امکاناتی که وب سایت شما را امن می کند

هاست و سرور
زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۸-۲۶

امکاناتی که وب سایت شما را امن می کند : وب سایت شما هر روز توسط هکرها هدف قرار می گیرد! هر روز وب سایت ها توسط هکرهای بی شماری مورد اتک قرار میگیرند تا اطلاعات مهم موجود در وبسایت را سرقت کنند. این یک نگرانی جدی است و در حال حاضر بسیاری از برنامه های کاربردی امنیتی وب مناسب برای ایجاد محیطی امن برای وب سایتتان وجود دارد. در ادامه با نوین هاست همراه باشید…

SSL (لایه های امن سوکت)

اگر وب سایت شما قصد فروش محصولات یا خدمات را داشته باشد. این مهمترین ویژگی است که باید در وب سایت شما قرار گیرد. SSL امنیت و حفظ حریم خصوصی در سیستم های ارتباطی وب را فراهم می کند. دو ویژگی اساسی SSL عبارتند از:

  1. SSL هر پیامی را که در اینترنت رد و بدل می شود، بررسی می کند. SSL همچنین یک شبکه امن بین رایانه ها ایجاد می کند. Secure Shell Host) SSH) یکی دیگر از سرویس های رمزگذاری رمزگذاری است. که توسط برخی از هاست های وب برای هدف امنیت وب یکپارچه شده است. این مانع از ضرورت نصب اضافی نرم افزارهای امنیتی می شود. این نیز ممکن است نیاز به نصب اضافی پروتکل های امنیتی را کاهش دهد. “ذخیره سازی اختیاری جلسه” یکی از ویژگی های مهم SSL است که تمام اتصالات شبکه یا فعالیت ها را بهینه سازی می کند. این فرآیندهای ارتباطی را امن و بهینه می کند.
  2. پروتکل SSL با استفاده از رمزنگاری متقارن حفظ حریم خصوصی مطلق را در ارتباطات وب گرا حفظ می کند. ارتباطات مبتنی بر وب ممکن است شامل معاملات پولی بین دو سایت شرکت کننده نیز باشد.

FTP (پروتکل انتقال فایل)

با استفاده از پروتکل انتقال فایل (FTP) برای انتقال داده های متنی. فایل های صوتی، فیلم ها، سایر فایل های چند رسانه ای یا گرافیک به وب سرور از رایانه شخصی یا وب سرور شما استفاده می شود. سرورهای وب که از این پروتکل انتقال فایل استفاده می کنند معمولا امن می شوند، زیرا این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا فایل ها را از یک سرور مجازی به سرور مجازی دیگر به طور ایمن انتقال دهند. این اجازه می دهد تا کاربران برای ایجاد حساب های FTP خاص. نام کاربری و کلمه عبور را می توان به هر یک از حساب های FTP اختصاص داده است. این اطمینان حاصل می کند که تنها صاحب حساب FTP می تواند فایل ها را بر روی آن حساب FTP خاص منتقل کند.

امکاناتی که وب سایت شما را امن می کند

SFTP (پروتکل انتقال امن پرونده)

پروتکل انتقال امن پرونده SFTP ، FTP و SSH توسط برخی از هاست های وب برای امنیت وب برای حفاظت از محتوای وب در وب سایت های هاستینگ شده در سرورهای وب ارائه شده است. با استفاده از این ویژگی ها می توانید به طور موثر از هکرهای اینترنتی هک کردن وب سایت خود را جلوگیری کنید.

SSH (هاست Secure Shell)

SSH شاید یکی از مهمترین ویژگی امنیتی برای مراقبت از روش های ارتباطی وب باشد. کانال های رمزگذاری شده که از طریق آن کاربران می توانند از طریق اینترنت به رایانه های مختلف دسترسی داشته باشند و دستورات خاصی را از یک مکان دور اجرا کنند، SSH از فرایند انتقال محتوای دیجیتال بین رایانه های متصل شده از طریق اینترنت محافظت می کند. این فرایند همچنین مانع از هکرها از سرقت اطلاعات ارزشمند شما می شود.

جلوگیری از هرزنامه

هرچند اسپم به طور مستقیم وب سایت شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. می تواند کسب و کار شما را به تدریج طی یک دوره زمانی تحت تاثیر قرار دهد. معمولا، سرورهای هاست وب رایگان هستند. کسانی هستند که تحت تاثیر این اسپم قرار می گیرند. پیام های هرزنامه معمولا ویروس مضر، جاسوسی و سایر برنامه های مضر را با آنها حمل می کنند که می توانند به رایانه شما آسیب برسانند یا فایل های مهم وب سایت شما را آلوده کنند. همچنین بر پهنای باند و فضای دیسک سرور هاست وب تاثیر می گذارد. بنابراین، برای جلوگیری از هرزنامه ها، برنامه یا ابزار ضد اسپم در وب سایت شما نصب شده است، و به نوبه خود وب سایت خود را بسیار امن کرده است.

حفاظت از لینک ها

حفاظت از لینک های داغ در سایت یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که شما نیاز دارید. اتصال داغ زمانی اتفاق می افتد که وب سایت دیگری تصاویر یا لینک های فوق العاده ای را که در وب سایت شما وجود دارد نشان می دهد. این به عنوان سرقت اطلاعات شما عمل می کند. بنابراین مهم است که محتوای خود را از چنین اقدامات سرقت محافظت کنید. همچنین بر پهنای باند و فضای دیسک وب سایت شما تأثیر می گذارد. بنابراین، برای محافظت از وب سایت شما، با داشتن ابزارهای وب پیشگیرانه مخصوص وب سایت خود از خرابکاران، باید از لینک داغ استفاده کنید.

پیشگیری از DDOS

حملات انکار سرویس (DOS) و Denial of Service مخفف (DDOS) یکی از قدیمی ترین تهدیدهای شناخته شده برای هدف قرار دادن سیستم عامل است، این هنوز یک مشکل بسیار دشوار است و هیچ راه حل موثر شناخته شده ای نیست. آنها وب سرورها را آهسته تر می کنند. این تضعیف همه وب سایت های موجود در آن وب سرور خاص را تحت تاثیر قرار می دهد. نرم افزار ضد DDOS اکنون در دسترس است و در فایروال و روتر نیز موجود است. تمام این ویژگی های مهم امنیتی در حال حاضر توسط بسیاری از هاست های وب به طور موثر در وب سرور های خود اجرا می شود.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه