از وب سایت خود در برابر اسپم ها محافظت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۸-۰۶-۲۴

هرزنامه یا اسپم یک مشکل بزرگ برای دنیای آنلاین است و نشانه هایی از کاهش آنها را شاهد نمی باشیم بلکه روز به روز بیشتر نیز می شوند. متأسفانه ، وب سایت های بسیاری هدف هرزنامه ها قرار میگیرند که از هر طریق ممکن است برای سوء استفاده از اطلاعات شما حمله ور شوند. اگر وب سایت وردپرس دارید ، چند قسمت اصلی وجود دارد که لازم است از آنها محافظت کنید. با ما همراه باشید!

هنگامی که وردپرس را برای اولین بار نصب می کنید ، با افزونه از پیش نصب شده به نام Akismet همراه است. در حالی که Akismet افزونه ای بسیار عالی است (و ما خرید آن را کاملا توصیه می کنیم) و درباره این افزونه به صورت کامل در مقاله های بعدی بحث خواهیم کرد. استفاده از آن با هزینه اشتراکی همراه است. اگر می خواهید در هزینه صرفه جویی کنید ، یا وب سایت های زیادی دارید که هزینه چندین مجوز را کم کنید ، گزینه های بسیاری برای مقابله با هرزنامه به صورت رایگان وجود دارد.

 

آنچه برای محافظت در برابر اسپم ها نیاز دارید؟

با داشتن وب سایت وردپرس چند نکته اصلی وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید:

  • فرم ثبت نام و تنظیم مجدد گذرواژه وب سایت
  • در صورت فعال بودن نظرات ، نظر شما ارسال می شود
  • فرم تماس با شما و هر نوع دیگری از فرم هایی که ممکن است در وب سایت خود داشته باشید

 

چه چیزی برای محافظت از این موارد نیاز دارید؟

برای محافظت از همه موارد فوق بدون هزینه کردن درمورد نرم افزار، ارزش افزوده، حق بیمه و… معمولاً فقط به ۲ افزونه احتیاج داریم:

  • (Google Captcha (reCAPTCHA توسط BestWebSoft
  • فرم تماس با شماره سِوِن

 

ما فرم تماس سِوِن را ذکر کرده ایم زیرا یکی از محبوب ترین پلاگین های فرم تماس با ما است و همچنین دارای توانایی داخلی برای محافظت از فرم ها با استفاده از Google reCaptcha است. پس از آن برای بهترین موارد دیگر (فرم های ثبت نام ، فرم های اظهار نظر و فرم های بازنشانی گذرواژه از (Google Captcha (reCAPTCHA توسط BestWebSoft انتخاب کردیم.

 

با این حال ، قبل از گفتن موارد بالا ، ممکن است شما از یک فرم تماس دیگری استفاده کرده باشید ، در این صورت ممکن است مایل به تغییر پلاگین دیگری نباشید. در این حالت ، توصیه می کنیم بررسی کنید که گزینه های اسپم راه حل فعلی شما چیست یا به توسعه دهندگان دسترسی دارید تا ببینید چگونه می توانید “محافظت از اسپم” را نصب کنید. اگر دو افزونه توصیه شده ی فوق را دارید ، اکنون زمان آن رسیده است که ویژگی های مربوط به محافظت در برابر اسپم آنها را فعال کنید.

 

هنگامی که کلید API خود را وارد سیستم کرده و تولید کرده اید ، حتماً “کلید سایت” و “کلید مخفی” را در جایی یادداشت کنید و دوباره به وب سایت خود بروید. در مرحله اول ، بگذارید reCaptcha را بر روی فرم تماس ۷٫ نصب کنید و پس از فعال کردن افزونه ، موس خود را از “مخاطب” در فهرست سمت چپ قرار دهید و سپس روی “یکپارچه سازی” کلیک کنید. در اینجا ، سپس می توانید در کلید سایت و کلید مخفی خود جایگذاری کنید. و تمام فرم های تماس شما هم اکنون محافظت می شوند.

 

reCAPTCHA

در مورد (Google Captcha (reCAPTCHA توسط BestWebSoft ، موس خود را روی Google Captcha در منوی سمت چپ قرار دهید و سپس روی “تنظیمات” کلیک کنید. یک بار دیگر ، کلید و رمز ورود سایت خود را پِیست کنید ، سپس کافی است آنچه را که می خواهید capcha را فعال کنید انتخاب کنید. توصیه می کنیم فرم ثبت نام ، تنظیم مجدد فرم رمز عبور و فرم نظرات را انتخاب کنید. بدون نیاز به پرداخت یک ریال، کل وب سایت خود را در برابر هرزنامه ها محافظت کرده اید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه