تعریف پهنای باند | بخش دوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۸-۰۶

تعریف پهنای باند بخش دوم با نوین هاست : شما می توانید مقدار پهنای باند مورد نظر خود را با چک کردن آمار در پنل کنترل سرور هاست خود بررسی کنید. اگر شما از cPanel استفاده می کنید. می توانید آمار زیادی را مشاهده کنید که در مورد میزان پهنای باند صفحات وب شما هر روز استفاده می کند. و همچنین صفحات وب خاصی که بیشتر دیده می شوند را مشاهده می کنید. اگر این صفحات وب برای رشد کلی وب سایت شما مفید نیستند. یا قادر به اضافه کردن درآمد از وب سایت شما نیستند. می توانید صفحات وب را با محتوای و تبلیغات مناسب و سودآور تغییر دهید یا صفحات وب را حذف کنید.

به این ترتیب، می توانید برنامه های خود را از طریق ترافیک ترافیکی خود درآورید و همچنین با توجه به کیفیت ترافیک وب در این صفحات وب، کسب درآمد کنید. پهنای باند باید به طور مطلوب مورد استفاده قرار گیرد، اگر شما واقعا نگران رشد مثبت سایت خود هستید. با استفاده از این آمار، شما می توانید به راحتی تجزیه و تحلیل کنید. اگر طرح میزبانی که شما انتخاب کرده اید مطابقت با نیازهای پهنای باند خود را. پس از آن شما می توانید برنامه میزبانی وب خود را پایین تر یا ارتقاء دهید.

پهنای باند چیست ؟

تعریف پهنای باند

همچنین میزان پهنای باند مورد نیاز شما بستگی به نوع میزبان وب است که وب سایت شما از آن استفاده می کند. اگر سرور میزبانی وب اختصاصی با کیفیت بالا داشته باشید. پهنای باندی که می توانید داشته باشید وقتی آن را با سرور میزبانی وب به اشتراک می گذارید بالا خواهد بود. این به این دلیل است که در یک سرور اختصاصی ، هیچ کاربر دیگری در حال حاضر به غیر از شما برای به اشتراک گذاشتن منابع سرور، که شامل پهنای باند نیز وجود دارد. شما کنترل سرور وب سرور اختصاصی اختصاص یافته را دریافت می کنید. سپس می توانید پهنای باند را به نحوی که تصمیم می گیرید استفاده کنید.

از سوی دیگر، در سرور میزبانی وب به اشتراک گذاشته شده. تعداد زیادی، و گاهی چند صد، کاربران و وب سایت های آنها در سرور میزبانی وب یکسان وجود دارد. با توجه به این واقعیت، تمام منابع سرور وب، به عنوان مثال، فضای دیسک و پهنای باند ، تخصیص حافظه، پهنای باند و سایر ابزارهای وب و برنامه های کاربردی بین بسیاری از کاربران و وب سایت ها به اشتراک گذاشته می شوند.

علاوه بر این، اگر هر کاربر در وب سرور مشترک، در استفاده از اسکریپت هایی که بسیاری از وبلاگ های خودکار را تولید می کند.  یا بیش از حد از پهنای باند ای که برای او ارائه می شود، استفاده می شود. دیگر کاربران در این کل تاثیر خواهند گذاشت. میزبانی وب سرور شانس هایی وجود دارد که حتی وب سایت شما پایین می آید. و یا در صورت بروز هر گونه خطا در وب سایت شما، مشکلات روبرو خواهد شد.

پهنای باند نامحدود

در تعریف پهنای باند نامحدود ، بسیاری از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب با پهنای باند نامحدود و یا پهنای باند نامحدود برای جذب تعداد زیادی از مشتریان وجود دارد. اما از این واقعیت که از نظر پهنای باند “نامحدود” هیچ مزیتی برای میزبان وب در دراز مدت وجود ندارد، مراقب باشید. میزبان وب همچنین باید هزینه پهنای باند مورد استفاده مشتریان خود را بپردازد. و اگر تمام کاربرانش از پهنای باند نامحدود استفاده کنند. میزبان وب که این پهنای باند نامحدود را ارائه می دهد. به سرعت از کسب و کار میزبان خارج می شود!

بنابراین، برای بهترین و قابل اعتماد میزبان وب سایت که صادقانه به نقل از هزینه های معقول برای برنامه های میزبانی وب خود را انتخاب کنید. این میزبانهای وبسایت صادقانه، رفاه مشتریان خود را در ذهن دارند. و هزینه هایی که آنها هزینه میکنند. بسیار اسمی هستند که با توجه به ویژگیها و کیفیت آنها ارائه میشود.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه