۴ روش درآمد زایی با فروش دامنه

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۰۵

درآمد زایی با فروش دامنه : راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد – شما می توانید وب سایت های AdSense و تبلیغات بنری ایجاد کنید و از این راه درآمد کسب کنید. شما می توانید اقلام عمده فروشی را در eBay برای سود عظیمی به فروش برسانید. شما حتی می توانید به عنوان یک طراح گرافیک آزاد یا یک نویسنده آزاد در سایت هایی مانند upwork.com و Guru.com کار کنید (با قند شکن 🙂 ). اما یکی از بهترین راه های پول آنلاین، فروش نام دامنه است .

درآمد زایی با فروش دامنه

روش های درآمد زایی با فروش دامنه

 نام دامنه به عنوان «نام های هاست که پروتکل اینترنت (IP) را شناسایی می کنند، مانند وب سایت ها» تعریف می شود. آنها فوق العاده آسان برای خرید هستند، اما زمان زیادی برای توسعه آنها در وب سایت های سودآور وجود دارد.

پس دقیقا چطور میتونین از فروش و ثبت دامنه پول بدست بیاروید؟

۱. عرضه و تقاضا

مانند هر کسب و کار آفلاین یا آنلاین، فروش نام دامنه همه چیز در مورد عرضه و تقاضا است. برخی از نام دامنه در تقاضای بالا هستند. به عنوان مثال، Social.com به تازگی برای ۲،۶۰۰،۰۰۰ دلار به فروش می رسد! شما می توانید شرط بگذارید که چندین داوطلب وجود دارد که قیمت را تا چنین عدد نجومی افزایش می دهند. اما دامنه های دیگر، به ویژه کسانی که URL های بسیار طولانی دارند، برای فروش معقول قیمت بسیار سخت است.

پس درس در اینجا چیست؟ قبل از خرید دامنه ،  سعی کنید نام دامنه ای پیدا کنید که کوتاه، جذاب و به یاد ماندنی است. اگر چه تعداد زیادی از آنها وجود نداشته اند، هنوز هم می توانید جواهرات عجیب و غریب را پیدا کنید.

۲. فروش خصوصی یا حراج؟

در هر دو روش مزایا و معایب وجود دارد. با سایت های حراج مانند Flippa.com، شما سطح امنیتی را که توسط سایت ارائه شده است. همچنین، سایت های حراج بسیار مفید برای افرادی هستند که دارای دامنه خاصی هستند. بدون سایت های حراج آنلاین، خریداران و فروشندگان جلسه سختی را برگزار می کنند. هرچند شما باید هزینه کمی را برای سایت حراج پرداخت کنید.

از سوی دیگر، با فروش خصوصی، تمام پول به جیب شما می رسد. شما همچنین می توانید سایت خود را به میلیون ها دلار برای شرکت های بزرگ به فروش برسانید اگر با آنها به صورت خصوصی تماس بگیرید. اگرچه تصمیم بگیرید که مسیر فروش خصوصی را کاهش دهید، حفاظت کمتر قانونی وجود دارد.

۳. همه چیز به بازاریابی بستگی دارد

فروش یک سایت درست همانند فروش هر محصول است، زیرا کمپین بازاریابی شما باید در صورتی موفق باشد که موفق شود. پیش از آن کار کنید که چگونه سایت را به بازار عرضه می کنید و مردم را به خرید درجه حرارت افزایش می دهید. یک راه عالی برای انجام این کار، ایجاد یک گروه وفادار از پیروان است.

اگر می خواهید توجه کاربران اینترنت را جلب کنید، سایت شما باید آموزنده، سرگرم کننده و مفید باشد. سایت خود را بر اساس یک مفهوم بنویسید بگذارید از یک غذای حیوان خانگی استفاده کنیم. اگر شما یک وب سایت اختصاص داده شده برای خوراک حیوان خانگی حیوان خانگی لذت ببرید می توانید تضمین کنید که یک گروه از عاشقان حیوان خانگی به سایت شما دامن بزند. هنگامی که سایت شما بعضی از پیروان وفادار را به دست آورد، برای خریداران بالقوه بسیار جذاب خواهد بود.

۴. انتقال مالکیت سایت

پس از تکمیل فروش باید وب سایت خود را از سرور مجازی خود به سرور جدید خریداران منتقل کنید. فروش نام دامنه لازم نیست به یک امر پیچیده، فقط مراحل در این مقاله را دنبال کنید و مطمئن باشید که موفق می شوید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه