بهترین افزونه های وردپرس برای طراحان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۸-۰۷-۰۹

ظاهر وب سایت تأثیر بسیار زیادی در ترافیک سایت و میزان موفقیت آن خواهد داشت. به همین دلیل نحوه طراحی سایت بسیار مهم است. خوشبختانه ، وردپرس افزونه های مفید زیادی رو ارائه می دهد که می توانند به شما در کاهش بار کاری و صرفه جویی در زمان و وقت کمک کنند. در این پست ما لیستی از بهترین افزونه های وردپرس برای طراحان وبسایت تهیه کرده ایم و به بررسی و توضیح آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

 

بهترین افزونه های وردپرس

افزونه وردپرس Envira Gallery

 

۱٫ Envira Gallery

یک افزونه عالی برای گالری وردپرس است که به شما امکان می دهد گالری تصاویر و آلبوم های زیبایی را برای سایت خود ایجاد کنید. این افزونه دارای بیش از صد هزار نصب فعال است و حتی موفق شده است به میانگین پنج ستاره در نظرات شاپ استورها برسد. مطمئن باشید Envira شما را به همه چیزهایی که برای نمایش موثر تصاویر در سایت خود نیاز دارید ، مجهز می کند. همچنین ، استفاده از این افزونه بسیار آسان است. این کار از طریق یک ویرایشگر درگ/دراپ انجام می شود ، به این معنی که برای ایجاد گالری جذاب برای سایت به هیچ مهارت فنی ای نیاز ندارید.

 

افزونه وردپرس Elementor

 

۲٫ Elementor

افزونه بعدی ، Elementor افزونه ای است که طرح های سطح بالا و قابلیت های پیشرفته را ارائه می دهد. برجسته ترین این ویژگی ، یک ویرایشگر آنلاین دارد که برای مشاهده کار در حال انجام نیازی به حالت پیش نمایش نیست. همچنین تضمین می کند که همیشه می توانید سریع و مؤثر کار کنید. Elementor به عنوان یک صفحه ساز با طرح های حرفه ای ، کاربران را قادر می سازد با سهولت ، ویژگی های پیچیده ای برای طراحی را ایجاد کنند. که شامل سایه های باکس ها ، پوشش پس زمینه ، انیمیشن های متحرک و موارد دیگر است.

 

افزونه وردپرس Page Builder by SiteOrigin

 

۳٫ Page Builder by SiteOrigin

Page Builder توسط SiteOrigin اکنون سال هاست که فعالیت خود را به صورت گسترده دنبال می کند ، اما پیش از این که در رقابت های اخیر موفق باشد. این رابط کاربری کمی سبک تر از گزینه قبلی ای که پیشنهاد دادیم است که باعث افزایش کارایی می شود. سازنده صفحه SiteOrigin موفق به جمع آوری بیش از ۱ میلیون نصب فعال در WordPress.org شده است و جز محبوب ترین افزونه سازنده صفحه در فهرست برترین افزونه ها قرار گیرد. این پلاگین دارای یک ویرایشگر درگ/دراپ بسیار کاربر پسند و همچنین دارای کنترل های مفید CSS است.

 

افزونه وردپرس ShortPixel

 

۴٫ ShortPixel

طراحی فقط مربوط به ظاهر وب سایت شما نیست. شما همچنین باید در نظر داشته باشید که زیبایی شناسی (هارمونی رنگ ها و …) چگونه بر عملکرد روزانه سایت تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، تصاویر بزرگ باعث مشکلات زیادی در عملکرد و سرعت می شوند. خوشبختانه ، اینجاست که ShortPixel به کمک ما می آید. ShortPixel یک افزونه فشرده سازی تصویر است که شما را قادر می سازد با یک کلیک ، هر تصویری را بهینه کنید. این کار می تواند تأثیر مثبتی بر زمان بارگذاری سایت شما و همچنین رتبه بندی موتورهای جستجو داشته باشد. این افزونه حتی تصاویر جدید را بطور خودکار فشرده می کند.

 

افزونه وردپرس TablePress

 

۵٫ TablePress

اگر وب سایت شما دارای اطلاعات و داده های مهم بسیاری است ، احتمالا شما نیاز به اضافه کردن جدول و مرتب سازی خواهید داشت . انجام این کار از طریق کد نویسی می تواند دشوار و وقت گیر باشد. در این زمان ما این افزونه را به شما پیشنهاد می کنیم ، می توانید با استفاده از TablePress وقت زیادی صرفه جویی کنید و به راحتی به ساخت جداول و مرتب سازی داده هایتان بپردازید. با TablePress ، می توانید جدول را از ابتدا به طور مستقیم از طریق ادمین وردپرس خود ایجاد کنید. هر کاری که برای شروع کار لازم است به وضوح توسط توسعه دهنده پلاگین مشخص شده و می توانید هر تعدادی که دوست دارید به عنوان ورودی قرار دهید. پس از اتمام کار ، جدول با یک کلیک به سایت شما اضافه می شود.

 

افزونه وردپرس SiteOrigin CSS

 

۶٫ SiteOrigin CSS

همانطور که در بالا مورد سوم گفتیم ، یک پیشنهاد از SiteOrigin ارائه داده ایم. با این حال، افزونه این مورد افزونه ای کاملا متفاوت است. SiteOrigin CSS یک ویرایشگر قدرتمند CSS است. به طور معمول ، کار با CSS نیاز به درک پیشرفته از این زبان دارد. خوشبختانه با استفاده از این افزونه می توانید خیلی سریع ویژگی های جالب و جذاب طراحی را در سایت خود بارگذاری کنید و نیاز بسیار کمی به دانش کد نویسی خواهید داشت. این امر افزونه را به گزینه ای فوق العاده کاربر پسند تبدیل کرده است.

 

افزونه وردپرس The Visual Editor

 

۷٫ The Visual Editor

ویرایشگر ویژوال شما را قادر می سازد تا تقریبا از هرنوع اطلاعاتی ، محتوای تصویری بسازید. این محتوا شامل اینفوگرافیک های پیچیده و در عین حال جذاب ، فیلم ها ، نقشه ها ، نمودار ها و حتی انیمیشن ها است. همچنین استفاده از این افزونه نیاز به دانش کدنویسی ندارد و کار با آن بسیار ساده است. به همین دلیل ویرایشگر ویژوال به یک انتخاب مناسب و در دسترس برای مبتدیان تبدیل شده است.

 

افزونه وردپرس Jetpack

 

۸٫ Jetpack

افزونه ی نام آشنای دیگر ، Jetpack است که قابلیت های مختلف و ویژه ای دارد. افزونه ای معروف که هر عاملی برای تأمین امنیت وب سایت و هاست وردپرس خود لازم دارید را برای شما فراهم کرده است. یک ابزار طراحی بسیار قدرتمند که به طور متداول مورد استفاده قرار می گیرد. افزونه Jetpack شامل گزینه های سفارشی سازی اعم از مضامین گرفته تا ابزارک های مفید است. و همچنین به شما کمک می کند تا محتوای تصویری در سایت وارد کنید. خلاصه اینکه ، اگر می خواهید یک افزونه همه فن حریف و همه کاره یکجا داشته باشید ، این افزونه گزینه ای بسیار عالی است.

 

نتیجه گیری نهایی بهترین افزونه های وردپرس

افزونه ها بخشی اساسی و مفید تجربه ی وردپرس هستند. آنها کمک می کنند تا قابلیت های جدیدی به سایت خود اضافه کنید و حتی می تواند روش های پیچیده ای مانند طراحی وب را بسیار ساده سازند. با استفاده از هرکدام از افزونه هایی که در بالا اشاره کردیم ، به انجام کار ها سهولت می بخشند و به شما در ساختن یک وب سایت زیبا و کاربر پسند کمک می کنند.

 

تمام ابزارهای فوق به صرفه جویی در زمان انجام کارها کمک کرده ولی Jetpack و Elementor به عنوان افزونه هایی محبوب که طراحی وب را ساده تر می کند ، شناخته شدند. امیدواریم که توانسته باشیم به خوبی توضیحات را بیان کرده باشیم و مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه