هاست کلود | بخش دوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۸-۱۲

بیش از ۳٫۶ میلیارد کاربر خدمات مبتنی بر ابر در سراسر جهان در سال ۲۰۱۸ وجود دارد و این تعداد هر ساله افزایش می یابد.

هاست کلود چیست؟

هاست کلود فراهم می کند دسترسی از طریق یک سرور مجازی به یک استخر بزرگ از منابع. منابع براساس تقاضا در دسترس هستند تا بتوانید بارهای پیک را به صورت موثر مدیریت کنید. بنابراین، اگر شما یک کاربر هستید، فقط بر روی یک سرور مجازی متکی نیستید، بلکه بر خوشه ای از سرورهایی که با یکدیگر همکاری می کنند که “ابر” نامیده می شوند.

 

مزایای سرویس هاست کلود

منابع مورد نیاز از آنجا که یک تیم از سرورهای ابر در دسترس شما برای استفاده وجود دارد، شما می توانید منابع بیشتری درخواست و بلافاصله آنها را دریافت کنید. بهترین بخش این است که شما فقط برای منابع مورد نیاز خود را زمانی که به آنها نیاز دارید پرداخت می کنید و می توانید آنها را به مدت ساعت پرداخت کنید. بدون خرابی تیم سرورهایی که می توانید از آنها بکشید بدین معنی است که اگر یک سرور به دلیل خرابی سخت افزار کاهش یابد، می توانید از یک ماشین دیگر استفاده کنید و حتی یک ثانیه از خرابی تجربه نخواهید کرد. بسیار مقیاس پذیر منابع شامل پردازش قدرت، حافظه و پهنای باند برای کاربران میزبانی ابری در دسترس هستند و می توانند بلافاصله درخواست شوند. این بدان معنی است که شما می توانید به طور موثر (و در صورت نیاز به عقب بر گردیم) را افزایش دهید. توانایی افزایش و کاهش استفاده شما از منابع میزبانی در صورت نیاز، احتمالا ابر رایانه میزبان بزرگترین قدرت است.

 

معایب هاست کلود

هزینه می تواند یک مسئله باشد. در حالی که میزبانی ابری بسیار مقرون به صرفه تر از گذشته بوده است، اگر هنوز مراقب باشید، هر ماه می تواند هزینه داشته باشد. شما هر ماه یک لایحه استاندارد دریافت نخواهید کرد بلکه یک تخفیف فاکتور با منابع مورد استفاده در آن زمان خواهید بود. اگر شما دقت نکنید و به علت ترافیک ترافیکی به سمت بالا حرکت کنید، صورتحساب شما می تواند گران باشد. بعضی از حسابهای میزبانی وب Cloud به طور خودکار، در حالی که سرویس های دیگر مشتری باید تصمیم صریح برای افزایش استفاده از منابع میزبانی (به عنوان مثال، مقیاس سازی به طور خودکار اتفاق نمی افتد). مدیریت زیرساخت مگر اینکه سرویس میزبانی وب مدیریت شده را انتخاب کنید، باید سایت خود را حفظ کنید. شما باید تمام نرم افزارهای نصب شده را اداره کنید. شما همچنین باید میزان مصرف منابع خود را نظارت کنید، بنابراین هر ماه مبلغ قبض شما افزایش نخواهد یافت.

 

عوامل موثر در انتخاب یک ارائه دهنده سرویس دهنده ابری

امنیت

در حال حاضر، میزبانی ابری همانقدر امن است که میزبان سنتی است، اما شما می خواهید مطمئن شوید که ارائه دهنده میزبانی شما اقدامات احتیاطی لازم را برای نگه داشتن اطلاعات خود در ایمنی انجام می دهد. ویژگی های امنیتی را که ارائه دهنده خدمات خود را با سرویس ارائه می دهد را در نظر بگیرید و اقدامات امنیتی شما مسئولیت آن است.

 

قابلیت مدیریت

با توجه به سطح مهارت های فنی شما و سطح مورد نظر خود را از کنترل و سفارشی سازی. هر میزبان متفاوتی ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد و قادر خواهد بود به طور منحصر به فرد در میان سایر خدمات ادغام کند. به عنوان مثال، اگر خدماتی دارید که برای سایت شما ضروری است، پس مطمئن شوید که ارائه دهنده انتخاب شما می تواند به راحتی با آنها ادغام شود. قبل از تعهد به یک قرارداد، تعیین کنید چه مقدار وقت و تلاش برای اداره زیرساخت ابر خود نیاز دارید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی آلمان ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه