سرور ابری : نسل بعدی سرور های مجازی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۹-۳۰

سرور ابری : نسل بعدی سرور های مجازی :  یکی از بزرگترین ارائه دهندگان IaaS مستقر در هلند، TodayVPP را راه اندازی کرده است. یک پروژهای خصوصی و مجازی خصوصی جدید و انقلابی (VPS). بر اساس تکنولوژی سرور ابری OpenStack، محصول جدید به مشتریان اجازه می دهد تمام مزایای سرور ابری Openstack را از جمله. ثبات بالا و افزایش دسترسی بدون پیچیدگی استفاده و مدیریت VPS. بر خلاف استاندارد فعلی بازار، مشتریان به یک مدل پرداخت جدید حق دارند. که به آنها اجازه می دهد در هر ساعت، به جای هر ماه، هزینه پرداخت کنند.

مشتریان با استفاده از پلت فرم NextVPS . می توانند بر روی یک پلت فرم انحصاری و مقیاس پذیر که به طور کامل گواهینامه ISO 9001، ISO 27001 و NEN 7510 را تأیید کرده باشند. حساب می شود. علاوه بر این، مشتریان انتخاب این راه حل می توانند یک گام نزدیک تر به انطباق با GDPR، به عنوان آنها در یک توافق با یک سازمان در اتحادیه اروپا می گیرند.

سرور ابری : نسل بعدی سرور های مجازی

سه کپی از داده های مشتری در همان مرکز داده ذخیره می شود که شامل ذخیره سازی SSD است، مزایای بعدی NextVPS عبارتند از ترافیک داده نامحدود، دسترسی به منابع بلافاصله پس از تنظیم و انعطاف پذیری برای گسترش یا خاتمه دادن سرویس در هر زمان.

کریس د جونگ، مدیر عامل شرکت سرور ابری: “با NextVPS، ما استاندارد جدیدی را از لحاظ VPS معرفی می کنیم.  علاوه بر سرعت، انعطاف پذیری و کیفیت نسبتا خوب قیمت، خدمات شخصی یکی از نقاط کانونی ما است. این واقعیت که کاربران می توانند بدون نیاز به مهاجرت محیط خود به OpenStack حرکت کنند. این چیزی است که این پلت فرم را منحصر به فرد می کند. “

هنگامی که یک VPS ایجاد می کنند، مشتریان به یک پورتال خود سرویس دسترسی دارند. که در آن آنها می توانند یک سیستم عامل پیش نصب شده، میان افزار مشترک و پکت های کاربردی و / یا پانل های کنترل را انتخاب کنند, این پورتال همچنین اطلاعات بین حساب ها و فاکتورها و مصرف منابع خرید شده خود را ارائه می دهد. سرور ابری مسئول مدیریت عملیاتی سخت افزار و نرم افزار پایه است.

با استفاده از Platform NextVPS، سرور ابری توافقنامه های سطح خدمات جدید و امکانات پشتیبانی را ارائه می دهد. با استفاده از SLA، مشتری دقیقا می داند چه چیزی باید از لحاظ در دسترس بودن چه چیزی انتظار داشته باشد. و چه مسئولیت سرور ابری در ارائه NextVPS است. این سرویس را می توان در هر لحظه خریداری کرد، بدون اینکه به یک قرارداد بلند مدت وارد شوید.

مزایای سرور ابری :

  • در دسترس بودن پلت فرم
  • ذخیره سازی SSD با ذخیره سه گانه داده
  • پرداخت هر ساعت
  • سرویس پورتال برای مدیریت سرویس VPS و مشاهده داده های اداری
  • فروشگاه تصویر: تصاویر سیستم عامل که بلافاصله قابل استفاده و در دسترس هستند
  • فروشگاه App: برنامه پیش تنظیم شده و معمولی از VPS set-ups
  • زیرساخت های پلت فرم ۴x40 Gbps و اتصال شبکه ۴x10 Gbps برای اتصالات شبکه با کارایی بالا و بیش از حد
  • چندین منطقه دسترسی برای جداسازی فیزیکی
  • ISO 9001 / ISO 27001 و NEN 7510 گواهی شده است
  • میزبانی در دیتاسنتر های پیشرفته در هلند

پلت فرم سرور ابری OpenStack است

پلت فرم سرور ابری OpenStack  – پلتفرم ابر عمومی – با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری ساخته شده و پشتیبانی سرور ابری، بر اساس تجربه گسترده خود با OpenStack. این پلت فرم با همکاری Dell EMC، Mirantis و Equinix ایجاد شده است. OpenStack مجموعه ای از نرم افزار منبع باز است. که شرکت ها می توانند برای توسعه برنامه های ابر، خصوصی و ترکیبی استفاده کنند. پلت فرم سرور مجازی ابری OpenStack در اروپا منحصر به فرد است. و شرکت ها، ارائه دهندگان SaaS و توسعه دهندگان، آزادی و راحتی ایجاد محیط ابر خود را دارند.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه