۵ نکته مهم در رابطه با نگهداری وب سایت

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۲۷

۵ نکته مهم در رابطه با نگهداری وب سایت : ما وسایل نقلیه خود را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که آنها در شرایط کامل هستند. ما منابع مالی خود را چک می کنیم. دستگاه های خود را بررسی می کنیم، و سلامت خود را بررسی می کنیم. اما اغلب فراموش می کنیم که وب سایت هایمان را بررسی کنیم. هر ماه هزاران وب سایت جدید راه اندازی می شوند و رقابت برای بازدید و فروش افزایش می یابد. این کافی نیست که طرح رنگی و جذاب ، کاربر پسند و گرافیک عالی به دنبال داشته باشد. وب سایت ها باید به صورت قاطع ، محتوایی با ارزش و حاوی اطلاعات کسب و کار به روز شده، به خوبی نوشته شده باشند. تا بتوانند در بالاترین رتبه قرار گیرند و در نتایج گوگل جایگاه بالا داشته باشند.

نکاتی در رابطه نگهداری وب سایت

نکات مهم در رابطه با نگهداری وب سایت

۱- محتوای خود را بررسی کنید

تایپ ها، گرامر بد و لغات ضعیف بازدیدکنندگان را با یک تصور بد بدست می آورند. محتویات خود را با دقت بررسی کنید و اصلاحات لازم را انجام دهید. اگر مهارتهای نوشتاری کافی ندارید. یا اگر محتوای شما تکراری و خسته کننده باشد. حرفه ای را برای نوشتن مطالب خود استخدام کنید. اهمیت محتوای با کیفیت بالا نمی تواند بیش از حد مورد توجه قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که محتوا تازه است و حاوی اطلاعاتی درباره ارزش برای بازدید کننده است.

۲- پیوندها را بررسی کنید

لینک های کیفیت برای یک وب سایت مهم هستند، اما لینک های شکسته به سرعت بازدیدکنندگان وب سایت خود را از سایت شما رانندگی می کنند  به جای پیوند دادن پیوندهای شما به صفحاتی که به وبسایت شما لطمه می زند. بازدیدکنندگان به موتور جستجوی خود باز می گردند و به جستجوی یک سایت مشابه با شما می روند. اگرچه لینک های شما وقتی اولین بار آنها را به سایت خود اضافه می کنید. باید آنها را به صورت منظم بررسی کنید. رتبه بندی گوگل شما نیز تحت تاثیر لینک های خراب است و تعمیر آنها بسیار حیاتی است.

۳- بررسی سازگاری موبایل وب سایت

آمار نشان می دهد بیش از ۲۰ درصد از ترافیک وب سایت از تلفن های همراه گرفته شده است. و یک یا بیشتر از همه کاربران تلفن همراه به وب سایت های مورد علاقه خود را از دستگاه های تلفن همراه دسترسی دارند. بدون یک وب سایت دوستانه، وب سایت خود را پشت سر گذاشت. وب سایت های دوستانه با استفاده از یک بازار بزرگ از مشتریان بالقوه.

۴- رسانه های اجتماعی را بررسی کنید

شبکه های اجتماعی برای سایت در حال اجرا شایع هستند. وب سایت شما باید از طریق سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و دیگر سایت های رسانه های اجتماعی محبوب متصل شود. این سایت های اجتماعی ابزارهایی برای وب سایت، سرویس ها و محصولات شما برای به اشتراک گذاشتن فراهم می کنند. پس از تنظیم سایت های اجتماعی اجتماعی خود، دکمه های مناسب را به وب سایت خود اضافه کنید. تا بازدید کنندگان بتوانند وب سایت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

۵- عکس های خود را بررسی کنید

اگر عکس های شما بزرگ، کمی تار و یا ضعیف است، آنها را تغییر دهید. کمی وقت بگیرید و تصاویری با کیفیت از کسب و کار یا محصولات خود بگیرید. اگر عکاسی تو رفتگی در دیوار نیست، یک عضو خانواده یا دوست شما تصاویری شیک و زیبا دارد. قبل از آپلود در وب سایت خود، تصاویر خود را تغییر دهید. تصاویر و گرافیک های بزرگ وب سایت شما را کاهش می دهد و گوگل متوجه خواهد شد. وب سایت شما بخش عمده ای از کسب و کار شما است. و شایستگی همان توجه و به روز رسانی کسب و کار فیزیکی خود را دریافت می کند. شروع سال جدید با یک وب سایت “تنظیم شده” و تماشای تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهد.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه