مزایای استفاده از هاست ابری

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۰۹

بهترین مزایای استفاده از هاست ابری با نوین هاست : برنامه های کاربردی تجاری در حال ورود به کلود هستند و تغییر ، سریع تر از هر زمان دیگری است: تغییر از نرم افزار سنتی و مدل های سرویس گیرنده-کلاینت به اینترنت در ۱۰ سال گذشته، مقاوم به حرکت بوده است. ن

گاهی به آینده نشان می دهد که محاسبات ابری در دهه آینده از طریق دستگاه های تلفن همراه فرصت های جدیدی را برای همکاری بدون در نظر گرفتن مکان به ارمغان می آورد.

مزایای استفاده از هاست ابری

زندگی قبل از محاسبات ابری (cloud computing)

برنامه های کاربردی تجاری سنتی همیشه بسیار پیچیده و گران هستند. میزان مورد نیاز و پیچیدگی سخت افزار و نرم افزار برای اجرای برنامه های تجاری، غلط است. برای نصب، پیکربندی، تست، اجرای، ایمن و به روز رسانی این یک تیم کامل از کارشناسان مورد نیاز است.

اگر این تلاش ها، سپس برای ده ها یا صدها برنامه کاربردی اعمال می شود، به سرعت درک می شود که چرا شرکت های بزرگ همیشه بهترین بخش های فناوری اطلاعات را برای برنامه های مورد نیاز خود پیدا نمی کنند. شانس کمی برای شرکت های کوچک و متوسط وجود دارد.

بهترین مزایای استفاده از هاست ابری

با محاسبات ابری شما خود را از این نگرانی ها خلاص می کنید. زیرا شما هر گونه سخت افزار یا نرم افزار را مدیریت می کنید. این مسئولیت به یک فروشنده با تجربه مانند novinhost.org اختصاص داده شده است. زیرساخت های مشترک مربوط به پیشنهاد یک ابزار است: شما فقط به روز رسانی سرویس مورد نیاز را به صورت خودکار پرداخت می کنید و تغییرات اندازه در هر جهت آسان است.

ابر رایانه راه بهتر است

برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر در عرض چند روز یا چند هفته اعمال می شوند و کمتر هزینه می شوند. در یک نرم افزار ابر به سادگی یک مرورگر را راه اندازی کنید، وارد سیستم شوید تا برنامه را اجرا کنید و از برنامه استفاده کنید.

شرکت ها برنامه های کاربردی از همه مناطق Cloud را از جمله، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، منابع انسانی، حسابداری و بسیاری موارد دیگر حمل می کنند. بعضی از بزرگترین شرکت های دنیا اکنون برنامه های خود را در ابر اجرا می کنند.

رایانش ابری چیست؟ محاسبات ابر حیاتی و محبوب است

در صنعت فناوری، همه در حال صحبت کردن در مورد آن هستند . و در بخش اقتصادی، بسیاری از همین سؤال را مطرح می کنند: “رایانش ابری چیست و اهمیت این فناوری برای کسب و کار من چیست؟” سیستم های رایانه ای ابر بیشتر و بیشتر محبوب هستند. اما چرا اینطور است؟ چه مزایای منحصر به فرد یک شرکت معماری محاسبات ابری با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی؟ به هر حال محاسبات ابر چیست؟

بنابراین ما زیرساخت های محاسبات ابری و تاثیر آن در زمینه های حیاتی را برای بخش فناوری اطلاعات مانند امنیت، سرمایه گذاری در زیرساخت ها، توسعه برنامه های کاربردی تجاری و غیره بررسی می کنیم. بسیاری از بخش های فناوری اطلاعات با مشکلی مواجه هستند. که نیاز به صرف زمان زیادی از کار خود را با پیاده سازی های خسته کننده، پیچیده تعمیرات و به روز رسانی های وقت گیر که اغلب تاثیر مثبتی بر خط پایین شرکت ندارند.

بنابراین، تیم های IT بیشتر و بیشتر تصمیم به محاسبه فن آوری برای کار با ابر برای کاهش زمان که باید برای فعالیت های با معادل کمی صرف شده است. بنابراین کارکنان کارکنان فناوری اطلاعات زمان بیشتری را صرف تمرکز بر روی وظایف استراتژیک می کنند که تأثیر بیشتری بر فعالیت های تجاری دارند.

زیرساخت محاسبات ابر

اصول زیرساخت های مزایای استفاده از هاست ابری، مدیران بخش های فناوری اطلاعات برخی از بزرگترین شرکت های دنیا را متقاعد کرده اند. پس از شک و تردید اولیه، آنها مجبور به تغییر سیستم عامل های مختلف برای تجربه کامل از مزایای فن آوری محاسبات ابر خود. فناوری محاسبات ابری می تواند خیلی راحت تر و به سرعت با برنامه های تجاری دیگر شما (هر دو سنتی و نرم افزار مبتنی بر زیرساخت های محاسبات ابری) ادغام شود. مهم نیست که آیا آنها راه حل های شخص ثالث یا برنامه های توسعه یافته در خانه هستند. دسترسی به سرویس زیرساخت های ابر محاسباتی در سطح جهانی می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد تا بتواند مقیاس کامل، فاجعه ای کامل و بدون وقفه را فراهم کند.

هیچ سخت افزار یا نرم افزار مورد نیاز نیست

زیرساخت محاسبات ابری ۱۰۰٪ مزیت بی نظیری از فناوری محاسبات ابری در سادگی آن و این واقعیت است. که هزینه های سرمایه ای بسیار کمتر برای به دست آوردن یک سیستم عامل ضروری است. پیاده سازی سریع تر و کمتر مخاطره آمیز با زیرساخت های محاسبات ابر شما را در کسری از زمان مورد نیاز یک سیستم عملیاتی. ماهها یا سالها انتظار و سرمایه گذاری میلیونها نفر قبل از اینکه حتی یک کاربر بتواند به راه حل جدید، چیزی از گذشته وارد شود.

برنامه های کامپیوتری مبتنی بر وب در عرض چند هفته یا چند ماه در دسترس هستند. حتی اگر سفارشی سازی و یا یکپارچه سازی گسترده انجام شود.

پشتیبانی عمیق از سازگاری

از مزایای استفاده از هاست ابری ، بعضی از متخصصان فناوری اطلاعات اشتباه تصور می کردند که فناوری محاسبات ابری دشوار است. یا تقریبا به طور کامل تنظیم نشده و بنابراین انتخاب خوبی برای کسب و کارهای پیچیده نیست. زیرساخت های محاسبات ابری نه تنها اجازه سفارشی عمیق و تنظیمات برنامه ها را می دهد. بلکه این تنظیمات حتی در هنگام ارتقا نیز حفظ می شوند.

اما این همه نیست: محاسبات وب به طور انحصاری برای بلوغ برنامه ها برای رفع نیازهای در حال رشد مشتریان شما مناسب است. کاربران کسب و کار با فرصت های بیشتر فناوری محاسبات ابری کاربران را قادر می سازد تا با سفارشی سازی نقطه کلیک کنید. و گزارشات را روی پرواز بسازند. به طوری که بخش فناوری اطلاعات نیازی به توقف نیم ساعت کار خود را با تغییرات جزئی و ایجاد گزارش ها ندارد. به روز رسانی خودکار بدون تأثیرگذاری بر زیرساختهای محاسبات ابری فناوری اطلاعات، راه حل یک مسئله مهم فناوری اطلاعات است.

زمانی که ارتقاء به نسخه فعلی و قدرتمندتر از برنامه، زمان (و در دسترس نیست.) و منابع برای تنظیم مجدد و مجدد مجدد صرف شده است. در فناوری محاسبات ابری، شما مجبور نیستید بین ارتقاء و حفظ تمام کار سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید. زیرا این سفارشی سازی ها و ادغام ها به طور خودکار در هنگام ارتقاء حفظ می شوند.

زندگی قبل از محاسبات ابری

برنامه های کاربردی تجاری سنتی همیشه بسیار پیچیده و گران هستند. میزان مورد نیاز و پیچیدگی سخت افزار و نرم افزار برای اجرای برنامه های تجاری، غلط است. برای نصب، پیکربندی، تست، اجرای، ایمن و به روز رسانی این یک تیم کامل از کارشناسان مورد نیاز است.

اگر این تلاش ها، سپس برای ده ها یا صدها برنامه کاربردی اعمال می شود. به سرعت درک می شود که چرا شرکت های بزرگ همیشه بهترین بخش های فناوری اطلاعات را برای برنامه های مورد نیاز خود پیدا نمی کنند. شانس کمی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​وجود دارد.

محاسبات ابر ارائه می دهد یک گزینه بهتر است

با محاسبات ابری شما خود را از این نگرانی ها خلاص می کنید، زیرا شما هر گونه سخت افزار یا نرم افزار را مدیریت می کنید. این مسئولیت به یک فروشنده با تجربه مانند salesforce.com اختصاص داده شده است. زیرساخت های مشترک مربوط به پیشنهاد یک ابزار است. شما فقط به روز رسانی سرویس مورد نیاز را به صورت خودکار پرداخت می کنید. و تغییرات اندازه در هر جهت آسان است.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه