نکاتی برای امن نگه داشتن حساب هاستینگ از هکرها

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۶-۱۰

آموزش نحوه امن نگه داشتن حساب هاستینگ از هکرها : یک شرکت هاست خوب بسیار مهم است. زیرا سرعت وب سایت شما و هر چیز دیگر به سرور هاست بستگی دارد. اما نه در شرکت ثبت دامنه. بنابراین شما باید بهترین وب سایت شرکت هاستینگ را برای وب سایت خود انتخاب کنید. و نباید هر سرور کندی را خریداری کنید. هنگامی که ترافیک وب سایت شما بسیار زیاد شود. شما باید اقدام به خرید سرور اختصاصی کنید زیرا بسته به اشتراک در آن زمان کافی نخواهد بود, بسته مشترک چیست و چه سرور مجازی در پنل ها داده شده است. با نوین هاست همراه باشید!

نکاتی برای امن نگه داشتن حساب هاستینگ از هکرها

بسته به اشتراک گذاشته شده بدان معنی است که بسیاری از وبسایتها یا نام دامنه از همان سرور استفاده میکنند. به همین دلیل، وب سایت می تواند کند و ممکن است قادر به استفاده کردن از تمام ویژگی های وب سایت باشد. از آنجایی که بسیاری از وبسایت ها یک سرور مجازی برای دسترسی به آن دارند، هکرها برای ورود به حساب هاست هر وبسایت آسان می شوند و سپس تمام اسناد را هک می کنند. بنابراین پیشنهاد می شود پشتیبان گیری از هر فایل هاست را نگه دارید. برخی از شرکت ها این سرویس را ارائه می دهند. اما گاهی اوقات شما با استفاده از برنامه کاربردی FTP مورد علاقه خود می توانید این کار را تنها انجام دهید.

چگونه می توان امن نگه داشتن حساب هاستینگ از هکرها را انجام داد ؟

در ابتدا لازم است مطمئن شوید که گذرواژه سایت هاست و ثبت دامنه شما یکسان نیست. حساب هاست شما ممکن است هک شود اما نام دامنه شما در صورت عدم دسترسی به رمز عبور متفاوت نخواهد بود. پس از یک رمز عبور مشابه استفاده نکنید. پس از آماده شدن گذرواژهها، سعی کنید سرویس لایه ی سوکت امن را دریافت کنید. این به کاربران وب سایت شما کمک می کند و همچنین شما را در ایمن وب سایت خود وارد کنید. هنگامی که htpps را در مقابل نام دامنه خود مشاهده می کنید، فقط اطلاعات ورود را وارد کنید. و همچنین کاربران به طور خودکار به htpps هدایت می شوند زمانی که آنها وارد برخی از اطلاعات مهم مانند اطلاعات کارت اعتباری و یا اطلاعات ورود به سیستم. برخی از شرکتهای هاست تجارت الکترونیک خدمات رایگان SSL را برای یک سال رایگان ارائه می دهند.

افزایش امنیت

بنابراین شما باید رمزهای عبور مختلف برای سایت های مختلف داشته باشید و همچنین سرویس SSL را برای یک سال آماده کنید. تاکتیک بعدی برای حفظ وب سایت از هکرها چیست؟ برخی از هکرها ممکن است اطلاعات وبسایت شما مانند کدهای و فایلهای رسانه را با هک کردن امنیت وب سایت هاست سایت که از آن استفاده می کنید، هک کنید.

پشتیبان گیری منظم

واقعا پشتیبان گیری از تمام داده ها بسیار مهم است، زیرا در هر زمان ممکن است همه داده ها را از دست بدهید و پس از آن نمی توانید هیچ یک از اطلاعات خود را به شما بازگردانید. شما باید پشتیبان را روی رایانه خود نگه دارید. گاهی اوقات افراد با پشتیبان گیری در حساب مشابه هاست ، اشتباه بزرگی می کنند. شما باید در نظر داشته باشید که وقتی کنترل حساب خود را از دست می دهید. نمی توانید از این فایل های پشتیبان استفاده کنید. بنابراین خرید هاست خود را با استفاده از تاکتیک های جدید حفظ کنید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
مزایا و معایب مجازی ساز KVM
مجازی ساز KVM چیست و چه مزایایی دارد؟
یکی از پرکاربردترین مجازی سازها که برای کاربران مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد، مجازی ساز KVM…
زمان مطالعه: 4 دقیقه
حافظه NVMe چیست؟
حافظه NVMe چیست و چه مزایایی دارد؟
بیشتر افرادی که دارنده وب سایت هستند یا قصد دارند وب سایتی را راه‌اندازی کنند، با هارد سرور…
زمان مطالعه: 4 دقیقه