۴ نکته کلیدی در رابطه با طراحی سایت

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۲۹

۴ نکته کلیدی در رابطه با طراحی سایت با نوین هاست : وب سایت شما نقطه تمرکز اصلی حضور آنلاین کسب و کار شما است. شما باید از اینکه آن را بهینه شده طراحی کرده باشید اطمینان داشته باشید. ارائه مطالبی که بازدید کنندگان شما نیاز دارند. این به معنای استفاده از سبک های طراحی مناسب است. برای اینکه هر فرصتی برای موفقیت در دنیای رقابتی کسب و کار آنلاین داشته باشید. باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما سریع و لذت بخش است. هنگام ساخت وب سایت کامل برای کمپین بازاریابی اینترنتی خود، معایب طراحی زیر را در ذهن داشته باشید.

4 نکته کلیدی در رابطه با طراحی سایت

۴ نکته کلیدی در رابطه با طراحی سایت با نوین هاست

۱- استفاده از رنگ

رنگ یکی از مهمترین عوامل طراحی وب سایت است. رنگ های مختلف می توانند به شدت بر افراد در سطح ناخودآگاه نفوذ کنند و از افکار و احساسات خاصی بهره مند شوند. بسیاری از طراحان اشتباه می کنند که توجه کافی به استفاده از رنگ در راه درست نداشته باشند.

بسیاری از سایت های طراحی شده ضعیف، طرح های رنگی متناقض دارند و یا استفاده بیش از حد از رنگ های کنتراست بالا دارند که می تواند متن را برای خواندن یا خنثی کردن خواننده از محتوای مهم صفحه افزایش دهد اگر چه در طراحی وب سایت چندین قاعده تنظیم شده وجود دارد. اما در اینجا چند مورد مهم را در نظر می گیریم:

طرح های رنگی رنگ قرمز و نارنجی تماشا را به سرعت جذب می کنند. در حالی که سبز و آبی تمایل به انتقال آرام و طبیعت احساس احساس، بنفش، لوکس و سلطنتی را به ارمغان می آورد. و اغلب رنگ های امن را انتخاب می کند. که تنها به خاطر اهداف کاربردی باشد.

۲- فلش کارت و انیمیشن ها

در هر هزینه باید از گرافیک ها و انیمیشن های متحرک، مخصوصا در مواردی که برای تبلیغات مخرب و مزاحم استفاده می شود. اجتناب شود. با داشتن سرصفحه هایی که فریاد می زنند و فریاد می زنند. به امید تلاش برای جذب کردن بیشتر مردم را به شدت تحریک می کند.

عدم استفاده از فلش در طراحی سایت

این همچنین بازدیدکنندگان شما را از محتوای خود منحرف میکند. و برای تجربه مشاهده ناخوشایند که در بسیاری از موارد به اندازه کافی برای جلوگیری از آنها به کار میرود، ایجاد میشود. در عوض، سعی کنید از هدرهای صفحه استفاده کنید که ساده، ظریف و سازگار با سبک طراحی و محتوای سایت شما است. طراحان وب همچنین باید از لوگو شرکت در هدر صفحه استفاده کنند. زیرا این نماد است که مردم آن را به خاطر می سپارند. به یاد داشته باشید که سربرگ صفحه معمولا اولین چیزی است که مردم می بینند و اولین برداشت ها برای بسیاری زیاد است.

۳- تصاویر بزرگ و بدون فشرده سازی

در حالی که سرعت اینترنت به طور مداوم سریعتر می شود. در نظر داشته باشید که هر کسی یک اتصال پهنای باند فوق سریع را ندارد. دیگران با استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای مرور اینترنت که مبارزه برای نمایش صفحات بسیار شدید گرافیکی هستند، وجود دارد. با استفاده از تصاویر بزرگ که به طور مطلوب فشرده نیستند می توانند از همه کارایی بالاتری برخوردار باشند. و اگر مردم مجبور باشند برای بارگیری وب سایت خود صبر کنند. احتمالا به دنبال جایی دیگر هستند.

داشتن تصاویر پسزمینه بزرگ یک روند طراحی وب محبوب است اما شما باید اطمینان حاصل کنید که تصاویر به درستی فشرده شده بدون تاثیر قابل توجهی در کیفیت. یکی دیگر از چیزهایی که باید اجتناب کرد این است که داشتن تصاویر کامل از محصولات در همان صفحه به عنوان شرح. در عوض، از پیش نمایش تصاویر کوچک استفاده کنید که وقتی روی آنها کلیک میکنید، یک جعبه مودال را نمایش داده و نسخه کامل تصویر را باز کنید.

۴- عدم طراحی ریسپانسیو و واکنشگرا

امروزه مردم از طیف گسترده ای از دستگاه های مختلف برای مرور اینترنت استفاده می کنند. کامپیوترهای رومیزی و رایانه های لپ تاپ به احتمال زیاد دستگاه های رایج ترین مرور اینترنت خواهند بود. در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا، ترافیک وب موبایل بیش از بیست درصد از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد. رایانه لوحی صفحه لمسی نیز بسیار محبوب است. به ویژه با راه اندازی ویندوز ۸ جدید مایکروسافت، سیستم عامل لمسی و تلفن همراه.

با این حال تعداد زیادی از طراحان وب هنوز به این روند بسیار مهم توجه ندارند. در عوض، آنها همچنان به طراحی وبسایت هایی می پردازند که ممکن است در صفحه نمایش بزرگ به نظر برسند. در حالی که در دستگاه های تلفن همراه آنها دشوار و ناراحت کننده برای خواندن و حرکت است. درعوض، طراحان وب امروز باید توجه به روند مهم مانند سبک های مدولار طراحی، طراحی وب پاسخگو و انواع مختلف دیگر از انطباق محتوا را داشته باشند.

نوین هاست یار نوین شماست

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه