۹ دلیل که وبسایت ها خوب عمل نمیکنند و راه های جلوگیری از آنها

زمان مطالعه: 6 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۱۳

دلایلی که وبسایت ها خوب عمل نمیکنند : در این پست، ما در مورد برخی از رایج ترین شیوه هایی که وب سایت ها عملکرد بدی دارند، نگاه خواهیم کرد و راه های جلوگیری از آنها را توضیح خواهیم داد. با نوین هاست همراه باشید…

دلایلی که وبسایت ها خوب عمل نمیکنند و راه های جلوگیری از آنها

دلایلی که وبسایت ها خوب عمل نمیکنند

۱. سایت شما نمی تواند توسط موتورهای جستجو یافت شود

بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت شما را از طریق Google و سایر موتورهای جستجو پیدا می کنند. با این حال، اگر یک موتور جستجو وب سایت شما را پیدا کند، غیر ممکن است که آن را در نتایج جستجو ثبت نام کنید.

موتورهای جستجو وب سایت ها را با خزیدن اینترنت پیدا می کنند. آنها صفحه اصلی را کشف می کنند و سپس پیوندهای داخلی را دنبال می کنند، هر صفحه، پست و تصویری که در آن قرار می گیرند، نمایه سازی می شود. اگر این اتفاق نیفتاد، احتمال دارد که وب سایت شما پیکربندی شود و یک موتور جستجو را از پیوندهای زیر متوقف کند. این می تواند صفحات، بخش ها و کل دسته ها را پنهان کند.

برای پیدا کردن این که آیا این اتفاق می افتد در وب سایت شما، با Google Search Console ثبت نام کرده و خطاهای خالی را بررسی کنید. این به شما هر مشکلی را که موتورهای جستجو در جستجوی محتوای سایت شما دارند، نشان می دهد.

۲. در نتایج جستجو ظاهر نمی شود

حتی اگر وب سایت شما توسط موتورهای جستجو یافت می شود هیچ تضمینی در نتایج موتور جستجو وجود ندارد. خب، در نزدیکی بالا، به هر حال. بیش از ۹۰ درصد کاربران تنها صفحه اول نتایج Google را جستجو می کنند و نیمی از آنها نتیجه ای از سه لیست بالا را انتخاب خواهند کرد. اگر وب سایت شما در صفحه دو یا پایینتر قرار داشته باشد، احتمال شبیه شدن به آن بسیار ناچیز است.

اگر شما می خواهید وب سایت خود را به ترافیک بیشتر، شما باید بهینه سازی موتور جستجو خود (SEO) را بهبود بخشد. SEO یک منطقه پیچیده است که همه چیز را پوشش می دهد از راه سایت شما پیکربندی شده به کلمات کلیدی که در محتوای خود را شامل می شود. این همچنین شامل مواردی است که سایت شما با دیگر وب سایتهای قدرتمند مرتبط شده است. SEO می تواند در حالی که برای قرار دادن و حتی طولانی تر به اثر می گذارد. این نیز چیزی است که به طور مداوم در حال تغییر است.

۳. سایت شما خیلی آهسته است که بازدید کنندگان ترک می کنند

آیا تا به حال در یک وبسایت فرود آمده اید و آنجا را ترک کرده اید زیرا بارگیری در آن زمان انجام گرفت؟ اکثر مردم انجام می دهند اگر وبسایت شما آهسته باشد میتواند تأثیر منفی بر میزان بازدیدکنندگان زمان داشته باشد که در سایت شما و در مورد تبدیل شما حضور دارند. یک تاخیر ۲ ثانیه ای در بارگیری باعث می شود یک وب سایت کاهش ۷٪ در فروش داشته باشد.

وب سایت ها برای طیف وسیعی از دلایل می توانند آهسته باشند. رایج ترین ها هاست ضعیف هستند و دارای صفحاتی هستند که هنگام بارگیری اطلاعات بسیار زیادی را ارسال می کنند (مثلا اگر تعداد زیادی افزونه یا افزونه داشته باشید). برای تست اینکه آیا سایت شما به آرامی بارگیری می شود، از Insights PageSpeed استفاده کنید. این یک ابزار رایگان آنلاین است که به شما می گوید که سایت خود را بارگذاری می کند در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه. همچنین به شما نشان می دهد که چه باید بکنید تا بار سریع تر بارگذاری شود.

۴. این در همه دستگاه ها خوب نیست

تغییر چندانی در نحوه جستجو در اینترنت در چند سال گذشته وجود ندارد. امروز ۶۶ درصد از زمان مرور ما در دستگاه های تلفن همراه، عمدتا در گوشی های هوشمند است. این به این معنی است که اگر وبسایت شما دوستانه نباشد، می توانید ۶۶٪ از بازدیدکنندگان خود را از دست بدهید.

برای کار بر روی تمام دستگاه ها، باید یک وبسایت پاسخگو داشته باشید. اینطور نیست که فکر کنید. برای مثال، اگر شما از وردپرس استفاده می کنید، فقط به یک موضوع پاسخگو مربوط می شود. این را می توان نسبتا سریع و به صورت رایگان انجام داد. برای بررسی اینکه آیا سایت شما برای موبایل مناسب است، از آزمون Google Mobile-Friendly استفاده کنید. فقط URL خود را تایپ و مطبوعات را وارد کنید.

۵. بازدیدکنندگان فکر می کنند سایت شما زشت است

زیبایی ممکن است تنها پوست عمیق باشد، اما در اینترنت، آن را شمارش می کند. اکثر بازدید کنندگان وب معتقدند که کیفیت ارائه شما منعکس کننده کیفیت محصولات و خدمات شماست. اگر تم جذاب داشته باشید، تصاویر و محتوائی که به خوبی طراحی شده اند، پس از آن بازدید کنندگان احتمال بیشتری در وب سایت خود دارند و از شما خرید می کنند. طرح های وب مانند ماشین ها هستند، زمانی که آنها برای اولین بار راه اندازی می شوند، بسیار مدرن هستند، اما در عرض چند سال می توانند خسته و ناپدید شوند. چک کردن رقبای خود را بپردازید و وقت آن را برای ارتقا یاد بگیرید.

۶. چیزهایی که سخت است پیدا کنید

یک وب سایت خوب، مردم را قادر می سازد تا دقیقا همان چیزی را پیدا کنند که به سرعت و به آسانی جستجو می کنند. اگر آنها از صبر و شکیبایی بیرون بیایند، به جایی دیگر میروند. داشتن یک سایت که به راحتی حرکت می کند، بخشی از یک تجربه کاربری عالی است. برای رسیدن به این هدف، شما نیاز به محتوای خوب سازماندهی شده و منوها و پیوندهایی دارید تا کاربران را به صفحاتی که میخواهید پیدا کنید، در نظر بگیرید. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند جستجو در سایت، پودرهای سوخاری و موارد مرتبط نیز می تواند مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که شما همواره لینک های شکسته را بررسی می کنید، زیرا این ها می توانند بسیار تحریک کننده باشند.

۷. محتوای بد نوشته شده است

برخی وب سایت های شگفت انگیز که به خوبی طراحی شده اند بسیار خوب عمل می کنند زیرا محتوای نوشته شده آنها ضعیف است. اشتباهات اصلی در املا، معاشرت و دستور زبان نه تنها نشان می دهد که سازمان شما غیر حرفه ای است، بلکه بعضی از بازدیدکنندگان را متقاعد می کند که سایت یک کلاهبرداری است. حتی زمانی که انگلیسی پایه یک مسئله نیست، بسیاری از صاحبان وب سایت بیش از حد بر روی جستجوگرها تمرکز می کنند و محتوای آنها را با کلمات کلیدی زیادی پر می کند که برای خواننده معنی ندارد. دیگران محتوا را به شدت ساختار می کنند و این باعث می شود که بازدیدکنندگان ناسازگار و دشوار به دنبال آن باشند. در پایان روز، مهم نیست که وب سایت شما بصری خیره کننده باشد، این نوشتاری است که فروش را انجام می دهد. محتوای باید با کیفیت بالا باشد.

۸. امن نباشد

اگر وب سایت شما موفق باشد، امنیت بسیار ضروری است. شما می توانید هیچ ۱ در گوگل، هزاران نفر از بازدیدکنندگان را دریافت کرده و دارای یک وب سایت افسانه ای با محتوای درخشان است. با این حال، اگر گوگل در کنار مرورگر وب شما “امن” قرار داده باشد، هیچ کس از شما خرید نمی کند. برای ایجاد سایت خود ایمن و آیکون قفل سبز از Google، باید یک گواهینامه SSL داشته باشید. این اطمینان می دهد که جزئیات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی که در طول یک معامله به وبسایت شما ارسال می شود، با خیال راحت رمزگذاری می شوند و نمی توانند از هکرها به سرقت رفته باشند.

۹. سایت شما ناپدید می شود (پنالتی شدن)

هنگامی که شما بر روی نتیجه جستجو کلیک میکنید آن را آزار میدهید که وبسایت در دسترس نیست. این نیز در مورد کسب و کار بسیار بد است.

  • آیا سایت غیر قابل اعتماد است؟ آیـا شرکت مشکلی دارد؟
  • آیا از کسب و کار رفته است؟
  • آیـا این سایت کلاهبرداری است؟

و علاوه بر آسیب های مجازی، اگر یک مشتری نمی تواند به سایت شما برسد، پول شما را از دست می دهید. این می تواند اتفاق بیفتد اگر هاست وب شما غیر قابل اعتماد باشد.

متاسفانه، مگر اینکه شما به روز رسانی سایت خود را نظارت، شانس کمی وجود دارد که شما در صورتی که این اتفاق می افتد، خواهید دید. Downtime می تواند بسیار مکرر اتفاق بیفتد، اما فقط برای دوره های کوتاه، بنابراین آسان است به دست. برای اطمینان از داشتن یک وب سایت که همیشه برای مشتریان شما وجود دارد، شما نیاز به یک هاست دارید که سطوح آپاچی ۹۹٫۹۵٪ و بالاتر را تضمین می کند. برای سرور مجازی ، سرور اختصاصی و هاست ابری، می خواهید این رقم ۹۹٫۹۹٪ و بالاتر باشد. اگر هاست شما نمیتواند این را فراهم کند، ممکن است زمان انتقال به یک ارائه دهنده قابل اعتمادتر باشد.

نتیجه

از خواندن این پست، اکنون ۹ چیز را آشکار شده است که میتواند تأثیر قابل توجهی روی عملکرد وبسایت شما برای کسب و کار شما داشته باشد. امیدوارم، نکات مطرح شده در اینجا به شما نشان می دهد که چگونه از آنها برای تبدیل شدن به مشکلات برای شما جلوگیری کنید. اگر شما به دنبال هاست وب بسیار قابل اعتماد هستید که وبسایتهای بارگذاری سریع را ارائه می دهد و دارای ویژگی های امنیتی و ۲۴ ساعت پشتیبانی فنی است، به صفحه اصلی ما مراجعه کنید تا طیف کاملی از بسته های هاست وب را ببینید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه