وب هاستینگ یا ساخت آنلاین وب سایت

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۰۷

وب هاستینگ یا ساخت آنلاین وب سایت : کدام برای وب سایت شما بهتر است؟ هر روز که میگذرد با پیشرفت تکنولوژی ، آگهی هایی برای سازندگان وب سایت آنلاین میبینید. : خدمات نرم افزاری که به راحتی وب سایت ها را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی به راحتی ایجاد می کند.

این خدمات می تواند ایجاد یک وب سایت را بسیار آسان، اما، هنگامی که شما از آنها استفاده می کنید. شما اغلب به سرویس هاستینگ شرکت متصل می شوید که ممکن است همه ویژگی های هاستینگ را به نیازهای کسب و کار شما در حال رشد ارائه نکند. در این پست، هاست وب و سازندگان وب سایت را مقایسه خواهیم کرد تا بتوانید ذهنیت خود را تشکیل دهید.  در ادامه با نوین هاست همراه باشید…

وب هاستینگ یا ساخت آنلاین وب سایت

وب هاستینگ چیست؟

از اینکه شما از یک سازنده وب سایت یا یک برنامه دیگر برای ایجاد وب سایت خود استفاده می کنید. شما همچنین نیاز به وب هاستینگ خواهید داشت. وب هاستینگ سرویسی است که سرور را که وبسایت شما و تمام محتوای آن ذخیره شده است را فراهم می کند. بدون آن، سایت شما در اینترنت قابل دسترسی نخواهد بود. هاست وب که استفاده می کنید، مسئولیتی در قبال اطمینان از اینکه وب سرور شما هاستینگ شده است. مدیریت و نگهداری می شود.

به عبارت دیگر، آنها اطمینان می دهند که سرور وب سایت خود را آنلاین نگه می دارد و این نرم افزار مهم برای اجرای سرور به روز می شود. و به درستی پیکربندی شده است. هنگامی که شما تصمیم به استفاده از یک سازنده وب سایت دارید. اگر چه شما یک راه ساده برای ایجاد یک وب سایت دارید. ممکن است مجبور شوید از خدمات وب هاستینگ سایت سازنده وب سایت استفاده کنید. این جایی است که بسیاری از شرکت ها خود را در معرض مشکلات قرار می دهند.

هاستینگ سازنده وب سایت در مقابل هاست

زمینه های تخصصی

اولین چیزی که باید از آن آگاه باشد این است که خدمات آنلاین سازنده وب سایت در ایجاد نرم افزار برای ایجاد وب سایت ها متخصص هستند. از طرف دیگر، هاست وب، کارشناسان وب هاستینگ هستند. بنابراین، در حالی که شما ممکن است سریع و آسان وب سایت خود را آنلاین دریافت کنید. یک بار آن را بالا ببرید، شما ممکن است همان کیفیت وب هاستینگ را از هاست وب دریافت نکنید.

اگر در وب سایت شما چیزی اشتباه باشد، یک هاست وب خوب می تواند ۲۴/۷، ۳۶۵ روز در سال، پشتیبانی فنی متخصص را فراهم کند. اگر این اتفاق با یک شرکت سازنده وب سایت رخ دهد. تخصص در سمت فنی در حال اجرا یک وبسایت ممکن است فاقد آن باشد. حتی ممکن است به یک شخص ثالث قرارداده شود.

گرفتن نوع مناسب وب هاستینگ

هنگام انتخاب یک سرویس وب هاستینگ، تعدادی از چیزهای اساسی مورد نیاز شما وجود دارد:

  • فضای ذخیره سازی سرور به اندازه کافی برای هاستینگ تمام فایل ها و محتویات وب سایت شما است.
  • به اندازه کافی حافظه و پردازش قدرت برای اطمینان از اینکه وب سایت شما می تواند تمام عملکرد آن را انجام دهد.
  • به اندازه کافی پهنای باند ماهانه (مقدار داده هایی که سایت شما می تواند ارسال و دریافت کند) برای خدمت به تمام بازدید کنندگان ممکن است دریافت کند.

هنگامی که شما به هاستینگ سازنده وب سایت نگاه می کنید. ممکن است متوجه شوید که این موارد محدود هستند یا تنها در سطوح مناسب در حساب های گرانقیمت تر و حقوقی موجود هستند.

و این تنها چیزهای اساسی است. برای مثال، اگر یک فروشگاه آنلاین را اجرا کنید، به گواهی SSL نیاز دارید تا سایت خود را به اندازه کافی امن کنید تا بتوانید پرداخت های آنلاین انجام دهید. برخی از شرکت های سازنده وب سایت ممکن است این قابلیت را ارائه ندهند. و یا اگر انجام دهند، ممکن است این پشتیبانی را برای کمک به اجرای پیاده سازی شما ارائه ندهند. شما همچنین می خواهید امنیت سایت، پشتیبان گیری، حساب های ایمیل، وب سایت های اضافی، مدیریت دامنه و بسیاری از چیزهای دیگر که تحت نام وب هاستینگ سایت ایجاد نمی شوند را در نظر بگیرید. بررسی کنید که هر سازنده وب سایت آنلاین قبل از انجام انتخاب، از آنها پشتیبانی می کند.

بالقوه برای رشد

اکثر شرکت ها وب سایت های خود را با استفاده از آنچه که به عنوان وب هاستینگ شناخته می شوند، شروع می کنند. جایی که تعداد زیادی وب سایت های کوچک در یک سرور بزرگ هاستینگ می شوند. به همین دلیل است که اکثر شرکت های سازنده وب سایت چیزی جز وب هاستینگ ندارند. با این حال، برای هاست های وب، وب هاستینگ به عنوان ساده ترین هاستینگ ارائه شده است.

هنگامی که وب سایت شما خاموش می شود و کسب و کار شما گسترش می یابد، ممکن است نیاز به یک فرم عالی تر از هاستینگ مانند سرور مجازی ، سرور اختصاصی یا هاستینگ ابری داشته باشید که به شما اجازه می دهد وب سایت های بسیار بزرگتری را اجرا کنید، ترافیک بیشتری کسب کنید و بسیاری از توابع دیگر را انجام دهید. برخی از شرکت ها از این ها برای اجرای تمام نرم افزارهای خود استفاده می کنند نه فقط وب سایت های خود.

اگر سایت شما رشد کند و شما نیاز به VPS، سرور اختصاصی یا وب هاستینگ دارید، ممکن است مجبور نباشید که سایت خود را به یک هاست وب سنتی مهاجرت کنید. این کار می تواند یک کار پیچیده در بهترین زمانها باشد، اما اگر وب سایت شما ایجاد شده است با استفاده از نرم افزار سفارشی موجود در سرویس دهنده وب سایت خود، بعید است که از یک هاست دیگر پشتیبانی کند.

در این صورت، شما باید یک وب سایت جدید را از ابتدا ساخت. اگر از هاستینگ سنتی استفاده می کنید.انتقال از هاست به هاست یا از یک نوع هاستینگ به سرور دیگر بسیار کم است. یک هاست خوب حتی سایت شما را برای شما مهاجرت می کند. – چیزی که یک سرویس دهنده خدمات وب سایت آنلاین ممکن است برای کار در خانه انجام ندهد.

از محدودیت های خدمات مراقب باشید

اگر شما تصمیم به رفتن با یک وب سایت ساختار وب سایت آنلاین، محدودیت های حساب کاربری خود را با دقت بررسی کنید. بعضی از حساب های اساسی، به طور مثال، به این معنی است که سایت شما تبلیغی برای سرویس ارائه می دهد. یا حتی نام خود را در نام وب سایت خود قرار داده است که این همه می تواند سایت شما را حرفه ایتر کند.

بعضی حساب ها تعداد محصولاتی را که می توانید در فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید یا تعداد صفحاتی که می توانید در وب سایت خود داشته باشید. محدود می کند. حتی بدتر از آن، برخی از حساب های سازنده وب سایت به واقع هزینه شما را از یک درصد از فروش شما از وب سایت شما علاوه بر هزینه های هاستینگ ماهانه شما می پردازند. هیچ یک از این محدودیت ها با وب هاستینگ سنتی اتفاق نمی افتد.

تفاوت در قیمت گذاری را بررسی کنید

در مقایسه با سطوح مشابه خدمات با هاست وب، ممکن است متوجه شوید که یک سرویس دهنده وب سایت به مراتب گرانتر است. یکی از دلایل این امر اینست که هاست وب با استفاده از مراکز داده خود برای وب هاستینگ سایت شما، یک سرویس دهنده وب میتواند وبسایت شما را بر روی سرورهای شخص دیگری هاستینگ کند. این برای آنها بیشتر هزینه خواهد کرد.

آنها همچنین آگاه هستند که وقتی قیمت ها را مقایسه می کنید. تمرکز شما بر روی قابلیت ساخت وب سایت، نه در وب هاستینگ خواهد بود. شما احتمالا فقط به سایر سازندگان وب سایت نگاه می کنید. با این حال، هنگامی که بسته های وب هاستینگ مشابه هاست وب و سرویس دهنده وب آنلاین را مقایسه می کنید، تفاوت ها قابل توجه است.

آیا سازنده وب سایت ساده ترین راه برای ساخت یک وب سایت است؟

سازندگان وب سایت یک راه آسان برای ساخت یک وب سایت را فراهم می کنند. اما تنها راه آسان نیستند. نرم افزار CMS مانند وردپرس نه تنها بسیار آسان است. بلکه ویژگی های بسیار بیشتری دارد. برای مثال، وردپرس کاملا رایگان است. بر روی هر بسته هاستینگ لینوکس کار می کند، می تواند در یک کلیک از داشبورد مدیریت وب سایت شما نصب شود  (یا حتی با برخی از حساب های پیش نصب شده.) و هیچ وقت مهارت های برنامه نویسی نیاز ندارد.

بازخوردها
مقالات مرتبط
برطرف کردن مشکل ریست کردن برای ریموت زدن
سلام همراه گرامی وقتتون بخیر برای برطرف کردن مسئله ی ریست کردن سرور برای ریموت زدن به آن…
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اقدامات امنیتی مناسب در PHP | قسمت سوم
۱۱.محل ذخیره ی اطلاعات اقدامات امنیتی | قسمت سوم پشتیبانی session در PHP در حقیقت محلی است که…
زمان مطالعه: 4 دقیقه