میکروبلاگ ، وبلاگ گروهی، photoblog یا vlog. صاحبان کسب و کار، هزینه های وبلاگ نویسی را نادیده می گیرند. یک وبلاگ تجاری می تواند راه ساده ای برای ایجاد و بهبود روابط با مشتریان باشد. و همچنین جذب کسب و کار بیشتر به یک وب سایت مرکزی باشد .

چگونه وبلاگ می تواند تاثیر مثبت بر کسب و کار شما داشته باشد

اصالت وبلاگ

اصطلاح “وبلاگ” – انقباض “وبلاگ” – به اواخر دهه ۱۹۹۰ نزدیک می شود. در همان زمان که وبلاگ ها پدیده اینترنت شد. روزنامه ها و مجلات آنلاین برای سال ها وجود داشته است. اما تنها در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹، ابزارهای هاست وب آسان برای استفاده، باعث شد هزاران وبلاگ نویسی را شروع کنند.

وبلاگ های اولیه عمدتا شخصی بودند: کاربران در مورد زندگی خود، شغل های خود و یا به سادگی هر چیزی که در سر داشتند نوشت. با این که رسانه ها تکامل یافته اند، وبلاگ ها بیشتر گوناگون به نظر می رسند و تاثیر بیشتری دارند. وبلاگ های مشهور صدها هزار یا حتی میلیون ها خواننده را جذب می کنند و وبلاگ های برجسته، توسعه اخبار و افکار عمومی را شکل می دهند.

وبلاگ ها و کسب و کار

وبـلـاگ ها در اینترنت مدرن بسیار بیشتر از مجلات شخصی است. بسیاری از کسب و کار وبلاگ های رسمی را حفظ می کنند. حتی یک کسب و کار با یک وب سایت فعال می تواند از حفظ یک وبلاگ بهره مند شود.

به دلایل مختلف یک وبلاگ موثر بر وب سایت شرکت می باشد. وبلاگ ها بیشتر از بسیاری از صفحات وب غیر رسمی هستند. و خوانندگان احساس آرامش بیشتری در خانه دارند. یک وبلاگ کمک می کند تا خواننده احساس می کند که او می داند که شرکت در پشت آن است. این به ویژه برای کسب و کارهای کوچک است که به برقراری ارتباط شخصی با مشتریان اعتماد دارند.

۵ دلیل سودمندی وبلاگ ها برای کسب و کار ها

وبلاگ نویسی که دیدگاه داخلی را در مورد شرکت به ارمغان می آورد ارزشمند است. اما این تنها چیزی نیست که خوانندگان را مجددا می گیرد. وبلاگ یک راه خوب برای توزیع قطعات کوچک اطلاعات مفید برای خوانندگان است. آموزش، تظاهرات محصول، توضیحات ویژگی ها و سایر قطعات کوتاه مفید، خوانندگان را برای ارزش افزوده بازمی گرداند. با به طور مداوم به روز رسانی وبلاگ و حفظ مشتریان با اطلاعات مفید جدید محصول، یک وبلاگ شرکت ایجاد یک رابطه پایدار است.

شروع یک وبلاگ کسب و کار می تواند به همان اندازه ساده است که یک حساب کاربری رایگان را در یکی از سیستم عامل های وبلاگ نویسی بی شماری که در اینترنت موجود هستند باز کنید. با این حال، یک وبلاگ شرکت موفق نیاز به تلاش کمی در مورد چگونگی به روز رسانی آن، نوع محتوای منتشر شده و نحوه نگهداری آن دارد. یک وبلاگ که شروع می شود، اما بعد از آن می میرد، تقریبا بدتر از هیچ وبلاگ است.

ایندکس شدن در نتایج موتور های جستجو

یکی دیگر از کلید های وبلاگ موفق این است که آن را به موتورهای جستجو به طور موثر اتصال. به راحتی می توان یک مشتری موجود را به یک خواننده وبلاگ تبدیل کرد، به خصوص اگر آنها قبلا یک خبرنامه یا مشابه را دریافت کرده اند. درک خوانندگان از اینترنت در اینترنت، کمی پیچیده تر است. کلید اتصال به خوانندگان جدید بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها است.

چگونه یک وبلاگ موفق ایجاد کنیم ؟

هر گاه یک کاربر یک عبارت را در یک جستجو در وب وارد کند. موتور جستجو – به عنوان مثال گوگل – جستجو از طریق تمام صفحات وب آن را برای آنهایی که به بهترین وجه مطابقت دارند، نشان می دهند. موتور جستجو صفحات را بر اساس یک الگوریتم پیچیده رتبه بندی می کند که در میان دیگر موارد، تعداد صفحات دیگر به یک سایت، تعداد دفعاتی که برخی از عبارات کلیدی ظاهر می شوند، نام صفحات و “اقتدار” درک منبع، در نظر گرفته می شود. SEO به معنای طراحی، نوشتن و ترویج یک صفحه به طوری که آن را به عنوان رتبه بالا در موتورهای جستجو به عنوان امکان پذیر است. قسمت اصلی این کار به سادگی نوشتن محتوای قابل خواندن است. اما تغییرات کوچکی وجود دارد که کارشناسان می توانند باعث ایجاد تفاوت های بزرگی در نتایج جستجو شوند.

نگه داشتن یک وبلاگ

تاثیر وبلاگ بر روی کسب و کار : یک وبلاگ تجاری یک پروژه مداوم است. و هیچ تاثیر زیادی بر فروش در یک شب نخواهد داشت. برای به دست آوردن بهترین آن، صاحبان کسب و کار – و یا کارشناسان وب خود – باید نه تنها خواننده خود را، بلکه ارتباط با وبلاگ های دیگر، چه سایر کسب و کارهای محلی و یا وبلاگ های عمومی در مورد یک موضوع است. اگر چه ایجاد یک وبلاگ می تواند زمان زیادی باشد. اما هنوز یک راه ساده و ارزان برای ارائه درخواست مستقیم و شخصی برای حضور آنلاین هر کسب و کار است.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه