عکس العمل GOOGLE در مقابل وب سایت های غیر SSL

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۲۳

عکس العمل GOOGLE در مقابل وب سایت های غیر SSL : از اکتبر سال ۲۰۱۷، گوگل کروم نسخه ۶۲ را منتشر کرد. که هدف آن مبارزه بیشتر به وب سایت هایی است که هنوز بدون گواهینامه SSL اجرا می شوند و ناامن هستند.

حرکت بعدی GOOGLE در مقابل وب سایت های غیر SSL

 

رویکرد GOOGLE در مقابل وب سایت های غیر SSL

مزایای نصب گواهینامه SSL این است که داده هایی را که بین وب سایت شما و بازدیدکنندگان سایت شما است، رمزگذاری کنید,اطمینان حاصل کنید که شخص ثالث مخرب نمی تواند بر روی داده های حساس که ممکن است مشتریان شما در وب سایت شما تایپ می کنند. مانند کلمات عبور یا اعتبار جزئیات کارت دسترسی داشته باشد.

چه تغییراتی به وجود می آید؟

در حال حاضر گوگل کروم (که تقریبا نیمی از کاربران اینترنت از آنها برای مرور آنلاین استفاده می کند.) با قرار دادن یک برچسب “Not Secure” در نوار آدرس کاربران را هشدار می دهد. اگر آنها از یک وب سایت ناامن که حاوی یک کارت اعتباری یا فیلد ورود رمز عبور است بازدید می کنند.

این هشدارها در این ماه به دو سناریوی دیگر گسترش می یابد:

هنگامی که کاربر یک نوع فیلد ورودی بر روی یک صفحه وب ناامن را (مانند فرم تماس) پر میکند.

در نهایت گوگل کروم قصد دارد این هشدار را به کاربران برای نشان دادن تمام صفحات وب ناامن، بدون اینکه دارای انواع خاصی از زمینه های ورودی بر روی آنها هستند. و صرفنظر از اینکه آیا آنها در حالت مرور منظم یا ناشناس مورد بازدید قرار می گیرند یا نه.

بنابراین، اگر هنوز وبسایتتان بدون گواهینامه SSL در حال اجرا هستید. قطعا الان زمان برای تغییر از http به https است!

چگونه بدانم بر روی وبسایت گواهی SSL نصب و فعال شده است ؟

ابتدا سعی کنید وب سایت خود را بدون استفاده از پیشوند http یا https (برای دیدن اینکه آیا سایت شما به طور خودکار در HTTP یا https بارگذاری می شود). به عنوان مثال، “Novinhost.org” را به نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید. اگر سایت بارگیری شد. و شما می توانید نوار قفل را در نوار آدرس مرورگر خود ببینید. این به این معنی است که سایت شما دارای یک گواهی SSL است که هر دو نصب شده و فعال است!

اگر سایت شما بارگیری شده اما قفل را نشان نمی دهد. سعی کنید به جای تایپ آدرس وب سایت خود را به نوار آدرس خود را از جمله پیشوند HTTPS، مانند: “https://www.Novinhost.org“. اگر سایت بارگیری کند. بدان معنی است که شما یک گواهینامه SSL نصب کرده اید. اما آن را غیرفعال کرده اید. یا محتوای مخفی دارید که مانع از کامل شدن صفحه می شود.

نوین هاست

اگر سایت به هیچ وجه بارگذاری نشود، بدان معناست که یک گواهینامه SSL به درستی نصب نشده است.

محتوای مخلوط چیست؟

محتوای مخفی به این معنی است که شما یک گواهینامه SSL را نصب کرده اید و فعال شده اید. اما چیزی که در صفحه وب شما از طریق لینک http به طور ناامن بارگذاری می شود. این می تواند هر چیزی از یک تصویر درون کد شما باشد که برای استفاده از لینک قدیمی قدیمی http خود، به جای لینک https جدید آن، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند یک افزونه باشد که شما برای استفاده از برخی ویژگی های دیگر در صفحه خود استفاده می کنید.

چگونه می توانم گواهینامه SSL را دریافت کنم؟

برای اولین بار، شما باید تصمیم بگیرید که چه گواهینامه SSL برای شما مناسب است. اینجا کلیک کنید برای جادوگر مفید برای تعیین اینکه کدام گواهینامه SSL برای وب سایت شما مناسب است.

چگونه می توانم یک گواهینامه SSL را بر روی حساب کاربری خود نصب کنم؟

اگر یک گواهینامه SSL را از طریق Digital Pacific خریداری کنید. پس از تکمیل چک، یک ایمیل با دستورالعمل نصب پیدا خواهید کرد. شما همچنین می توانید از راهنماهای مفید زیر از پایگاه اطلاعاتی ما استفاده کنید. که به شما در فرایند کمک می کند.

چگونه می توانم گواهینامه SSL خود را بر روی وب سایت خود فعال کنم؟

GOOGLE در مقابل وب سایت های غیر SSL – پس از اینکه مشخص کردید که یک گواهینامه SSL در حساب هاست شما نصب شده است و آماده استفاده است؛ پس باید تغییرات لازم را در وبسایت خود انجام دهید؛تا اطمینان حاصل شود که از URL https جدید استفاده کنید؛ مراحل انجام این کار بسته به نوع وب سایت شما متفاوت است.

نوین هاست یار نوین شماست.

بازخوردها
مقالات مرتبط
2بهینه-سازی-هاست-برای-افزایش-فروش-آنلاین
بهینه سازی هاست برای افزایش فروش آنلاین
[custumexpert]
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بهینه سازی هاست برای افزیش نمره سئو وب سایت
بهینه سازی هاست برای افزیش نمره سئو وب سایت
[custumexpert]
زمان مطالعه: 5 دقیقه