مزایای میزبانی وب SSD چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۶-۲۹

توضیحات کامل مزایای میزبانی وب SSD با نوین هاست :  در حالی که اغلب گران تر است، میزبانی SSD می تواند تمام تفاوت ها را داشته باشد. اگر شما یک وب سایت مشغول دارید که برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی است. بر خلاف یک درایو هارد دیسک معمولی (هارد دیسک)، SSD ها دارای قطعات متحرک نیستند. با تکیه بر الکترونیک برای خواندن و نوشتن داده ها به دیسک. در این مقاله، نگاهی کوتاه به مزایای انتخاب میزبانی وب SSD می گذاریم. در ادامه با نوین هاست همراه باشید…

مزایای میزبانی وب SSD چیست؟

سریعتر

اگر سرویس میزبانی وب شما دادههای شما را در هارددیسک ها ذخیره کند. سختافزاری روی چرخاندن دیسک و حرکت مگنت برای یافتن اطلاعات مورد نیاز هر زمان که بازدید کننده ای در سایت شما دارید، تکیه می کند. با وجود اینکه این اختلاف فقط یک میلی ثانیه است. در طول فعالیت وب سنگین می تواند دردناک برای کاربران در سایت شما قابل توجه باشد. در مقابل، در هنگام استفاده از میزبان SSD، درایوهای متعددی برای سرویس در دسترس هستند. و این اغلب به سرعت بارگذاری بالاتر برای وب سایت شما کمک می کند. این به این دلیل است که میزبانی SSD هنگام قرار دادن داده ها در ذخیره سازی، اقدام مکانیکی را شامل نمی شود.

پایدار تر

دیسک چرخشی در هارد دیسک، احتمال آسیب به دیسک را افزایش می دهد. این مسئله برای SSD ها نیست. زیرا آنها بر روی دیسک های نخ ریسی ناپایدار تکیه نمی کنند. که گاهی اوقات یک وب سرور را می تواند سقوط کند. بازدیدکنندگان سایت SSD شما بیشتر احتمال دارد که ثبات جامد سنگ را تجربه کنند.

ماندگار

انتظار میرود SSD ها برای چندین دهه ادامه داشته باشند، در حالی که هارددیسک ها پس از چند سال استفاده سنگین می توانند موفق شوند. در حالی که میزبان های وب در جایگزینی درایوهای دیسک بدون وقفه های سرویس خوب هستند، شکست سخت افزاری همچنان منبع وقفه های سرویس است.

PageRank بیشتر

سرعت بارگذاری صفحات وب یکی از عواملی است که گوگل در هنگام ارزیابی وب سایت ها می داند. و با شروع ۹ ژوئیه ۲۰۱۸، Google شروع به استفاده از سرعت صفحه در رتبه بندی جستجوی تلفن همراه کرد.

کارآمدتر

در حالیکه تعداد روزافزون کسب و کارها شروع به آگاهی بیشتر از تاثیر فعالیت های خود در محیط زیست می کنند، به طور فزاینده ای برای ترویج تکنولوژی که مصرف انرژی را به حداقل می رساند ضروری است. یکی از مزایای غیر منتظره استفاده از میزبانی SSD کاهش قابل توجه مصرف برق است. SSD ها مصرف ۸۰ درصد انرژی کمتر از همتایان HDD خود دارند. در مقیاس کل مراکز داده، تفاوت زیادی ایجاد می شود.

نوین هاست یار نوین شماست

SSD عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد، از انرژی بسیار کمتر استفاده می کند و حتی می تواند موقعیت صفحه گوگل را بهبود بخشد. وقت آن است که به تغییر یک برنامه میزبانی وب SSD برای کسب و کار خود بپردازیم.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه