انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت کسب و کار

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت کسب و کار : وب سایت شما تصویری از کل کسب و کار و فروشگاه شما است. یکی از مهمترین مواردی که باید به خاطر داشته باشید، صرف نظر از محتوای و طراحی وب سایت شما ، نام دامنه ای است که می خواهید انتخاب کنید. میلیون ها نام دامنه در دسترس وجود دارد. علاوه بر این، می توان دشوار دانست که نام دامنه مناسب برای کسب و کار شما است.

مهم است که نامی را پیدا کنید که از بین تمامی رقبای خود منحصر به فرد است. و همچنین رتبه بندی جستجوگرها و گوگل ریدر شما را بهبود می بخشد. شما می توانید در مورد اینکه آیا نام دامنه مورد نظر شما در دسترس است. اما قبل از انجام این کار، عوامل مختلفی در هنگام انتخاب یک نام دامنه برای وب سایت مورد استفاده برای کسب و کار شما وجود دارد. برای ثبت دامنه مناسب در ادامه با نوین هاست همراه باشید..

انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت کسب و کار

نکات مهم در انتخاب نام دامنه

چک کردن املا

اگر چه یک نقطه واضح برای ایجاد، املای یک جنبه بسیار مهمی از نام دامنه شما است. اگر کسی برای وب سایت شما در Google یا مرورگر اینترنتی جستجو کند و پرس و جو جستجو با آنچه که وب سایت شما در زیر ذخیره شده مطابقت نداشته باشد. دیگر سایت ها می توانند قبل یا به جای شما نمایش داده شوند، که ممکن است به بازدید از دست رفته و تبدیل بالقوه منجر شود.

به این ترتیب اگر وبسایت شما نام تجاری شما باشد و نام تجاری یک کلمه معمولی است. اما به طور غیرعادی، به غیر از Flickr / Flicker، املاء می شود، پس ممکن است لازم باشد هر یا چند عبارتی از همان کلمه را خریداری کنید. این کار به طور موثر یک شبکه گسترده تر را انجام می دهد زمانی که کسی هر یک از این شرایط را جستجو می کند. و وب سایت شما احتمال بیشتری را برای بازدید فراهم می کند!

کوتاه تر بهتر است

بهتر است از واژه های کوتاه تر برای نام دامنه خود استفاده کنید. زیرا برای مشتریان شما بسیار ساده تر است. به همین ترتیب، اگر نام دامنه کسب و کار شما کوتاهتر باشد، احتمال اشتباه افراد کمتر است. مهم است که به یاد داشته باشید که نام دامنه ای که می خواهید برای وب سایت خود استفاده کنید نباید فرمت گرامر متفاوتی را شامل شود. یکی از چیزهای مهم برای یادآوری این است که از نام دامنه استفاده کنید که آسان است برای درک آن.

نام تجاری و هویت

نام دامنه ای که برای وب سایت شما انتخاب می کنید نیز باید نمایشی مناسب از کسب و کار شما باشد. هنگامی که کسی درباره نام دامنه شما صحبت می کند. باید بتواند بداند که نام تجاری شما چه چیزی است. اطمینان حاصل کنید که نام دامنه ای را انتخاب کنید که منحصر به فرد است، بنابراین شما با وب سایت های کسب و کار دیگری اشتباه نگیرید. اگر به هر دلیلی نام دامنه ای که می خواهید انتخاب کنید، توسط شخص دیگری خریداری شده است، می توانید آن را از آن فرد خریداری کنید.

شما می توانید با این فرد به طور مستقیم تماس بگیرید یا از یک کارگزار شرکتی برای خرید نام دامنه کمک بگیرید. شما همچنین می توانید نام دامنه همان با یک فرمت دامنه سطح بالا را خریداری کنید و نه آنتی ویروس عمومی.

نوین هاست یار نوین شماست

چشم انداز کارکردن یک وب سایت برای کسب و کار شما ارزش آن را بسیار هیجان زده است. با این وجود، همچنین می توانید تصمیمات شتابزده را در مورد مسائل مهم مانند انتخاب نام دامنه خود آسان کنید. نام درست می تواند در نحوه موفقیت شما در ارائه کسب و کار شما در اینترنت متفاوت باشد. این راهنمایی ها را در نظر بگیرید و شکار خود را برای نام دامنه ایده آل ادامه دهید. هنگامی که شما در نام دامنه مناسب تصمیم می گیرید. باید یک ثبت کننده دامنه را برای میزبانی وب سایت خود و سایت خود را در اینترنت پیدا کنید. دیجیتال اقیانوس آرام سرویس های مختلف میزبانی را در اختیار شما قرار می دهد. و ما خوشحال خواهیم شد که به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهید. !

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه