۱۰ راه برای بهبود وبسایت در دوران قرنطینه

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۹-۰۲-۰۷

در سرتاسر جهان ، کشور ها شهروندان را برای کاهش شیوع به ماندن در خانه ملزم کردند و بسیاری از مردم وقت آزاد بیشتری پیدا کردند. پیشنهاد ما به شما این است که در این اوقات آزاد پیش آمده در این اوضاع قرنطینه به بهبود عملکرد وبسایت خود بپردازید. در این پست با ما همراه باشید با ۱۰ روش بهبود عملکرد وبسایت!

وقتی بازدید کننده جدید وارد سایت شما می شود، شما پنج ثانیه بیشتر برای جلب توجه او و تبدیل بازدید کننده به مشتری ثابت وقت ندارید. اگر صفحه ی شما کند بارگذاری شود یا با مشکل رو به رو شود به احتمال زیاد از سایت شما خارج شده و به سایت رقیب مراجعه کرده و درصد نرخ پرش شما افزایش می یابد و در نتیجه رتبه سایتتان پایین خواهد آمد. در پایین ما به بررسی ۱۰ روشی که می توانید ازین مشکلات جلوگیری کنید و عملکرد سایتتان را بهبود ببخشید پرداختیم.

 

  1. مطمئن شوید که وبسایت با تلفن های هوشمند سازگار باشد

مردم دوست دارند از تلفن همراه خود برای مرور وب استفاده کنند. اگر وب سایت شما در تلفن همراه سازگاری ندارد ، ممکن است بازدید کنندگان قابل توجهی از دست بدهید. Google همچنین اگر سایت هایی که سازگار با موبایل نباشند را شامل جریمه و کاهش رتبه می دهد ، بنابراین با رفع این اشتباه می توانید رتبه بندی صفحه و سئو وبسایت خود را بهبود ببخشید.

 

  1. ناوبری (جهت دهی) وبسایت خود را ساده کنید

شما می خواهید وبسایت شما بهترین تجربه ممکن کاربری را ارائه دهد. برای انجام این کار ، پیدا کردن آنچه که جستجو می کنند را برای افراد آسان کنید. موارد منو خود را به کمتر از هفت عدد کاهش دهید تا افراد بتوانند به سرعت در وبسایت شما جا به جا شوند. هنگام نوشتن برچسب ها ، سعی کنید تا حد امکان توصیف کننده خوبی باشید ینی مختصر و مفید مطالب را انتقال دهید و نوار منو اصلی خود را ثابت نگه دارید.

 

  1. فراخوانی واضح برای اقدامات CTA اضافه کنید

اگر CTA مخفف Call to Action را قبلاً در سایت خود نداشتید ، اکنون باید یک مورد اضافه کنید. به نظر دیوانه وار می رسد اما حتی رنگ دکمه ها نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. یک مطالعه توسط Hubspot نشان میدهد که روی یک دکمه قرمز CTA 21٪ بیشتر از یک دکمه سبز کلیک شده است. این یک تفاوت بزرگ است و می تواند به معنای فروش بیشتر برای شما باشد!

 

  1. فضای سفید را افزایش دهید

ممکن است شما وسوسه شوید تا حد امکان وبسایت خود را پر کنید و از تمام فضاها استفاده کنید ، اما با اضافه کردن یک فضای سفید یا فضای خالی بین تصاویر ، نمادها ، پاراگراف ها و غیره در وبسایت خود می توانید تمرکز بازدید کنندگان خود را روی مطالب راحت تر کنید. این عمل منجر به یک تجربه بهتر کاربری می شود. اگر مجبور هستید در یک فضای کوچک ترابایت ها اطلاعات جا دهید، آن را خرد کنید و سعی کنید اندازه حاشیه را افزایش دهید.

 

  1. از عکس های بیشتری استفاده کنید

انسان ها به طور طبیعی به عکس ها کشیده می شوند. مردم تمایل دارند بیشتر از آنچه مطالب را بخوانند ، به تصاویر نگاه کنند. تصاویر زیبایی را در وب سایت خود بگنجانید تا به سایت شما کمی جالب تر شود. اگر تصویر خاص خود را ندارید از تصاویر بدون حق امتیاز استفاده کنید.

 

  1. با فشرده سازی عکس ، سرعت صفحه خود را افزایش دهید

برای کمک به افزایش سرعت بارگذاری صفحه ، قبل از بارگذاری آنها در سایت خود ، کلیه عکس های خود را فشرده کنید. اندازه بزرگ بودن اندازه تصاویر اغلب یکی از بزرگترین دلایل کندی سایت شما است. با اطمینان از بارگیری سریع سایت شما ، می توانید بازدید کنندگان خود را از گزاف گویی (نرخ پرش) صفحه خود دور نگه دارید.

 

  1. سرفصل های خود را دوباره بنویسید

بازدید کنندگان شما به دنبال چیزهای خاصی در وبسایت شما هستند ، مطمئن شوید که با عناوین خود آن هارا جذب می کنید. داشتن کلمات کلیدی در عناوین شما می تواند به شما در جذب مخاطب موثرتر به وبسایت شما کمک کند.

 

موتورهای جستجو تمایل دارند با نگاهی به عناوین نسبت به سایر مطالب نگاه کنند ، بنابراین این ویژگی را به شما نشان می دهد که در افزایش نرخ سئو به شما کمک کند. به علاوه ، این امکان را برای بازدید کننده آسان تر می کند تا بتواند سایت خود را مرور کند و به تجربه بهتر منجر شود.

 

  1. وبسایت خود را از صفحات ۴۰۴ تمیز کنید

در حالی که اگر خطا ۴۰۴ (صفحه یافت نشد) در وب سایت خود داشته باشید ، احتمالاً به خاطر آن توسط موتور های جستجو مجازات نخواهید شد. با این حال ، بازدید کنندگان شما ممکن است به اندازه موتور های جستجو بخشنده نباشند. یک صفحه خطای ۴۰۴ باعث ناامید شدن بازدید کنندگان شما می شود ، که این ممکن است دلیلی باشد که آنها صفحه شما را ترک کنند. از طریق ابزارهای Webmaster Google یا سایت رایگان بررسی کننده ۴۰۴ بررسی کنید که آیا صفحه ۴۰۴ دارید یا خیر.

 

  1. طرح رنگ سایت خود را دوباره بررسی کنید و به دقت انتخاب کنید

قبلاً در مورد چگونگی اهمیت دکمه CTA صحبت کرده ایم و همین منطق در مورد وبسایت کلی شما صدق می کند. یک رنگ غالب و مناسب برای وبسایت خود با چند رنگ مکمل انتخاب کنید تا زیبایی خاصی را به وجود آورید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را انتخاب کنید می توانید وبسایت هایی پیدا کنید که به شما در انتخاب طرح های جذاب کمک می کنند.

 

  1. میزبان وبسایت جدید را انتخاب کنید

هنگامی که وبسایت ها برای اولین بار شروع به کار می کنند ، میزبانی مشترک (هاست اشتراکی) معمولاً خوب عمل می کند. با این حال ، به دلیل رشد سایت شما و نیاز به منابع بیشتری برای عملکرد صحیح ، احتمالا بخواهید بسته به نیازهای فردی خود ، پلن میزبانی خود را به یک پلن میزبانی خصوصی تر مانند سرور مجازی VPS یا پلن های میزبانی ابری (هاست ابری یا سرور ابری) ارتقا دهید.

 

چند راه برای تصمیم گیری در مورد ارتقا پلن هاستینگ ، شامل موارد زیر است:
  • وبسایت شما مکررا خراب است
  • افزایش سطح ترافیک
  • بارگذاری صفحات بیش از ۳ ثانیه یا بیشتر طول می کشد
  • وبسایت شما برای رشد به فضای بیشتری احتیاج دارد و ارائه دهنده هاستینگ شما هیچ امکانی برای ارتقا ندارد
  • شما به منابع بیشتری برای برنامه ها و داده های سایت خود نیاز دارید

 

احتمالاً همین حالا وقت آزاد تری دارید! از آن برای خلوت سازی و بهینه وبسایت خود استفاده کنید تا سرعت بارگیری سریع صفحه ، تجربه کاربری بهتر و امیدواریم فروش های بیشتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۹۱۰۷۰۳۰۸ تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه