چگونه وب سایت خود را طراحی کنم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۳-۱۹

چگونه وب سایت خود را طراحی کنم؟

 

هنگام شروع یک پروژه وب، بسیاری از افراد بر روی بخش فنی تمرکز می کنند. البته شما باید با تکنیک صنایع دستی آشنا شوید، اما آنچه واقعا اهمیت دارد، آنچه شما می خواهید انجام دهید. بله، به نظر می رسد واضح است، اما پروژه های بیشماری از فقدان مهارت فنی، از فقدان اهداف و دیدگاه ها رنج می برند. پروژه هیچ وقت با سمت فنی شروع نمی شود. موسیقیدانان هرگز موسیقی نخواهند ساخت، مگر اینکه آنها ابتدا ایده ای از آنچه که می خواهند بازی کنند، همانند نقاشان، نویسندگان و توسعه دهندگان وب درست است. تکنیک دوم می آید.

 

تکنیک آشکارا بحرانی است. موسیقیدانان باید ابزار خود را اداره کنند. اما نوازندگان خوب هرگز نمیتوانند بدون داشتن یک ایده خوب تولید کنند. بنابراین، قبل از پریدن به سمت فنی – مثلا کد و ابزار – ابتدا باید به عقب برگردید و جزئیات دقیق آنچه را که میخواهید انجام دهید. بحث یک ساعته با دوستان شروع خوبی است، اما ناکافی است. شما باید بنشینید و ایده های خود را ساخت کنید تا دید دقیق از مسیری که باید برای ایجاد ایده های خود به واقعیت برساند. برای انجام این کار، شما نیاز به تنها قلم و کاغذ و زمان برای پاسخ به حداقل سوالات زیر است.

 

دقیقا چه می خواهم انجام دهم؟

این مهم ترین سوال برای پاسخ است، زیرا همه چیز را رانندگی می کند. لیست تمام اهدافی را که میخواهید به دست آورید، فهرست کنید. این می تواند هر چیزی باشد: فروش کالاها برای کسب درآمد، بیان عقاید سیاسی، ملاقات با دوستان جدید، ساختگی با نوازندگان، جمع آوری تصاویر گربه و یا هر چیزی که می خواهید.

 

چگونه وب سایت من را می تواند به اهدافم برساند؟

بنابراین شما لیستی از اهداف دارید و شما احساس میکنید که برای رسیدن به اهداف به وب سایت نیاز دارید. شما مطمئن هستید؟ بیایید به مثال ما نگاه کنیم. ما پنج گل به موسیقی مرتبط شده ایم، یکی از اهداف مربوط به زندگی شخصی (پیدا کردن مهم دیگر شما) و عکس های گربه کاملا غیر مرتبط است. آیا منطقی است که یک وب سایت واحد برای پوشش همه اهداف ایجاد شود؟ آیا لازم است؟ پس از همه، نمرات خدمات وب موجود ممکن است بدون ایجاد یک وب سایت جدید به اهداف خود برسد.

 

پیدا کردن یک دختر یا دوست پسر یک مورد اول است که در آن استفاده از منابع موجود به جای ایجاد یک سایت کاملا جدید اهمیت دارد. چرا؟ از آنجا که ما زمان بیشتری را صرف ساختن و نگهداری وب سایت می کنیم تا در واقع جستجو برای یک دختر یا دوست پسر. از آنجا که هدف ما این است که بیشترین اهمیت را دارد، ما باید انرژی خود را صرف استفاده از ابزارهای موجود کنیم تا از ابتدا شروع کنیم.

 

پنج گل دیگر به موسیقی متصل می شوند. البته، بسیاری از سرویس های وب است که می توانند این اهداف را برآورده کنند، اما در این مورد لازم است که یک وب سایت اختصاصی از خودمان ایجاد کنیم. چنین وب سایت بهترین راه برای جمع آوری همه چیزهایی است که می خواهیم در یک مکان واحد منتشر کنیم و تعامل بین ما و مردم را بهبود بخشیم. به طور خلاصه، از آنجا که این اهداف در سراسر یک موضوع واحد هستند، داشتن همه چیز در یک مکان به ما کمک می کند تا اهدافمان را برآورده کنیم و به پیروان ما با ما ارتباط برقرار کنیم.

 

آنچه باید انجام شود و در چه شرایطی، برای رسیدن به اهدافم؟

اکنون که شما می دانید که چه چیزی را می خواهید انجام دهید، وقت آن است که اهداف را به مراحل عملی تبدیل کنید. به عنوان یک یادداشت جانبی، اهداف شما لزوما در سنگ قرار نمی گیرند. آنها در طول پروژه در طول زمان تکامل پیدا می کنند، به ویژه اگر شما در موانع غیر منتظره به سر می برید و یا فقط ذهن خود را تغییر دهید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ایران ، هاست اشتراکی و راه حل های هاستینگ ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه