۵ نشانه که میزبان وب شما ، جلوی پیشرفتتان را میگیرد

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۳۱

۵ نشانه که میزبان وب شما ، جلوی پیشرفتتان را میگیرد یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد هاستینگ این است که همه سرویس های هاست یکسان هستند. شما باید درباره سخت افزار مورد استفاده و نحوه ی تنظیم یک سرور از آن بپرسید. شما همچنین باید درباره تخصص در ارائه دهنده خدمات، کیفیت پشتیبانی فنی و میزان روزهای کاری که آنها تضمین می کنند فکر کنید.

۵ نشانه که میزبان وب شما، جلوی پیشرفتتان را میگیرد

۵ نشانه که میزبان وب شما ، جلوی پیشرفتتان را میگیرد

در حالی که در سطح آن ممکن است به نظر میرسد تنها تفاوت در میان بسته های هاستینگ قیمت آن است . اشتباه است که هزینه هاست را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهید. همه هاست ها این روزها نسبتا مقرون به صرفه هستند. بنابراین صرفه جویی در چند هزار تومان در ماه می تواند یک اقتصاد غلط باشد که می تواند مشکلاتی را که در پایین گفته شده را ایجاد کند.

در اینجا پنج نشانه وجود دارد که به شما کمک میکند که آیا هاستینگ ، می تواند کسب و کار شما را متوقف می کند و یا وقت آن است که به فکر حرکت یا ارتقاء باشید.

۱. زمان بارگذاری سایت شما کند است

زمان بارگذاری سرعت است که وب سایت شما برای بارگذاری بر روی مرورگر بازدید می کند. این مهم است که Google از آن به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. و از آنجا که بازدیدکنندگان وب سایت های بارگیری کند را رها می کنند.

شما می توانید سرعت سایت خود را با تایپ کردن در URL خود با ابزار PageSpeed Insights tool اندازه گیری کنید. این به شما نتایجی را برای عملکرد سایت شما در دسکتاپ و تلفن همراه میدهد. مهم این است که سایت به سرعت در هر دو نوع دستگاه بارگیری می کند. به ویژه اکنون که ۶۶ درصد از تمام مرورگرهای انگلیس بر روی گوشی های هوشمند و رایانه ها انجام می شود.

در حالی که چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند زمان بارگذاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. مانند انتخاب موضوع و تعداد افزونه هایی که وب سایت شما استفاده می کند. یکی از عوامل اصلی نوع هاستینگ است که شما انتخاب می کنید. به خوبی پیکربندی شده، سرورهای با کارایی بالا می توانند به طرز چشمگیری سرعت بخشی را ارتقاء دهند. زیرا می تواند از اشتراک گذاری به سرور مجازی ارتقا یابد.

۲. سایر کاربران منابع شما را تخلیه می کنند

اگر از هاست مشترک استفاده می کنید، هر وب سایت هاست شده در سرور، منابعی را که سرور ارائه می دهد، به اشتراک می گذارد. بیشتر وقتها این یک مشکل نیست معمولا ظرفیت پردازش کافی و حافظه برای همه وجود دارد. با این حال، می تواند مسائل هاست حریص می تواند بیش از حد بسیاری از کاربران را بر روی یک سرور قرار داده و اعتقاد بر این است که اکثر آنها منابع موجود را زیر سئوال می برند. همه چیز به این معناست که برای چند وب سایت شروع به استفاده از برنامه های کاربردی سنگین منابع، شاید ارسال چندین هزار ایمیل بازاریابی و یا وارد کردن هزاران توصیف و تصاویر محصول، و این می تواند کارایی هر یک از سایت های دیگر بر روی سرور را منفی کند.

یک هاست خوب، ابزارهایی را برای محدود کردن منابع که هر مشتری می تواند استفاده کند، استخدام می کند. تضمین می کند که فعالیت های آن بر دیگران تاثیر نمی گذارد. این کمی مانند سیاست استفاده منصفانه است که برخی از شرکت های باند پهن تحمیل می کنند. اگر هاست هاست را انتخاب کنید. مطمئن شوید که این اتفاق می افتد. متناوبا، از یک فرم دیگر از هاست استفاده کنید.

۳. شما در طول قله عملکرد ضعیفی دارید

متاسفانه، وب سایت از بین بردن تمام منابع به اشتراک گذاشته شده می تواند شما باشد اگر سایت شما رشد کرده است و شما تعداد زیادی بازدید کننده دارید که اقدامات سنگین و سنگین مانند استفاده از سبد خرید را انجام می دهند.ممکن است سایت شما به محدودیت منابع تعیین شده توسط هاست – به ویژه در اوج و یا در طول دوره های فصلی مشغول باشد. اگر این اتفاق می افتد، عملکرد کند سایت شما باعث می شود که مشتریان سبدهای خرید خود را رها کنند و پول خود را در جای دیگر صرف کنند.

۴. سرور شما دارای اعتبار IP بد است

سرور مورد استفاده شما آدرس IP خاص خود را دارد. اگر یکی از مستاجرین دیگر در آن سرور اقدامات نامناسب مانند ارسال اسپم یا هاست نرم افزارهای مخرب انجام دهد. این آدرس IP می تواند به لیست سیاه اضافه شود. این خبر بد برای هر وب سایت دیگر میزبانی شده در آن سرور است. زیرا می تواند رتبه بندی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به مسدود شدن ایمیل شود.

۵. شما نمی توانید از نرم افزار مورد نظر خود استفاده کنید

هاست شده است که در آن یک سرور توسط تعداد زیادی از کاربران به اشتراک گذاشته شده است؛ همانطور که یک سرور اختصاصی است، هر کس از یک سیستم عامل استفاده می کند و این پیکربندی شده به گونه ای است که اکثر وب سایت ها را قادر می سازد به طور مطلوب اجرا شوند؛ یکی از مسائل مربوط به این است که شما نمی توانید از برنامه هایی که با آن سیستم عامل سازگار نیستند استفاده کنید یا از سرور درخواست پیکربندی شده فقط برای مطابقت با یک نیاز خاص استفاده کنید.

اگر یک نیاز حیاتی برای اجرای نرم افزار ناسازگار داشته باشید، تنها راه این است که سرور خود را داشته باشید. راه مقرون به صرفه برای انجام این کار، انتخاب سرور مجازی است. با این کار، شما می توانید از یک سیستم عامل سازگار استفاده کنید، مانند یک نسخه قدیمی لینوکس یا سیستم عامل ویندوز.

نتیجه گیری

هاستینگ نقش مهمی در نحوه انجام وب سایت شما دارد. انتخاب مناسب بسته و درک زمانی که زمان تغییر هاست یا حرکت به نوع دیگری از هاست حیاتی است اگر برای سلامتی درازمدت سایت و کسب و کار شما، امیدوارم از خواندن این پست، در حال حاضر درک بهتر این نشانه ها برای نگاه کردن به آن را داشته باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه