انتقال به سرویس دهنده خدمات هاستینگ جدید

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۶-۱۹

روش های انتقال به سرویس دهنده خدمات هاستینگ جدید : دلایل متعددی در کسب و کار برای مهاجرت به یک ارائه دهنده خدمات هاستینگ جدید وجود دارد. به دلایل مختلفی مانند فضای دیسک پایین ، خدمات و پشتیبانی ضعیف یا خرابی های مکرر سرور بستگی دارد. تغییر سرویس دهنده جدید هاستینگ ممکن است غافلگیر کننده باشد. با این حال، در واقع این چنین نیست. این مقاله نکات مهم در این زمینه را ارائه می دهد. با نوین هاست همراه باشید!

انتقال به سرویس دهنده خدمات هاستینگ جدید

انتخاب یک ارائه دهنده هاستینگ جدید

شما باید هنگام انتخاب یک ارائه دهنده خدمات هاستینگ جدید، جنبه های مختلفی را در نظر بگیرید. این شامل سیستم عامل (OS)، پهنای باند و فضای مورد نیاز دیسک، آپ تایم و خدمات مشتری است.

نوع سیستم عامل (OS)

در حالی که مهاجرت از یکی از ارائه دهندگان خدمات هاست به دیگری، بهتر است که به همان سیستم عامل همانطور که شما استفاده می کنید (ویندوز یا لینوکس) بستگی داشته باشید، زیرا مهاجرت را راحت تر می کند. به استثنای دلایل بسیار خوبی، سیستم عامل را تغییر ندهید. اگر شما در حال برنامه ریزی برای انتخاب یک سیستم عامل جدید هستید، لازم است که سیستم عامل جدید توسط ارائه دهنده خدمات هاست جدید ارائه شود. علاوه بر این، سایت شما نیاز به یک پایگاه داده مانند MySQL یا Access دارد. در حالی که MySQL سازگار با هر دو لینوکس و همچنین ویندوز است، Access تنها با ویندوز سازگار است. بنابراین، زمانی که شما به یک سیستم عامل جدید مهاجرت می کنید، منطقی است که به این نکات نگاه کنید.

پهنای باند و فضای دیسک

برای مهاجرت آسانتر وب سایت ، پهنای باند و فضای دیسک ارائه شده از ارائه دهندگان خدمات هاست جدید مهم است زیرا اولین تاثیر سرعت و دومی را به فضای ذخیره سازی داده ها می دهد. بررسی کنید که آیا ارائه دهنده خدمات جدید یک پهنای باند بالاتر و فضای دیسک را با هزینه مشابه ارائه می دهد. اگر این کار را نکنند، ما پیشنهاد می کنیم که تجزیه و تحلیل هزینه-سود را برای دو جنبه انجام دهید. این به احتمال زیاد به شما کمک خواهد کرد که تصمیم منطقی بگیرید.

زمان آماده سازی

به روز رسانی مهم است، زیرا هنگامی که وب سایت شما پایین می آید، بازدید کنندگان / مشتریان سایت شما ممکن است ناراحت شوند و این ممکن است اعتبار سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد. در شرایط واقعی دلار، ممکن است به صدها یا حتی هزاران نفر برسید. سرویس جدید می تواند ادعا کند که به روز رسانی ۱۰۰٪، که کمتر احتمال دارد. اطمینان حاصل کنید تا ادعاها را تأیید کنید.

علاوه بر این، هنگام اجرای تعمیرات برنامه ریزی شده – در ساعت های پیک یا در ساعات غیر پیک چک کنید. اگر این کار را در ساعت های پیک انجام دهید، احتمالا کسب و کار شما از دست دادن ترافیک و درآمد قابل توجهی خواهد بود.

خدمات و پشتیبانی

خدمات مشتری خوب در انتخاب یک ارائه دهنده خدمات هاست جدید بسیار مهم است. بررسی کنید که آیا خدمات مشتری در هر ساعت و هفت روز در هفته در دسترس است. آنها باید از تماس های تلفنی، SMS یا چت زنده استفاده کنند. این گزینه ها ارتباطات سریع تر را تضمین می کند. شما می توانید از وب سایت ارائه دهنده خدمات هاستینگ برای بررسی اعتبار ارائه دهنده خدمات بازدید کنید.

بکاپ از وب سایت شما

تغییر در یک ارائه دهنده سرویس هاست جدید، شامل اطمینان از اینکه سایت شما از خطرات احتمالی مانند از دست رفتن فایلها از جمله فایلهای HTML، تصاویر، برنامه، اسکریپت ها، افزونه ها و غیره امن است محافظت می کند. شما باید آنها را با یک پشتیبان در یک کامپیوتر جداگانه امن کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از FTP برای دانلود تمام فایل ها انجام دهید.

پیکربندی ایمیل

پس از مهاجرت سایت خود به ارائه دهنده خدمات هاستینگ جدید، مطمئن شوید که تنظیمات ایمیل شما را دوباره بررسی کنید. انجام این کار ممکن است منجر به شکست سرویس ایمیل شود.

تغییر DNS و تنظیمات آن

انتقال شما به ارائه دهنده سرویس هاست جدید تا زمانی که DNS خود را به روزرسانی نکنید و آن را به ارائه دهنده خدمات جدید ارسال کنید، کامل نیست. تا آن زمان، ارائه دهنده خدمات جدید شما ممکن است یک آدرس IP موقت را به شما اختصاص دهد. با استفاده از این آدرس IP، می توانید بررسی کنید که آیا وب سایت کار می کند. شما باید نام دامنه خود را تغییر دهید که نیاز دارید. برای این، شما باید با ثبت کننده دامنه ارتباط برقرار کنید. آنها توصیه می کنند که چگونه تغییر کنند. اگر ثبت کننده دامنه شما دارای ابزار داخلی باشد، کار شما آسان خواهد بود.

لینک های داخلی را بررسی کنید

پس از تکمیل فرآیند انتقال، پیوندهای داخلی را با استفاده از ابزارهای بررسی پیوند بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام پیوندها مانند قبل از انتقال انجام می شود. علاوه بر این، برای فایل ها و خطاهای log و بررسی مشکلات را بررسی کنید.

تست وب سایت جدید

پس از مهاجرت، اگر سایت شما به طور کامل کار کند، بازبینی دقیق آن مهم است. به خصوص، نگاه و ویژگی های صفحات وب داخلی از جمله فرم ها، برنامه ها، پلاگین ها و غیره را بررسی کنید.

لغو حساب قدیمی

پس از بستن تمام فرایندهای مربوط به انتقال، باید حساب خود را با ارائه دهندگان خدمات هاست سابق خود ببندید. حساس بودن نگه داشتن حساب برای یک هفته به عنوان یک گزینه پشتیبان، تا زمانی که مطمئن باشید انتقال به درستی رخ داده است.

اجازه دهید بازدید کنندگان و مشتریان از جریان انتقال هاستتان با خبر باشند

اطمینان حاصل کنید که یک پیام را در صفحه وب خود بگذارید و درخواست مخاطبان خود را با صبر و حوصله در حالی که سایت شما در طول گذراندن خاتمه می یابد. این به نظر می رسد که شما برای مشکل ناشی از مخاطبان خود نگران هستید. این همچنین به افزایش اعتبار سایت شما کمک می کند. این شامل مواردی مانند وب سایت کسب و کار شما، سود و مدیریت انتقال است. با این وجود، انتقال می تواند صاف باشد، به شرطی که به درستی برنامه ریزی کنید و به طور موثر اجرا کنید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه