ویژگی های سرور مجازی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۱۶

ویژگی های سرور مجازی : در این پست می خواهیم تفاوت سرور مجازی و سرور اختصاصی و لوکیشن های مختلف آن ها را با هم مقایسه کنیم. ومزایا و معایب هر کدام را بیان کنیم. و از دیتاسنتر های ایران شروع می کنیم. و توضیحی درباره ی سرور کاهش پینگ در دیتاسنتر تبیان ارائه می کنیم.

برترین ویژگی های سرور مجازی

سرور مجازی کاهش پینگ بیشتر کسانی این سرور را تهییه می کنید که می خواهند پینگ تایم خود را نسبت به سرور مقصد کاهش دهند. و برای این کار ما به این دسته از افراد سرور کاهش پینگ از دیتاسنتر تبیان را پیشنهاد می کنیم. به علت روت بسیار خوب فیزیک نظری که دیتاسنتر تبیان دارد. و کیفیت بسیار بالایی که دیتاسنتر تبیان دارد. این دسته از افراد باید سرور تبیان تهییه کنید و در نظر داشته باشید برای کاهش پینگ باید از سیستم عامل میکروتیک استفاده کنید .

ویژگی های سرور مجازی

یک نوع کاربری دیگر برای سرور مجازی داریم. که بیشتر کابران با سیستم عامل ویندوز سرور را تهییه می کنند. و برای پرداخت های ارزی و مرور کردن صفحات وب به کار می رود. سیستم عامل ویندوز سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز خونگی تفاوت های زیادی دارد. و سیستم عامل های سرور سبک تر و گرافیک پایین تری نسبت به سیستم عامل ویندوز های خانگی دارد از این رو برای سرور حتما به شما ویندوز سرور را پیشنهاد می کنیم. که چهار ورژن از آن منتشر شده است و آخرین ورژن مربوط به سال ۲۰۱۶ هست.

در ضمن به ضرورت استفاده ی شما و کار شما با سرور لوکیشن را می توانید تغییر دهید. و یا از ایران تهییه کنید یا خارج از ایران که برای کار های ارزی پیشنهاد می شود همان کشور که ازش حساب دارید انتخاب شود. یعنی اگر حساب شما آلمان هست سرور آلمان را انتخاب کنید و برای کار خود انتخاب کنید. و در ضمن در نظر داشته باشید که آی پی نباید تغیر کند.

کاربرد های مهم VPS

چندین نوع کاربری دیگر هم هست که ما یک نوع دیگر را توضیح میدهیم.

یکی دیگر از کاربری های سرور مجازی برای آپ کردن سایت هست یا به طور محاوره ای سایت را بالا بیاری که بسته به کنترل پنل مورد نظر سیستم عامل تغییر می کند. البته بعضی از کنترل پنل ها هم مانند پلسک هم در ویندوز نصب می شوند. و هم در لینوکس ما در این مثال کنترل پنل سی پنل را به شما توضیح می دهیم که در بر روی سیستم عامل لینوکس نصب می شود و بستر مناسب و کنترل پنل بسیار خوبی برای میزبانی سایت می باشد. برای این کار به شما پیشنهاد می کنیم سرور حداقل با کانفیگ ۳ گیگ رم تهییه که در آینده به مشکل بر نخورید. و سایت به راحتی پروسس های خود را انجام دهد این هم یکی دیگر از کاربرد های سرور مجازی بود .

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه