میزبانی سرور های گیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۶-۲۹

آیا میزبانی سرور های گیم میتواند درآمد زا و کسب و کار برای شما باشد؟

یکی از بخش های میزبانی وب شما ممکن است نادیده گرفته شود میزبانی سرورهای بازی اختصاصی است. سرورهای اختصاصی بازی یک محصول طاقت فرسا هستند و واقعا درباره خارج از جامعه بازی آنلاین صحبت نمی کنند. ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب، آنها ارائه یک محصول جایگزین ممکن را ارائه می دهند. بازی آنلاین صنعت پررونق است و سرور مجازی مورد نیاز برای قدرت آن همه بالا و پایین می رود. سرورهای میزبانی وب با چالش های منحصر به فرد می آیند و مهم است که قبل از انجام هر گونه سرمایه گذاری، بدانید که چه چیزی را می گیرید. ما در حال بررسی بعضی از این چالش ها در این مقاله هستیم.

 

سرور های گیم ، چرا و چگونه

اول، بیایید نگاهی به آنچه ما در مورد صحبت کردن در مورد زمانی که ما می گویند میزبانی سرور بازی. بسیاری از بازی های ویدئویی چند نفره مدرن نیاز به یک سرور مجازی برای بازی دارند.

گیمرها این سرورها را برای استفاده خودشان اجاره می دهند و یا برای استفاده عمومی از آنها استفاده می کنند، اغلب در امید کسب درآمد از این سرور به نوعی. مدیر سرور، که شما را برای سرور مجازی می پردازد، می تواند بازیکنان خود را به عنوان لوازم آرایشی برای شخصیت های درون بازی، مزایای درون بازی یا حتی قدرت های فروم فروم در پرداخت پول نقد برای میزبانی وب سرور امیدوارانه تبدیل کند یک سود از دیدگاه مشتری، آنها به دنبال یک ارائه دهنده ارائه می دهند که یک سرور مجازی با کارایی بالا را با زمان کم پینگ ارائه می دهد و به طور کلی نیاز بیشتری به مشتری دارد که یک وب سایت تجاری استاندارد دارد. از نقطه نظر سود، سرور میزبان بازی یک صنعت در حال رشد است.

تعدادی از عناوین چند نفره که نیاز به سرور مجازی دارند، سالیان سال است رشد می کنند. برخی از عناوین مانند Minecraft دارای بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در طیف وسیعی از سیستم عامل ها هستند. درآمد کل برای صنعت بازی تا سال ۲۰۲۰ می تواند تا ۱۴۰ دلار بالغ بر ۱۴۰ میلیارد دلار باشد، اگر این صنعت همچنان در حال رشد است. در حالیکه سرورهای اختصاصی بازی یک تکه کوچک از این تعداد هستند، رشد بیشتر در بازی وجود دارد، هرچه مشتریان بالقوه خود را بزرگتر می کنند.

در طول چند سال گذشته، شرکت هایی متخصص در یک سرور اختصاصی بازی مانند survivalservers.com ثابت کرده اند که سود وجود دارد، زیرا آنها در کسب و کار باقی مانده اند و پیشنهادات محصول خود را با ویژگی هایی مانند پانل های کنترل سفارشی بهبود داده اند. یک تصمیم منحصر به فرد که در هنگام تصمیم گیری در مورد ارائه سرویس های بازی به سرورها به وجود می آید، شناختن بازی هایی است که می توانید سودمندانه سرورها را ارائه دهید.

در حالی که بسیاری از بازی ها در بازار است، بخشی از کسب و کار این است که دانستن کدام بازی ها “داغ” و دارای یک بازیکن بالا است. بالاترین پایه بازی یک بازی تقاضای بیشتری برای سرورهای آن بازی وجود دارد، در نتیجه افزایش پایگاه مشتری شما. تفاوت تعداد بازیکنان می تواند بزرگ باشد. یک عنوان مانند Minecraft به طور بالقوه ممکن است یک میلیون بازیکن در یک روز خاص بازی کند، در حالی که عنوان کوچکتر ممکن است تا چند صد برابر باشد.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه