معنای واقعی ” نامحدود ” در وب هاستینگ

زمان مطالعه: 6 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۳-۲۵

معنای واقعی ” نامحدود ” در وب هاستینگ : بسیاری از مدیران وب می توانند گواه باشند، ” بدون محدودیت ” در هاست لینوکس معمولا به معنای ” نامحدود ” در هنگام استفاده از فضای دیسک و پهنای باند است. در حالی که لیست بقیه ویژگی های وب هاست معمولا به زبان انگلیسی نوشته می شوند، این کلمه بهتر است که به زبان Humpty Dumpty نوشته شود. در ادامه با نوین هاست در توضیح زبان Humpty Dumpty همراه باشید.

معنای واقعی "نامحدود" در وب هاستینگ

زبان خاموشی Humpty Dumpty

وقتی که میزبان های وب از کلمه “نامحدود” استفاده می کنند تا بگویند “فضای دیسک نامحدود” یا “پهنای باند نامحدود” (یا معادل آن “انتقال نامحدود اطلاعات”)، کلمه “نامحدود” معمولا به معنای دیگر تعریف می شود ، در اختیار وب هاست است. معنای دقیقی از هاست، در روح Humpty Dumpty، متفاوت است، اما این به معنای مخالفت با «نامحدود» است که در زبان انگلیسی یافت می شود.

Humpty Dumpty در معنای کلمه “شکوه” در معنای “یک آرگومان خوب” تعریف شده است. هنگامی که آلیس، که او صحبت می کرد، اعتراض کرد که این معنای صحیح کلمه نیست، Humpty Dumpty پاسخ داد:

Humpty Dumpty گفت: “وقتی از یک کلمه استفاده می کنم، این به معنی چیزی است که من آن را انتخاب می کنم یعنی نه بیشتر و نه کمتر.”

تفکیک کردن معنای ” نامحدود ” در وب هاستینگ در سخنان هفت گانه

بیایید ترجمه یک نسخه از Humpty Dumpty “نامحدود” را به انگلیسی بررسی کنیم.

با توجه به یک میزبان وب برجسته، صاحبان حساب “فضای دیسک نامحدود” داده می شود. در این میزبان، اگر شما به چاپ خوب نگاه کنید، خواهید دید که “شما می توانید محتوا به همان اندازه که می خواهید، اضافه کنید، اما شاید نه همه در یک بار” (نقل قول اصلاح نشده). به عبارت دیگر شما نمی توانید از فضای نامحدود استفاده کنید. در ابتدا می توانید از مقدار نامشخص استفاده کنید و سپس آن را اضافه کنید. اما چه کسی می تواند تصمیم بگیرد که چقدر می توانید هر بار استفاده کنید؟ میزبان وب، البته.

این امر با قاعده بعدی خود تایید شده است: “اکثریت سایت های مشتریان ما در قوانین ما به خوبی رشد می کنند و این محدودیت را تحت تاثیر قرار نمی دهند” (تأکید معدن). به طور خاص، این قوانین، چه بایت هایی که می توانید در ابتدا استفاده کنید، چه میزان شما می توانید فضای دیسک خود را افزایش دهید، بیان نشده است. این تعریف نه با قرارداد شما با آنها، اما به هر آنچه آنها احساس تحمیل در حال حاضر. سایت شما باید سایت خود را افزایش دهد و آن را به سرعت به غریزه وب میزبان افزایش دهد: می تواند بر اساس آن که قرارداد را نقض کرده اید، متوقف شود.

یا اینکه راه دیگری را به کار ببندیم، میزبان وب با حیرت انگیز بودن شما را مجذوب خود می کند تا حتی با مشخص کردن چقدر فضای دیسک شما بتوانید از آن استفاده کنید.

مشکلات دیگر با برنامه های فضای نامحدود

هنگامی که میزبان های وب فضای “نامحدود” را فراهم می کنند، اغلب باید فضای ذخیره سازی دیسک را محدود کنند. آنها باید این کار را انجام دهند از آنجا که اگر هر کاربر واقعا از فضای نامحدود خود استفاده کند، میزبان باید مبلغ نامحدودی را برای خرید تعداد نامحدودی از هارد دیسک برای ارائه فضای برای آنها صرف کند.

به این ترتیب، اگر شما موافقت نامه های سرویس دهنده (TOS) میزبان های وب را مشاهده کنید که فضای نامحدود یا مقدار فوق العاده ای از فضای دیسک را فراهم می کند (مانند کسانی که صدها گیگابایت یا حتی هزاران را ارائه می دهند)، متوجه خواهید شد که نمی توانید از فضا برای هر هدف شما انتخاب کنید. در اکثر موارد، شرایط آنها این است که فضای را فقط می توان برای وب سایت استفاده کرد.

شما نمیتوانید، به عنوان مثال، از فضای به عنوان نوعی فضای پشتیبان خارج از محل برای رایانه خانه یا دفتر استفاده کنید.

oxymoron

برنامه های پهنای باند نامحدود یا نزدیک نامحدود هنگامی که به پهنای باند و یا انتقال داده می شود، محدودیت های “نامحدود” (برای استفاده از oxymoron) معمولا با نظارت بر استفاده از منابع، موضوعی است که من در مورد چاپ در وب سایت میزبانی وب: محدودیت استفاده از منابع نوشته ام. لطفا برای اطلاعات بیشتر این مقاله را ببینید :

در این مقاله، و نه در یکی دیگر از مقالات من که در پیاده سازی برنامه های نامحدود اشاره شده، مستند نشده است، تأثیر جانبی میزبانی وب با میزبان وب مشترک است که پهنای باند نامحدود را ارائه می دهد: عملکرد. اینگونه درباره اش فکر کن. هنگامی که یک میزبان وب این و آن را نامحدود می کند، بسیاری از مردم به برنامه های خود جذب خواهند شد. صادقانه بگویم – مطمئن هستم که شما آن را نیز وسوسه انگیز می دانید (تا زمانی که سوختگی نداشته باشید، البته).

بعضی از این افراد در حال اجرای وب سایتهای استاتیک بزرگ هستند که مقدار زیادی پهنای باند را استفاده خواهند کرد. از آنجایی که سایت شما همچنین همان پهنای باند لوله را به اشتراک می گذارد زیرا این افراد در همان سرور همانند آنها هستند، عملکرد سایت شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. برای استفاده از یک تقلید، همه هم همین پای را به اشتراک میگذارند. اگر کسی یک برش بزرگ از پای را بگیرد، بقیه باید باقی مانده را به اشتراک بگذارند، با این حال ممکن است کوچک باشد.

” ترابایت ” جدید ” نامحدود ” است

با توجه به اعتبار بدست آمده، اصطلاحات “پهنای باند نامحدود” و “فضای دیسک نامحدود” در محافل وب مستر وجود دارد، وبسایتهای بیشتری که وبسایتهای روابط عمومی را در اختیار دارند. تعداد زیادی از پهنای باند و فضای دیسک آنها را ارائه میدهند. به عنوان مثال، تعدادی از میزبان های وب که در صفحات وب میزبانی وب ذکر شده اند. فضای دیسک و پهنای باند خود را در هزاران گیگابایت (ترابایت) نشان می دهند. به نظر می رسد که این تخصیص های غول پیکر جایگاه “نامحدود” را در میزبانی وب میزبانی کرده اند. اگر چنین موارد غول پیکری را مشاهده می کنید، در مقایسه با مقادیر تر و صحیح دیگر میزبان ها، این بدان معنی است که محدودیت های ذکر شده در بالا به احتمال زیاد به نوعی اعمال می شود.

نه همه نامحدود مشکوک است توجه داشته باشید که تمام استفاده از کلمه ” نامحدود ” در وب هاستینگ در یک بسته وب میزبانی لزوما Humpty-Dumpty-talk است. به عنوان مثال، تمام میزبان های وب به شما اجازه می دهند نام های ایمیل نامحدود ایجاد کنید و غیره. من معتقدم که وقتی این میزبان چنین خصوصیات را تبلیغ می کند. معمولا این معنی آن را می دانند (اگر چه من باید روشن کنم که من چطور چنین امکانات را به محدودیت های شما تست نکردم.) این ویژگی ها معمولا توسط جنبه های دیگری از حساب میزبانی شما محدود می شوند، مانند فضای دیسک است. که احتمالا به این دلیل است که این میزبان ها برای محدود کردن تعدادی که استفاده می کنید تردید ندارند.

ارائه خدمات نامحدود !!

اساسا در اصطلاح ” نامحدود ” در وب هاستینگ ، ما چنین سایت هایی را در میزبان های وب قرار می دهم که میزبانی نامحدود را ارائه می دهند. این باعث می شود که من دامنه های جدیدی را که ثبت کرده ایم، رها کنیم.

بنابراین می توانیم با آنها بازی کنیم، آنها را توسعه بدهم یا از آزمایش آنها استفاده کنیم. ما همچنین از آن برای سایت های “دمو” کوچک استفاده می کنیم. که تعداد زیادی بازدید کننده مانند بازدید سایت نسخه ی نمایشی را دریافت نمی کنند. از آنجا که این سایت ها ترافیک جدی را دریافت نمی کنند. و ویژگی های نامحدود دامنه اجازه می دهد تا هر تعداد دامنه را بدون پرداخت هزینه اضافی میزبانی کنم. من مایل هستم با این میزبان مقدار کمی از خطر را بگیرم. با این حال، لازم به ذکر است که هر زمان که یک سایت را به عنوان مهم مورد توجه قرار می دهم یا شروع به دریافت ترافیک مفیدی می کنم. آن را به میزبان وب منتقل می کنم.

به عبارت دیگر، از میزبان ها برای فضای دیسک نامحدود یا پهنای باند خود استفاده نمی کنم، بلکه برای میزبانی نامحدود. از آنجا که سیاست من برای انتقال سایت ها به سایر میزبان های وب هر زمان که یک سایت ترافیک مناسب را دریافت می کند. من به طور مؤثری از یک فضای کمی از فضای دیسک یا پهنای باند نامحدود استفاده نمی کنم.

نتیجه

هنگام بررسی میزبان وب، به دنبال خط ” نامحدود ” در وب هاستینگ یا معادل مدرن خود باشید. چاپ خوب را بخوانید. هنگامی که برای فضا و پهنای باند استفاده می شود. اصطلاح به صورت اسمی را نمی پذیرد. انتخاب فضای دیسک نامحدود یا پهنای باند ممکن است به این معنی باشد. که سایت شما با محدودیت های نامشخص یا مبهم مشخص مشخص می شود. در مقایسه با میزبان های وب که به شما در پیشبرد آنچه شما می گیرید، می گویند.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه