چه انتظاری باید از سرویس هاست داشته باشیم؟ | بخش دوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۷-۰۳

عوامل دیگر در هنگام انتخاب هاست

گارانتی

شما می خواهید وب سایت خود را در حال اجرا ۲۴/۷، و یا به عنوان نزدیک به آن که ممکن است. این زمانی است که تضمین آپ تایم به بازی می رسد. بیشتر ارائه دهندگان هاست حداقل ۹۹٫۹٪ را تضمین می کنند، اما شما باید از یک میزبان مناسب ۹۹٫۹۵٪ یا بالاتر از تضمین زمان آپدیت انتظار داشته باشید. آپلود زمان بالا، زمان کمتری برای وب سایت شما آفلاین است و برای بازدیدکنندگان شما غیر قابل دسترس است.

 

قیمت

اگر شما انتظار دارید که سطح بالایی از ترافیک داشته باشید و یا یک سایت با منابع بسیار سنگین داشته باشید، می توانید پیش بینی کنید که هزینه های بیشتری برای سرور مجازی و سپس سرور مجازی ارزان تر ارائه دهید. حداقل باید انتظار داشته باشید که برای هاست در حدود ۳ دلار در ماه هزینه کنید، اما این بدان معنی است که شما همچنین می توانید ویژگی های حداقل، مانند سرعت، امنیت و کنترل را دریافت کنید. همانطور که در طرح های گران قیمت تر نگاه می کنید، مطمئن شوید که شما در حال حاضر به تمام منابع نیاز دارید یا خیر، مطمئن شوید که شما بیش از حد مجاز نیستید و بودجه خود را صرف چیز دیگری می کنید که هنوز لازم نیست. سرویس هاست

 

استراتژی خروج

در حالیکه میزبان انتخاب شده شما واقعا فوق العاده است، هرگز نمی دانید که چه چیزی ممکن است در آینده تغییر کند. تغییرات مدیریت یا تغییرات تکنیکی می تواند سطح خدماتی را که از ارائه کننده هاست خود انتظار می رود تغییر دهید. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که سایت خود را فقط به یک میزبان متصل نکنید، و شما می توانید آن را به طور موثر از محل به مکان انتقال دهید.

 

خواندن نظرات

یکی از ساده ترین راه برای درک یک ارائه دهنده خدمات هاست بهتر است خواندن سرور مجازی بررسی، تن و تن بررسی است. مطمئن شوید که چندین سایت مختلف را با واکنش افراد واقعی بررسی کنید تا ببینید چه نوع ارائه دهنده آن است. البته، همه چیز را با یک نمک نمک بریزید. چند تجربه بد بدان معنی نیست که لزوما میزبان بد است. اما با انجام تحقیقات خود می توانید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده سرور مجازی سطح خدماتی را که در وب سایت خود تبلیغ می کنند، فراهم می کند.

 

نتیجه

انتخاب یک میزبان وب یک تصمیم بزرگ است و قبل از اینکه به یک قرارداد سالانه متعهد شوید، باید پژوهش کافی انجام دهید. شما باید انتظار داشته باشید یک میزبان را پیدا کنید که برای شما کار می کند و می تواند تجربه خوبی برای شما و بازدید کنندگان شما باشد. شما می توانید ارائه دهندگان خدمات هاست بیشتر برای تمام سطوح برنامه ها در اینجا پیدا کنید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید. سرویس هاست

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه