نحوه کسب در آمد از وب سایت

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۳-۲۵

روش های کسب در آمد از وب سایت

کسب در آمد از تبلیغات

اگر در بسیاری از وب سایت ها نگاه کنید، احتمالا متوجه خواهید شد که تبلیغات بنر در بیشتر صفحات نمایش داده می شود. اگر شما در دنیای اینترنت تازه وارد هستید، ممکن است فکر کنید که باید یک شرکت داشته باشید یا اینکه در سایت خود قبل از اینکه تبلیغ کنید، هنوز مشهور نشده اید.

نحوه کسب در آمد از وب سایت

راه برای انجام این روش کسب در آمد از وب سایت ، پیوستن به عنوان “وابستگی” شرکت ها یا سایت های مختلف، به طور مستقیم یا از طریق یک شبکه وابسته است, یک شبکه وابسته به سادگی یک واسطه است که شما می توانید برای تبلیغ کردن (به جای پرداختن به شرکت های جداگانه به طور جداگانه) ثبت نام کنید.

طرح های پرداخت

قبل از پیوستن به هر برنامه، احتمالا باید از طرح های مختلف پرداخت در دسترس مطلع شوید.

۱- پرداخت درمورد (CPM)

در این روش کسب در آمد از وب سایت ، شما با توجه به تعداد دفعاتی که بنر تبلیغ کننده در سایت شما نمایش داده می شود، پرداخت می شود. مبلغی که کسب میکنید معمولا بر اساس تعداد هزار نشانگر بنر محاسبه می شود. (نمایش = تعداد دفعات نمایش بنر)، اغلب CPM مخفف (هزینه هر هزار، با M عدد لاتین برای هزار). به این معناست که CPM 5 دلار به معنای پرداخت ۵ دلار برای ۱۰۰۰ نمایشگر بنر است. به طور کلی، مبلغ پرداخت شده معمولا کوچک است. اما کسب درآمد آسان از زمانی است که یک بازدیدکننده بارگذاری صفحه را به دست می آورد. این به عنوان “نرخ تبدیل بالا” شناخته می شود. نیازی به گفتن نیست، این روش به شما اجازه می دهد. به صورت خودکار بیشتر درآمد کسب کنید اگر سایت شما تعداد زیادی بازدید کننده را جذب کند.

۲- پرداخت هر کلیک (PPC)

هنگامی که شما برای هر کلیک پرداخت می شوید، زمانی که بازدیدکنندگان روی بنر تبلیغ کننده خود در سایت خود کلیک می کنید. تنها پرداخت می شوید. مبلغ پرداخت شده معمولا بالاتر از نرخ پرداخت در هر نمایش است. این که آیا شما نرخ بالای تبدیل را در اینجا دریافت می کنید بستگی به بنر دارد (آیا آن را جذب افراد به آن کلیک کنید). هر چند به طور کلی، نرخ تبدیل بالاتر از روش پرداخت در هر فروش است. سایت ترافیکی بالا احتمالا از نرخ تساوی بالاتر نسبت به ترافیک سایت پایین تر لذت خواهد برد. اگر چه احتمالا نتایج بهتر خواهد شد اگر آگهی های شما با دقت انتخاب شده با توجه به مخاطبان مورد نظر سایت شما باشد.

۳- پرداخت در فروش یا سرب (گاهی اوقات به عنوان هزینه هر اقدام، و یا CPA اشاره می شود)

در حالی که احتمالا بالاترین میزان پرداخت را با این روش دریافت خواهید کرد، دارای کمترین نرخ تبدیل سه طرح است. شما فقط درآمد کسب کنید اگر بازدید کنندگان خود را از طریق بنر کلیک کنید و یا یک آیتم را از تبلیغ کننده خریداری کنید. یا اقدام دیگری را اعمال کنید (به عنوان مثال ثبت نام برای یک سرویس). مانند روش Pay Per Click، نتایج بسیار خوبی خواهید داشت اگر شما با دقت تبلیغکنندگان خود را مطابق با مخاطبان مورد نظر سایت خود قرار دهید. به طور کلی، برای جلوگیری از هدر رفتن منابع در صدور چک ها برای مقادیر بسیار کم، معمولا تبلیغ کنندگان به مقدار شما تا زمانی که به سطح خاصی (مانند ۲۵ دلار) برسند، قبل از اینکه شما را پرداخت کنند، افزایش می یابد.

برای پیوستن به یک شبکه یا برنامه وابسته، به سادگی به سایت بروید و فرم درخواست آنلاین خود را تکمیل کنید. برخی از برنامه ها تصویب فوری را در اختیار شما قرار می دهند در حالی که دیگران نیاز به یک انسان برای بررسی درخواست خود را قبل از تأیید دارند. پس از تایید، به شما یک کد HTML اضافه می شود که می توانید آن را به صفحه وب خود برش دهید و آن را بچسبانید. توجه داشته باشید که برخی از شبکه ها و برنامه های وابسته شما را قبول نمی کنند مگر اینکه شما نام دامنه خود را داشته باشید.

چگونه می توان یک برنامه وابسته را انتخاب کرد

چگونه باید یک برنامه وابسته را انتخاب کنید؟ پیشنهاد ما این است که برنامه را براساس طرح پرداختی انتخاب نکنیم. بلکه براساس نوع افرادی که احتمالا به سایت شما مراجعه می کنند، نیست. به عنوان مثال، اگر والدین خود را در سایت خود هدف قرار دهید. پیوندهایی به وابستگان با نرم افزار آموزشی، کتاب و غیره ممکن است درآمد بیشتری نسبت به آگهی هایی که به شرکت های وب هاست پیوند دارند، درآمد کسب کنند. مهمترین قاعده انتخاب یک برنامه وابسته به شناخت مخاطبان هدف شماست.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا شما واقعا میخواهید به هر برنامه وابسته وابسته بپیوندید که به راه خود ادامه دهد, برخی از مطالعات نشان می دهد که سایت هایی که از برنامه های وابسته بیشترین پول را می گیرند وابسته به تعداد کمی از برنامه ها هستند. علاوه بر این، تمرکز تبلیغات خود را از یک شبکه ممکن است به شما امکان پرداخت سریعتر را بدهد. اگر برای صدها شبکه مختلف وابسته در سایت خود تبلیغ کنید. ممکن است درآمد کسب کنید فقط چند دلار در هر ماه از هر شبکه داشته باشید. اگر مبلغ حداقل مبلغ پرداختی تبلیغ کننده شما بالاتر از آنچه که هر ماه می توانید بپردازید. ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا بتوانید به اندازه کافی هزینه بپردازید.

تبلیغات حساس به صورت خودکار

یکی از آخرین روند در حمایت از وب سایت، ثبتنام با یک شبکه تبلیغاتی مانند گوگل AdSense است. شبکه تبلیغاتی به طور خودکار وب سایت خود را بررسی می کند و تبلیغات مربوطه را برای صفحه تعیین می کند.

تئوری این است که شما تبلیغاتی را برای منافع بازدیدکنندگان خود بدون هیچ مشکلی از سوی شما انجام می دهید. همانطور که قبلا ذکر شد، تبلیغات هدفمند منجر به بهبود عملکرد و بازده می شود. در عمل، در هر صورت، شما مجددا کنترل آگهی هایی که در سایت شما ظاهر می شود با نتیجه گاه گاه بد می شود. اگر سایت شما به عنوان دوست خانوادگی مانند novinhost.org قرار داشته باشد.

احتمالا هنوز هم در زمان ورود به سیستم شبکه و جلوگیری از تبلیغات (“تبلیغات” در ایالات متحده آمریکا)، زمان صرف شده توسط تبلیغات نامطلوب را از بین می برد. این البته فرض می کند که شبکه تبلیغاتی به شما مقدار دقیق کنترل را می دهد. همچنین فرض می کند که تبلیغات تبلیغاتی ظاهر می شود زمانی که شما از سایت خود بازدید کردید، بنابراین شما واقعا می دانید که در صفحات شما استفاده می شود.

(در صورتی که شما از آنچه من در مورد صحبت می کنم تعجب آور است: آگهی های نشان داده شده تمایل به متفاوت برای هر بازدید کننده، بسته به تبلیغات موجود در آن زمان، محل سکونت خود را در جهان و سایت هایی که او بازدید کرده است. در گذشته، به این ترتیب، با استفاده از این روش، آنچه شما می بینید ممکن است آنچه بازدید کننده شما نمی بیند. غیر ممکن باشد که شما مطمئن باشید که در مورد سایت شما برای هر بازدید کننده خاص می دانید.)

بازخوردها
مقالات مرتبط
مزایا و معایب مجازی ساز KVM
مجازی ساز KVM چیست و چه مزایایی دارد؟
[custumexpert]
زمان مطالعه: 4 دقیقه
حافظه NVMe چیست؟
حافظه NVMe چیست و چه مزایایی دارد؟
[custumexpert]
زمان مطالعه: 4 دقیقه