چگونه کلود به استارت آپ ها کمک میکند | بخش دوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۵-۲۹

چگونه کلود به استارت آپ ها کمک میکند | بخش دوم

 

علاوه بر چابکی عملیاتی، چابکی مالی نیز وجود دارد که با مقیاس پذیری ابری همراه است. کاربران کراس بر مبنای پرداخت شما کار می کنند، بنابراین در حالی که می توانید در طول قله افزایش پیدا کنید، بعدا می توانید مقیاس آن را کاهش دهید و هزینه ها را کاهش دهید. با داشتن سیستم داخلی، هنوز نیاز به خرید و نگهداری سرورهای خالی دارید تا بتوانید ظرفیت آن را افزایش دهید. بنابراین مقیاس پذیری Cloud، باعث می شود که راه اندازی مجدد، همانند هر یک از رقبای بزرگترش هر زمان که نیاز به آن است، همانند دیگران باشد. با مزایای اضافی که نیازی به پرداخت هزینه آن نیست.

 

توسعه فناوری اطلاعات به جای مدیریت فناوری اطلاعات

داشتن یک سیستم داخلی به این معنی است که کارکنان IT شما (و بیشتر از بودجه کارکنان IT شما) در نگهداری روزانه تمرکز خواهند کرد. با حرکت به ابر، جایی که بسیاری از این کار برای شما مدیریت می شود، می توانید نیاز به تیم IT خود برای انجام این کار را از بین ببرید. این کار را با دو گزینه آغاز می کند: اولا می توانید با داشتن کارکنان کمتر کارکنان هزینه های IT را کاهش دهید، یا می توانید از زمان به دست آمده برای تمرکز بر عملیات توسعه استفاده کنید. همچنین به این معنی است که شما می توانید کارکنان فناوری اطلاعات را استخدام کنید که توسعه بیشتری دارند و می توانند کسب و کار شما رو به جلو حرکت کنند.

 

بهبود امنیت

امنیت یکی از ویژگی های کلیدی محاسبات ابری است که راه اندازی یک محیط بسیار امن برای توسعه کسب و کار خود را آغاز می کند. هزینه های امنیتی ابر به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته است، زیرا ارائه دهندگان خدمات همچنان به شدت سرمایه گذاری می کنند تا از مشتریان خود محافظت کنند. و همانطور که اکثر کسب و کارها از بعضی از نیازهای فناوری اطلاعات خود برای ابر استفاده می کنند، توسعه دهندگان نرم افزار امنیتی به طور فزاینده ای روی بهبود خدمات ارائه شده به بازار ابر رایانه تمرکز می کنند. شروع به کارهایی که به ابر منتقل می شوند با یک راه حل امنیتی چند بعدی ای که در سطوح مختلف کار می کند، به عنوان مثال، حفاظت از DDoS، تشخیص نفوذ و حفاظت، حفاظت از داده ها و انطباق داده ها، ارائه می شود.

 

جایگزین ترکیبی

مزیت دیگری که زیرساخت های ابر برای شروع کار است، توانایی پیاده سازی یک راه حل ترکیبی است که ترکیبی از دو مرکز داده و برون سپاری ابر است. برای برخی از راه اندازی، نیازهای فردی خود را می توان با حفظ سیستم های موجود در خانه، اما با استفاده از سرویس های ابر تقاضا برای کمک به نگه داشتن هزینه ها، مقابله با قله ها و داشتن راه حل ارزان قیمت اما موثر بازیابی فاجعه است. همانند سایر ابعاد ابر، یک راه حل ترکیبی راه دیگری است که در آن نوآوری ها می توانند انعطاف پذیری بیشتری و چابکی را برای رقابت در بازار داشته باشند.

 

در دسترس بودن بالا

یکی از بزرگترین مزایای شروع کار، زمان کارکرد ۹۹ درصد و بالاتر است. دلیل این امر را می توان در ابر بدست آورد زیرا ارائه دهندگان خدمات دارای سرورهای شکست خورده، منابع اضافی خاموش شبکه و سرور های چندگانه ی آینه در مکان های مختلف هستند که می تواند به صورت آنلاین در صورت وقوع یک فاجعه به فروش برسد. علاوه بر این، آنها همچنین سیستم های پیشرفته نظارت را برای اطمینان از کارایی سرورها بهینه می کنند. برای رسیدن به همان در دسترس بودن بالا با یک سیستم داخلی نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی برای راه اندازی است، بنابراین با حرکت به ابر، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که برنامه های مضر بحرانی آنلاین بدون نیاز به صرف مقدار همان پول به عنوان سازمان های بزرگتر .

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه