وب سایت هیچ بازدید یا فروشی ندارد؟ راه حل مشکل اینجاست

زمان مطالعه: 6 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۵-۰۶

هیچ چیز بدتر از زمانی که بعد از کلی سرمایه گذاری و وقت و تلاش برای ایجاد وب سایت جدید تنها برای پیدا کردن آن است که به سختی کسی بازدید می کند و هیچ کس محصولات شما را خریداری نمی کند نیست. این یک مشکل رایج است، اما خوشبختانه قابل حل است. در این پست ما به دلایل عدم بازدید و فروش شما نگاه می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه هر دو را افزایش دهید. با ما همراه باشید!

وب سایت هیچ بازدید یا فروشی ندارد؟

 

چرا سایت من هیچ ترافیکی ندارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که می تواند سایت شما را از ورود بازدید و ترافیک جلوگیری کند. در این بخش، ما نگاهی به علل اصلی آن خواهیم انداخت و به شما نشان می دهیم که چگونه همه چیز را درست کنید.

 

۱. سایت شما رتبه بندی نمی شود

اصطلاح “ترافیک ارگانیک” برای توصیف افرادی که از سایت شما بازدید می کنند پس از یافتن آن در یک موتور جستجو استفاده می شود. برای دریافت ترافیک آلی، سایت شما باید در نتایج موتور جستجو خوب رتبه دهد. به طور کلی، بالاتر از رتبه شما، ترافیک بیشتر شما دریافت خواهید کرد. دست یافتن به صفحات بالای نتایج موتور جستجو یک کار ساده نیست و زمان زیادی نیاز دارد. با این حال، اگر شما برای بهبود رتبه بندی خود کار می کنید، در نتیجه افزایش ترافیک می تواند یک بازی تعویض برای کسب و کار شما باشد.

 

برای رتبه بندی به شدت، یکی از چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) را انجام دهید. SEO طیف وسیعی از موارد را شامل می شود، از جمله سرعت وب سایت شما، نحوه ساخت محتوای شما و نحوه استفاده از کلمات کلیدی در سایت شما. شما همچنین باید لینک های خود را از سایر وب سایت های با کیفیت بالا لینک کنید و بهترین راه برای به دست آوردن این ها، تولید محتوای بسیار عالی است که دیگران می خواهند پیوند آن را ایجاد کنند.

 

۲. هیچکس نمی داند که سایت شما وجود دارد

وب سایت ها نباید به موتورهای جستجو متکی باشند تا بتوانند پیدا شوند. علاوه بر ترافیک آلی، شما همچنین می توانید ترافیک مستقیم (افرادی که آدرس وب خود را تایپ می کنند) و ترافیک ارجاع (از آگهی ها و لینک ها در وب سایت های دیگر یا رسانه های اجتماعی) دریافت کنید. با این حال، اگر هیچ کس نمی داند وب سایت شما وجود دارد، هیچ کس نمی خواهد بازدید کند. برای دریافت این انواع دیگر ترافیک، شما باید وب سایت خود را ارتقا دهید و راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از بهترین روش ها فهرست وب سایت شما در دایرکتوری تجاری معتبر است. شما می توانید این را به صورت رایگان در هر دو Google My Business و Yell انجام دهید. اینها هنگامی که کسی به نوع کسب و کار شما نگاه می کند، به شما در نتایج جستجوی موتور کمک می کند. آنها همچنین می توانند لینک های مفید و با کیفیت بالا برای سایت شما ایجاد کنند. هشدار، هر چند: سایت خود را بر روی بسیاری از دایرکتوری های هرزنامه فهرست نکنید، گوگل ممکن است شما را برای این مجازات کند. راه دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما این است که حساب های رسانه های اجتماعی را در سایت هایی مانند فیس بوک یا توییتر تنظیم کنید.

 

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما، نمایش محصولات خود و ایجاد نام تجاری شما هستند. اگر پست های شما دارای پیوندهایی به وب سایت شما باشند، میزان ترافیک شما افزایش می یابد. کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی ایجاد محتوای ارزشمند است که به اندازه کافی جالب برای افرادی است که دوست دارند و به اشتراک می گذارند. شما همچنین می توانید از روش های سنتی تر برای تبلیغ وب سایت خود مانند تبلیغات استفاده کنید. به صورت آنلاین، این اغلب با استفاده از خدماتی نظیر Google AdWords یا Bing Ads از طریق پرداخت های تبلیغاتی (PPC) انجام می شود. شما همچنین می توانید یک کمپین PPC را در برخی از سایت های رسانه های اجتماعی اجرا کنید که اغلب ارزان تر از Bing یا Google است. سرانجام، خود را به تبلیغات آنلاین محدود نکنید. اطمینان حاصل کنید که آدرس وب شما در هر بخش از ادبیات و یا آگهی شما ارسال، قرار دادن آن بر روی تی شرت خود، بر روی برچسب در پنجره ماشین خود و آن را در اطراف محل خود را نمایش داده شده است.

 

۳. شما در مورد منبع ترافیکی مناسب متمرکز نیستید

فقط به این دلیل که روش های تبلیغاتی شما دیده می شود، به این معنی نیست که کسی بر روی آنها کلیک کند. تنها راهی که اتفاق خواهد افتاد این است که آنچه مردم می بینند برای آنها مفید است. این به این معنی است که شما باید درک کنید کجا، آنلاین، مشتریان هدف شما آویزان است. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت B2C هستید، بهتر است تبلیغات را در فیس بوک به جای LinkedIn قرار دهید، در حالی که اگر شما یک شرکت B2B هستید، ممکن است بهتر از دیگر راه ها باشد. شما همچنین باید در نظر بگیرید که چگونه بازدید کنندگان شما آنلاین رفتار می کنند. خریدار شرکت ممکن است هر دو حساب فیس بوک و یک حساب کاربری LinkedIn داشته باشد. این احتمال وجود دارد که اگر آنها قصد خرید یک شرکت خود را داشته باشند، روی پیوندهای دیده شده در LinkedIn کلیک خواهند کرد. اطمینان حاصل کنید که تلاش های خود را در جای مناسب قرار می دهید. برای یافتن موثرتر کانال، باید تحقیقات مخاطب انجام دهید.

 

چرا هیچکس از من خرید نمی کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم از شما خرید نمی کنند. یکی از اولین مواردی که باید انجام دهید این است که به دلایل سنتی مردم خرید ندهید. آیا قیمت گذاری شما درست است؟ آیا محصولات یا خدمات خود را به عنوان رقبای خود را خوب می دانید؟ آیا بررسی های بدی دارید؟ همه این ها می توانند تاثیر داشته باشند و نیاز به نگاه کردن داشته باشند. هنگامی که به وب سایت شما می آید، دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا مردم خرید نمی کنند. در اینجا آنها اصلی هستند.

 

۱. وب سایت شما خالی نیست

بازدیدکنندگان آنلاین یک دسته تقاضا هستند و از وبسایت هایی که بازدید می کنند انتظارات زیادی دارند. در اینجا لیستی از مواردی که انتظار میرود وجود دارد:

  • سایت شما به سرعت بارگذاری خواهد شد. اگر اینطور نیست، آنها ترک خواهند کرد.
  • آنها می توانند به راحتی از طریق منوها و نوارهای جستجو به دنبال آن باشند.
  • آنها می توانند به راحتی سایت را بخوانند بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند.
  • خرید ساده است. چک های طولانی و پیچیده باعث می شود مردم سبدهای خرید خود را رها کنند.
  • وب سایت شما تازه و جذاب برای مخاطبان شما است. مخاطبان مختلف مانند چیزهای مختلف، مطمئن شوید که شما برای مخاطبان شما کار می کند.

 

۲. شما بازدید کنندگان مناسب را جذب نمی کنید

ممکن است تعداد زیادی از مردم برای بازدید از وب سایت شما به دلایل اشتباه باشند. آنها به دنبال چیزی می گشتند، ببینید که آنجا نیست و پس از آن ترک کنید. این می تواند به واسطه چند چیز اتفاق بیفتد اما رایج ترین آنها کلمات کلیدی ضعیف و آگهی های هدفمند ضعیف است. کلمات کلیدی ضعیف اغلب در رتبه بندی وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی که قصد نداشتید، رتبه بندی می شود. این ممکن است به دلیل واژگانی که شما استفاده کرده اید اتفاق بیفتد یا به این دلیل که یکی از کلمات کلیدی شما یک معنی دوگانه دارد. به عنوان مثال، یک سایت مد مرد که از تخلیه های دشوار (شلوارهای تخلیه) جلوگیری می کند ممکن است نتایج را برای لوله های تخلیه باریکه توسط لوله کش ها جستجو می کند، رتبه بندی کند. به طور مشابه، یک شرکت پشم گوسفند که در ادینبورگ فروخته می شود، ممکن است تعداد زیادی از ترافیک را از افرادی که به دنبال چیلی گرم هستند، دریافت کنند.

 

برای پیدا کردن شرایطی که افراد برای یافتن سایت خود استفاده می کنند، کنسول جستجوی گوگل و حساب Google Analytics خود را بررسی کنید. این می تواند بسیار مفید باشد در کمک به شما در پیدا کردن مشکلات با کلمات کلیدی شما. با تبلیغات، شما می توانید تبلیغات را در مکان های اشتباه قرار دهید یا از آنها بخواهید که به صورت جمعیتی اشتباه نشان داده شوند. اطمینان حاصل کنید که آمارهای تبلیغاتی خود را با دقت بررسی کنید و در صورت لزوم تغییرات ایجاد کنید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه