چگونه اپلیکیشن موبایل میتواند برای کسب و کار شما سودمند باشد؟ ۸ دلیل

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۶-۱۱

در چه شرایطی و چگونه اپلیکیشن موبایل میتواند برای کسب و کار شما سودمند باشد؟ کسب و کارهای کوچک برای اجرا آسان بود. شما فروشگاه را راه اندازی کردید، آگهی را در روزنامه محلی خود قرار دادید، و منتظر کسب و کاری بودید که به راه خود ادامه دهید، و آن این بود. متاسفانه، ظهور اینترنت همه چیز را تغییر داد و صاحبان کسب و کار کوچک باید شروع به کار کنند که بسیار سخت تر برای حفظ جای خود در خیابان های بلند است. اولا، به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد، هر کسب و کار کوچک به یک وب سایت نیاز دارد.

 چگونه اپلیکیشن موبایل میتواند برای کسب و کار شما سودمند باشد؟

 صاحبان کسب و کار کوچک باید با دنیای هاست و طراحی وبسایت آشنایی داشته باشند و هنگامی که وبسایتهایشان در حال اجرا هستند، آنها باید با شرایط مانند جستجوگرها، تفاوت بین بازاریابی آنلاین و آفلاین آشنا شوند و با مسائلی مثل رسانه های اجتماعی در حقیقت، در بسیاری از موارد، شرکت های کوچک به طور ناگهانی مجبور بودند مانند یک شرکت چند ملیتی کار کنند – اما با منابع بسیار کمتری!

در حالی که بعضی از شرکت های کوچک تصمیم گرفتند همه اینها فقط برای پسران بزرگ بود و تصمیم گرفتند که اینترنت را اتخاذ کنند، دیگران کار خود را ادامه دادند و موفق شدند. چیزهایی برای مدتی شاد بود – وب سایت در کسب و کار به ارمغان آورد، همانطور که رسانه های اجتماعی بود. اما پس از آنکه اینترنت به تلفن همراه رفت، جهان دوباره تغییر کرد – تغییر پارادایم بسیاری را از بین برد. کسب و کارهای کوچک یکبار دیگر در پای منحنی یادگیری شیب قرار گرفتند. در حالیکه بحث در مورد وب سایت ها و شبکه های اجتماعی بود، در حال حاضر بحث در مورد نرم افزار موبایل بود.

چرا و چگونه اپلیکیشن موبایل میتواند برای کسب و کار شما سودمند باشد؟

همانطور که با اینترنت به طور کلی بود، برنامه های موبایل در حال حاضر اغلب به عنوان یک لوکس فقط بزرگ بازیکنان می توانند به استطاعت. در حال حاضر، اگر چه، شاید بحث به سمت چرا یک کسب و کار نمی تواند هزینه برنامه موبایل را بپردازد. اول، حقایق – ارقام متفاوت هستند اما خط پایین این است: جایی در اواسط سال ۲۰۱۴، بیشتر مردم شروع به دسترسی به اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه از آنها استفاده از رایانه های شخصی. این تغییر بزرگی است و شکاف بین استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر ادامه خواهد یافت – هرگز به عقب برگردد! شاید به عنوان یک نتیجه از این ارقام، تا زمانی که تصویب برنامه تلفن همراه مربوط به انفجار است.

من مطمئن هستم که هر کس حداقل یک برنامه را به صورت هفتگی یا نه روزانه استفاده می کند. برنامه های بانکداری به عنوان راهی برای زندگی با افرادی که بانکداری آنلاین را طبیعی و بسیار راحت پیدا می کنند. اما با بسیاری از افراد که از برنامه های ارائه شده توسط شرکت های بزرگ استفاده می کنند، کسب و کارهای کوچک به راحتی فکر می کنند که برنامه های موبایل کاملا محدوده ای از بازیکنان بزرگ هستند – این بدان معنا نیست. به عنوان تصویب افزایش قیمت ایجاد برنامه های پیشرفته موبایل کاهش یافته است. در نتیجه، کسب و کارهای کوچک به رسمیت شناخته شده است که اپلیکیشن موبایل ، فرصت و مزیت رقابتی خود را نشان می دهند.

۱. عامل “وای”

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از افراد احساس می کنند که داشتن یک اپلیکیشن موبایل دامنه پسرهای بزرگ است – بازیکنان بزرگ صنعت با مقدار زیادی از منابع. در صورتی که این مورد باشد، آیا برنامه موبایل به هیچ وجه به کسب و کار شما در لیگ خود نرسیده است؟ این باید برای تصویر شما خوب باشد!

۲. عامل “جامد”

هنگامی که آخرین باری بود که شما با یک شرکت که هیچ وب سایتی ندارید، تجارت کردید؟ تا حدی یک وبسایت به عنوان کارت نام کارت تبدیل شده است – به عنوان ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب اگر یک تاجر بدون کارت نام، یک کسب و کار بدون وب سایت ممکن است ظاهر عجیب و غریب. شرکت هایی با وب سایت ها بیشتر از شرکت های بدون وب سایت ظاهر می شوند، و به عنوان حرکت به سوی پیشرفت های موبایل، سرعت حرکت افراد در مورد وب سایت ها، ممکن است به زودی نحوه ی آنها در مورد برنامه های تلفن همراه باشد – اگر شرکت یک برنامه موبایل ندارد چیزی اشتباه است

۳. تجربه مشتری

اگر کسب و کار شما یک وبسایت داشته باشد که مشتریان باید هر گونه ارتباط برقرار کردن (برای رزرو بلیط، تهیه رزرو، و غیره)، پس باید متوجه شوید که مردم در حال حرکت هستند و مهم نیست که وب سایت شما چگونه سازماندهی شده باشد ، یک برنامه که می تواند هر یک از توابع وب سایت شما را ساده کند، برای مشتریان شما مفید خواهد بود. صنعت هاست نمونه ای عالی از این است. مشتریان خرید هاست از کنترل پنل ها برای کنترل حساب های خود و مدیریت وب سایت های خود استفاده می کنند.

۴. بازاریابی

تعداد بسیار کمی از برنامه ها به کاربران مجبور شده اند. در حالی که یک کاربر تلفن همراه ممکن است در دریافت یک تماس بازاریابی از یک شرکت یا دریافت یک اس ام اس بازاریابی یا ایمیل، به عنوان آنها تصمیم به بارگذاری برنامه کسب و کار، آنها ممکن است احساس نمی شگفت زده اگر این کسب و کار آنها را با تبلیغات و معاملات خاص تماس با آنها . برنامه های موبایل یک خط دیگر از بازاریابی ارائه می دهند که یکی از آنها احتمالا راحت تر است.

۵. نام تجاری

برنامه ها (معمولا) رایگان هستند مردم خود را به دلخواه خود آنها را بر روی تلفن های همراه بارگیری می کنند. بدیهی است که این یک فرصت برای تبلیغ برند شما است – برنامه شما بر روی یک دستگاه تلفن همراه مشتری قرار می گیرد و اگر به نظر می رسد خوب باشد (و به همان خوبی رفتار می کند)، می تواند بر روی تصویر شرکت شما تأثیر بگذارد.

۶. نگه داشتن کسب و کار شما در ذهن

به سادگی، یک صفحه نمایش تلفن همراه در حال حاضر نشان دهنده املاک و مستغلات و یک فرصت تبلیغاتی اپلیکیشن موبایل است. تعدادی از مطالعات نشان می دهد که کاربران تلفن همراه به طور متوسط ۱۴ بار در روز به فیس بوک دسترسی پیدا می کنند. با استفاده از برنامه شرکت خود، فضا را بر روی یک صفحه قرار دهید، این ۱۴ بار در روز ممکن است از کسب و کار شما یادآوری شود. مطمئنا باید چیز خوبی باشد!

۷. بازخورد مشتری

یک برنامه موبایل خوب نیازی به خیابان یک طرفه نیست. برنامه های موبایل به مشتریان فرصت می دهند تا با شرکت تماس بگیرند. شاید آنها شکایتی داشته باشند، شاید آنها ستایش داشته باشند. در عوض، آنها ممکن است سوالاتی داشته باشند. تعامل موجود از طریق برنامه های موبایل، شرکت ها را قادر می سازد تا خدمات خود را پیش بینی کنند و مشکلات را پیش از آنکه مشکالت را حل کنند، پاسخ دهند. به عنوان مثال، اگر یک شرکت متوجه شود مشتریان به طور مداوم در مورد یک مسئله خاص (چگونه برای راه اندازی مجدد سرور مجازی به عنوان مثال)، یک برنامه موبایل می تواند پرسش های متداول که مردم را به راه حل های فوری برای مشکلات خود را ارائه دهد. این بدیهی است که تاثیر افزاینده فشار را از تیم پشتیبانی مشتریان شما دارد.

۸. وفاداری مشتری

امروزه برای مشتریان حمل کارت ها و جمع آوری برچسب ها نیازی نیست – هر نوع خدماتی که شما ارائه می دهید، یک برنامه موبایل می تواند به شما برای ردیابی استفاده و تشویق وفاداری مشتری کمک کند. هنگامی که یک برنامه رایگان موبایل به یک کاربر فرصتی برای یک فنجان قهوه رایگان می دهد، آنها قصد بازگشت به کسب و کار شما را دارند!

نتیجه:

بدیهی است، مسائل متعددی وجود دارد که تا جایی که برنامه تلفن همراه به خوبی شناخته شده است. مورد توجه قرار گیرد. هزینه یک عامل واضح است. اما مسائل فوق واقعا فقط سطح را خراشیده می کنند. تا آنجا که مزایای برنامه های موبایل برای کسب و کارهای کوچک مربوط می شود. بسیاری از همه اینها معتقدند که این کار برای کارهای کوچک انجام می شود. این مرحله بعدی طبیعی فراتر از یک وب سایت است.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه