۶ مرحله قبل از خرید خدمات هاستینگ + نکات مهم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۱۰

۶ مرحله مهم و حیاتی قبل از خرید خدمات هاستینگ : برای مبتدیان کمی مشکل است که بتواند یک ارائه دهنده معتبر وب هاست را جستجو و انتخاب کنند تا بیزینس یا وب سایت خود را آنلاین کند. در زیر برخی از مراحل اقدام برای انتخاب بهتر ارائه دهنده هاست مناسب برای وب سایت خود به شما کمک می کند ذکر شده است . با نوین هاست همراه باشید!

۶ مرحله قبل از خرید خدمات هاستینگ

۶ مرحله قبل از خرید خدمات هاستینگ

۱) پشتیبانی

افرادی که به دنبال هاست جدید هستند ممکن است سوالات زیادی داشته باشند. که برای پاسخگویی نیاز به کمک دارند. این کاملا طبیعیه برای هر کاربر خرید هاست جدید که اخیرا وب سایت خود را هاست کرده است. سوالاتی مانند دسترسی به وب سایت، نحوه استفاده از ابزار وب هاست که توسط وب هاست ارائه می شود. چقدر منابع مناسب برای عملکرد صحیح وب سایت و غیره خواهد بود.

هنگامی که شما یک ارائه دهنده ی وب هاست را انتخاب می کنید. حتما از پشتیبانی آنها مطمئن شوید و اگر هر گونه سؤالی داشته باشید و سپس این سوالات باید توسط ارائه دهنده ی وب هاست پاسخ داده شود. مهم نیست که چه ساعت زمانی که شما با یک مسئله روبرو هستید. ارائه دهنده هاست شما باید در دسترس شما باشد. تا بتوانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ با کیفیت عالی ارائه کنید.

۲) امنیت

هکرها در حال حاضر هکرها وب سایت های کسب و کار کوچک را هدف قرار می دهند. به عنوان سطح امنیت ارائه شده توسط برخی از ارائه دهندگان خدمات وب هاست سایت تا علامت. اطلاعات کسب و کار حیاتی است که بیشتر هکرها به دنبال آن هستند. و اگر آن را در دست اشتباه سقوط کند. می تواند موجب خسارت زیادی شود. از این رو، از نگرانی عالی برای حفاظت از اطلاعات کسب و کار حیاتی است.

بهترین ارائه دهندگان هاست بسته های امنیتی را ارائه می دهند که یک راه حل امنیتی را در یک بسته واحد ارائه می کنند. بررسی کنید که خدمات وب هاست ارائه گواهینامه SSL که برای وب سایت شما ضروری است. بهترین ارائه دهندگان وب هاست امنیت وبسایت را به عنوان یک سرویس ارائه می دهند.

۳) پرداخت

وب هاست جادویی شرایط و ضوابط پنهان و قراردادهای طولانی مدت را اعمال خواهد کرد. در صورتی که از یک مبلغ اضافی بپردازید و از هرگونه توضیح در مورد اینکه چرا این هزینه های اضافی را بپرسید. از وب هاست چطور می توانید در مورد اصطلاح یا شرایطی که ممکن است با ستاره پنهان شده باشد. به شما اطلاع داده می شود. * و معمولا از طریق جدید هاست مشتریان.

از سوی دیگر، یک سرور معتبر ارائه دهنده سرور اختصاصی یک فرایند ثبت نام واقعی با یک فرآیند تشخیص تقلب دقیق خواهد داشت. آنها شفافیت قیمت ها، پیشنهادات هاست و قراردادها را ثبت خواهند کرد. ارائه دهندگان خدمات وب هاست خوب گزینه های پرداخت های مختلف مانند Debit / Credit، PayPal، پرداخت از طریق انتقال وجه بانکی و Moneybookers و غیره را دارا می باشند.

۴) زمان بالا

اگر شما به دنبال خدمات وب هاست هستید، باید به دنبال سابقه کار خود باشید. شما باید به خاطر داشته باشید که تضمین آپاچی شامل هر گونه قطع خدمات یا نگهداری برنامه ریزی شده نخواهد شد. ممکن است تعداد زیادی از وب هاست وجود داشته باشد که ادعا می کند که تضمین ۱۰۰٪ زمان آپاچی را ارائه کند. اما مطمئن شوید که شما به ادعاهای دروغین خود دست نیافته اید. ارائه دهندگان خدمات وب هاست بهترین زمان برای تعمیر و نگهداری برنامه ها و برنامه های خود را در ساعات پائین می گذارند. و اطلاع رسانی قبلی را به مشتریان مربوط به نگهداری می دهند.

۵) مقیاس پذیری

یک جنبه مهم که باید در هنگام انتخاب یک سرور مجازی دارای هاست مورد توجه قرار گیرد مقیاس پذیری بالا است. در مراحل ابتدایی یک وب سایت جدید، منابع فراهم شده به نیازهای ترافیک وب سایت کافی می رسد. اما به دلیل اینکه وب سایت به محبوبیت می رسد. منابع استفاده شده از وب سایت ها برای مدیریت ترافیک وب مناسب نیست.

در طول این مدت، ارائه دهنده وب هاست باید بتواند منابع مانند پهنای باند، ذخیره سازی و محدودیت استفاده از C.P.U را ارتقا دهد. هر ارائهدهنده وب هاست سایت مستقل، منابع بیشتری را از وب سایت در واقع نیاز ندارد. هنگامی که وب سایت شما نیاز به منابع بیشتری دارد. تنها در آن زمان وب هاست هاست منابع مورد نیاز برای وب سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد. شما فقط باید مبلغ تفاوت را بپردازید و خدمات هاست بدون وقفه را برای وب سایت خود لذت ببرید.

۶) پیشنهادات واقعی و بررسی مشتری

ارائه دهندگان خدمات وب هاست خوب، بهترین پیشنهادات وب هاست را به مشتریان ارائه می دهند که واقعی هستند. از ارائه دهندگان وب هاست مطلع شوید که ادعا می کنند تخفیف های باور نکردنی را ارائه می کنند که فقط برای افزایش تعداد مشتریانشان انجام می شود. هنگامی که مشتری نیاز به حمایت خود را از مسائل خاصی دارد، این ارائه دهندگان وب هاست در ارائه پشتیبانی خوب به مشتریان کوتاه میمانند.

مهم نیست که چگونه ارائه دهندگان خدمات وب هاست ممکن است ادعا کنند، در نهایت، تصمیم مشتریان در قالب بررسی مشتری است که شمارش دارد. بهترین ارائه دهندگان خدمات هاست نه تنها سعی در دستیابی به رضایت مشتری خواهند داشت، بلکه برای دستیابی به لذت مشتری تلاش خواهند کرد.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه