چگونه از لینک های شکسته و فروش های ناموفق جلوگیری کنیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۸-۰۶-۰۹

در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید لینک های زیاد و پایداری داشته باشد ، هم پیوندهای داخلی (آنهایی که به صفحات دیگر وب سایت شما هدایت میکند) و هم پیوندهای خارجی (لینک هایی که منجر به هدایت به صفحات وب سایتهای غیر از شما می شوند). با گذشت زمان ، URL های صفحات به دلایلی تغییر می کنند. به عنوان مثال ، ممکن است عنوان آنها را به روز کنید ، یا دامنه آنها تغییر کند. این موارد می تواند باعث شود سایت شما حاوی پیوند های شکسته باشد. در این پست ما به توضیح رفع و جلوگیری از این مشکلات پرداخته ایم ، با ما همراه باشید!

چگونه از لینک های شکسته و فروش های ناموفق جلوگیری کنیم

هنگامی که یک بازدید کننده روی لینک های شکسته کلیک می کند ، به احتمال زیاد آنها با صفحه ۴۰۴ مواجه می شوند که یک تجربه آزار دهنده است. علاوه بر این ، پیوندهای شکسته می توانند تأثیر منفی در رتبه Google شما داشته باشند. Google می خواهد با بهترین کیفیت محتوا را در اختیار کاربران قرار دهد ، بنابراین اگر Google صفحه ای را اسکن کند و پیوندهای منسوخ شده پیدا کند ، تصمیم می گیرد که کدام صفحات متناسب با درخواست جستجوگر آنها باشد.

 

با توجه به همه اینها ، آشکار می شود که نگه داشتن در بالای پیوندهای وب سایت شما یک وظیفه مهم نگهداری برای هر صاحب وب سایت است. اما مطمئناً ، هیچ کس وقت ندارد که هر پست و صفحه ای را در وب سایت خود بطور مرتب چک کند و هر پیوندی را مشاهده کند. خوشبختانه ابزارهای مفیدی وجود دارد که می توانند این کار را برای شما بصورت خودکار و منظم انجام دهند! به این ترتیب ، می توانید با آرامش خاطر فراموش کنید که هر یک از پیوندهای وب سایت شما خراب شود – بلافاصله از آن مطلع خواهید شد و می توانید آن را برطرف کنید.

 

اول از همه ، باید انتخاب کنید که آیا شما مانیتور پیوندهای شکسته را در داخل سایت ( سرور مجازی یا هاست ) قرار میدهید یا خارج از سایت.

 

مانیتور لینک های شکسته داخل سرور

اگر یک وب سایت WordPress دارید ، یک افزونه مشهور برای نظارت بر لینک های شکسته وجود دارد ، یک Checker به نام Broken Link Checker است. پس از نصب افزونه ، به سادگی به صفحه تنظیمات بروید و حتما آدرس ایمیل خود را در قسمت اعلان ها پر کنید تا شما مطلع کند.

 

سپس در تب “جستجوی پیوندها ” مطمئن شوید که تمام مکان هایی که دوست دارید افزونه برای شما نظارت کند را بررسی کرده اید. حداقل ، شما می خواهید پست ها و صفحات را بررسی کنید ، اما این کار هوشمندانه نیست و باید همه چیزهای این بخش را نیز بررسی کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل ، می توانید بعداً آن را تنظیم کنید.

 

مانیتور لینک های شکسته خارج از سایت

تعدادی سرویس خارج از سایت وجود دارد که می توانند وب سایت شما را برای لینک های خراب یا یک باره یا به طور منظم (معمولاً با هزینه کمی همراه است) بررسی کنند.

 

برخی از گزینه ها عبارت اند از:

  • www.deadlinkchecker.com
  • www.brokenlinkcheck.com
  • www.screamingfrog.co.uk/seo-spider

 

این ابزارها بدون توجه به نرم افزار CRM شما ، هاست وردپرس ، دروپال ، جوملا یا هر گزینه دیگری که وجود دارد ، در هر وب سایت کار خواهند کرد.

 

تفاوت بین مانیتور داخل سایت و خارج از سایت چیست؟

در گزینه داخل سایت ، قابلیت های این افزونه ها فراهم شده است که در وب سایت شما کار کند و از منابع سرور شما استفاده می کند. اما گزینه خارج از سایت ، کار مانیتورینگ در جای دیگری روی سرور دیگر انجام می شود.

 

در گفتن این حرف ، هر دو جوانب مثبت و منفی خود را دارند ، اما هیچ یک از ملاحظات کافی برای گفتن این نکته را ندارند که یکی از لحاظ اقتصادی بهتر از دیگری است. ما تمایل داریم گزینه داخلی را پیشنهاد کنیم ، فقط به این دلیل که همه چیز ساده است! با انجام این کار ، وب سایت شما بخشی از منابع خود را در حالی که اسکن کننده لینک های خراب روزانه در حال اجراست ، استفاده می کند ، اما به طور معمول ، نه شما و هم بازدید کنندگان شما نباید متوجه لگ ها و کندی قابل توجهی شوند.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه