مزایای برنامه نویسی با php چیست ؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۵-۰۶

مهمترین مزایای برنامه نویسی با php با نوین هاست : PHP مخفف (Hypertext Pre-Processor) یک زبان برنامه نویسی وب است. که به طور گسترده ای برای توسعه وب مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، در اینجا بسیاری از زبان ها هستند که برای توسعه وب یا برنامه نویسی وب مورد استفاده قرار می گیرند. اما در میان همه آنها PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی وب است. زبان PHP در C و C++ ریشه دارد. نحو PHP بیشتر شبیه نحو زبان C و C ++ است. بنابراین، برنامه نویسان به راحتی می توانند یاد بگیرند و دستکاری کنند. در ادامه با نوین هاست همراه باشید…

مزایای برنامه نویسی با php

استفاده از پایگاه داده MySQL

MySQL با PHP به عنوان ابزار عقب پایان استفاده می شود. MySQL پایگاه داده آنلاین محبوب است و می تواند بسیار با پی اچ پی تعامل داشته باشد. بنابراین، پی اچ پی و خروجی زیر بهترین انتخاب برای وب مسترها هستند که به دنبال وب سایت های خود هستند. پی اچ پی می تواند در هر دو سرور یونیکس و ویندوز اجرا شود. پی اچ پی همچنین دارای بافر خروجی قدرتمند است. که بیشتر بر جریان خروجی افزایش می یابد. پی اچ پی به طور داخلی buer را دوباره مرتب می کند تا هدر ها قبل از محتویات ظاهر شوند.

پویایی PHP

از مزایای برنامه نویسی با php ، پی اچ پی پویا است پی اچ پی در ترکیب HTML برای نمایش عناصر پویا در صفحه کار می کند. پی اچ پی فقط کد را در جداکننده های آن، مانند. هر چیزی که خارج از محدوده آن قرار دارد به طور مستقیم به خروجی فرستاده می شود و توسط پی اچ پی تجزیه نمی شود. پی اچ پی می تواند با تعداد زیادی از سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای مورد استفاده قرار گیرد. بر روی تمام وب سرور های محبوب ترین اجرا می شود و برای بسیاری از سیستم عامل های مختلف در دسترس است.

شی گرایی

PHP5 یک زبان کاملا به شی گرا و استقلال پلت فرم آن و سرعت در سرور لینوکس کمک می کند تا برنامه های کاربردی وب بزرگ و پیچیده را ایجاد کنید. بنابراین، به طور کلی، پی اچ پی ارزان است، امن، سریع و قابل اعتماد برای توسعه برنامه های کاربردی وب است.

بازخوردها
مقالات مرتبط
برطرف کردن مشکل ریست کردن برای ریموت زدن
سلام همراه گرامی وقتتون بخیر برای برطرف کردن مسئله ی ریست کردن سرور برای ریموت زدن به آن…
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اقدامات امنیتی مناسب در PHP | قسمت سوم
۱۱.محل ذخیره ی اطلاعات اقدامات امنیتی | قسمت سوم پشتیبانی session در PHP در حقیقت محلی است که…
زمان مطالعه: 4 دقیقه