سرعت بخشیدن به وبسایت خود با انتقال به هاست جدید

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۱۲-۲۹

افزایش سرعت وب سایت با انتقال به هاست جدید با نوین هاست : زمانی که ما در دنیای وب بی حد و حصر هستیم، توجه مردم به رشد کوتاهتر می شود. بنابراین، قابل فهم است، سرعت بارگذاری و عملکرد سایت شما برای موفقیت آن بسیار مهم است. در اینجا ما برخی از حرکات خاصی را که می توانید برای حل مسائل مربوط به سرعت وبسایت ایجاد کنید. توضیح می دهیم. این می تواند به همان اندازه تغییر دسته بندی میزبان و حداقل به عنوان نصب یک ابزار جدید باشد.

طرح های میزبانی وب بهبود یافته

این وسوسه است که فقط ارزان ترین برنامه های میزبانی را بپردازد و اجازه بدهد. با این حال، تصمیم گیری در چنین عجله ای معمولا به هیچ چیز خوبی نمی انجامد. برنامه های میزبانی مشترک، حداقل هزینه را ارائه می دهند. اما سرعت وبسایت شما نیز هزار بار کاهش می یابد. این به این دلیل است که شما مجبور هستید که تمام منابع سرور را با بسیاری از مشتریان دیگر در میزبانی مشترک به اشتراک بگذارید.

افزایش سرعت وب سایت

افزایش سرعت وب سایت با انتقال به هاست جدید نوین هاست

بنابراین یک راه موثر برای بالا بردن سرعت وبسایت شما این است که برای گزینه های میزبانی دیگر که قادر به مدیریت ارتقا هستند، بروید، برخی از آنها در زیر شرح داده شده است:

سوئیچ به سرور اختصاصی

سرور اختصاصی ، نخبه در جهان میزبان است. آنها منابع گسترده ای از یک سرور فیزیکی کامل را ارائه می دهند. که فقط برای پاسخگویی به الزامات وبسایت شما عمل می کند. به عنوان یک نتیجه، هیچ تهدیدی به سرعت کم سرعت ناشی از حجم کارهای دیگر وبسایت ها وجود ندارد. علاوه بر این، آنها همچنین دارای سخت افزار سطح سازمانی هستند. که به طور خودکار عملکرد وبسایت شما را تسریع می کند.

سوئیچ به سرور مجازی

برای کسانی که از شما نمی توانند یک برنامه میزبانی اختصاصی را در اختیار داشته باشند. گزینه ای مناسب برای سرور مجازی (VPS) وجود دارد. این نوع میزبانی مزایای سرور اختصاصی را در قیمت های بسیار پایین تر ارائه می دهد. شما دسترسی کامل به ریشه برای پیکربندی و کنترل تمام منابع سرور خاص سرور مجازی خود دارید. بنابراین وبسایت شما می تواند از هر واحد منابع اختصاص یافته مانند RAM، هسته پردازنده و پهنای باند استفاده کند.

ابزار ها

اگر قصد ندارید سوئیچ میزبان را تغییر دهید، می توانید از ابزار و ترفندهای زیر استفاده کنید تا سرعت سایت شما افزایش یابد:

CDNs

CDNs یا Networks تحویل محتوا در ارائه تجربه سریع برای کاربران کمک می کند. این ها شبکه های غول پیکر سرورها هستند که در سراسر جهان پخش می شوند. با ارائه محتوا از نزدیک ترین سرور، در سرعت وبسایت کمک می کند. بدون CDN، وبسایت شما باید در سرور مرکزی برای بازیابی مطالب ضروری باشد. فاصله بین این سرور مرکزی و مکان بازدید کننده می تواند عظیم باشد.

ذخیره سازی مرورگر

ذخیره سازی مرورگر می تواند شگفتی هایی را برای کاربرانی که به سایت شما باز می گردند، انجام دهد. چنین ذخیره سازی داده های ایستا از تمام صفحات وب بازدید شده در مرورگر را ذخیره می کند و هر بار که کاربر صفحه را بارگذاری می کند، آن را ذخیره می کند. این نتیجه دسترسی سریع تر به صفحات وب مربوطه را برای جلوگیری از تاخیر ناخوشایند ایجاد می کند. با این حال، ذخیره سازی مرورگر برای افرادی که برای اولین بار وبسایت شما را می بینند، نمی تواند بسیار مفید باشد. برای بازدید کنندگان جدید، مرورگر باید هر جزء را بر روی صفحه وب از داده های سرور بارگذاری کند.

فشرده سازی Gzip

Gzip می تواند به سایت شما کمک کند پهنای باند را کاهش دهد و با فشرده سازی پاسخ های HTTP مبتنی بر مرورگر سرعت بخشید، این برای رشته های تکراری در اینجا به نظر می رسد و هر یک از آنها را با اشاره گرها به سمت اول خود جایگزین می کند. در نهایت انجام این کار می تواند تا اندازه ۷۰ درصد پاسخ های HTTP را کاهش دهد. شما می توانید آن را برای به حداقل رساندن انواع فایل های خاص و یا زبان های خاص مانند HTML، XML، CSS، جاوا اسکریپت و غیره استفاده کنید. شما می توانید Gzip را از cPanel سرور خود فعال کنید.

ابزارهای کمکی

Minification یک فرآیند شبیه به فشرده سازی Gzip است. این تعداد فایل های جاوا اسکریپت و CSS را کاهش می دهد. و همه آنها را در یک مکان قرار می دهد. در غیر این صورت، مرورگر بازدید کننده به هر یک از آنها به صورت جداگانه دسترسی پیدا می کند. و درخواست های HTTP بیش از حد ایجاد می کند.

ابزار Minifying همچنین آنها را با حذف فضای خالی، سمیکال های غیر ضروری، کاهش طول کد های هگزاکس و غیره کاهش می دهد. با کاهش حجم زیادی از این فایل ها، سرعت وبسایت شما به طور خودکار به دلیل درخواست های کوچک شده بهبود می یابد؛ شما می توانید ابزار minification برای فایل های خاص مانند UglifyJS، CSSnano و HTML Minifier ساخته شده برای JavaScript، CSS و HTML استفاده کنید. همچنین یک پلاگین وردپرس به نام Autoptimize وجود دارد که تمام آن زبان ها را به حداقل می رساند. یا شما می توانید از Minifier بازدید کنید تا کد ها را وارد کنید و نسخه منفی خود را دریافت کنید.

بهینه سازی تصاویر

تصاویر با کیفیت بالا با کیفیت بسیار خوبی را از وبسایت ایجاد می کنند. با این حال، اندازه بزرگ آنها نیز کاهش عملکرد کل وبسایت را با کاهش سرعت. بهینه سازی این تصاویر را با استفاده از سایز کوچکتر به اینترنت آسان تر کنید. برای انجام این کار، می توانید تصویر را فشرده، آن را برش دهید یا وضوح تصویر آن را تغییر دهید.

کوتاه سازی درخواست HTTP

یکی از دلایل اصلی سرعت فوق العاده کم وبسایت، فراخوانی درخواست HTTP در پس زمینه است. شما می توانید با انجام یک آزمایش سریع در Pingdom، به تعداد دقیق آنها نگاه کنید. سپس می توانید آنها را بر اساس اندازه فایل و زمان بارگذاری مرتب کنید. شما می توانید سرعت سایت خود را با درک بیشتر از آن که سایت شما بیشتر کاهش می یابد و حذف آنها را افزایش دهد.

کوتاه سازی اسکریپت های خارجی

برای انتقال به هاستینگ جدید ، ما اغلب در بسیاری از اسکریپت های خارجی به منظور اضافه کردن یک نشان یا نمایش جعبه های پاپ آپ اضافه می کنیم. همچنین می توان مجموعه های آیکون هایی مانند فونت بسیار معروف، جعبه های دوست داشتنی صفحه فیس بوک، خدمات تحلیلی وب و یا یک سیستم نظری خارجی مانند Disqus را داشته باشد. همه این ویژگی های اضافی، تعداد قابل توجهی از قطعه های کد اضافی را با آنها به ارمغان می آورند. در نتیجه، اندازه کلی صفحه افزایش می یابد و سرعت بارگیری را کاهش می دهد. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از آنها Pingdom غیر ضروری و وقت گیر است و کسانی که آن لیست را حذف می کنند را حذف کنید.

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست. سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی آمریکا ، به www.novinhost.org مراجعه کنید. یا با شماره ۴۹۶۲۴ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه