تفاوت بین فضای ذخیره سازی و پهنای باند

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۲۹

تفاوت بین فضای ذخیره سازی و پهنای باند : این که آیا شما به دنبال کدام پلن برای هاست جدید هستید و یا در حال حاضر آن را داشته باشید. هنوز هم می توانید همین سوال را از خودتان بپرسید. این عادی است که مشتریان ما هنگام تلاش برای تصمیم گیری درمورد پلنی که برای آنها مناسب است. کمی دچار سردرگمی می شوند. ما دوست داریم که مشتریان ما مطلع شوند و از سردرگمی در بیایند. به همین دلیل ما دو موضوع محبوب و گیج کننده فضای ذخیره سازی و پهنای باند را در این پست توضیح میدهیم. با نوین هاست همراه باشید!

تفاوت بین فضای ذخیره سازی و پهنای باند

تفاوت بین فضای ذخیره سازی و پهنای باند

فضای ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی کل مقدار فضای سرور است که در آن شما می توانید فایل ها، به ویژه آنهایی که برای ایجاد وب سایت شما استفاده می شوند. ذخیره شوند. این فایل ها می تواند هر چیزی مانند فایل های HTML، تصاویر، اسکریپت وب سایت و ایمیل باشد. بعضی از مردم نیز از فضای ذخیره سازی برای ذخیره فایل های پشتیبان و کپی های قدیمی صفحات وب استفاده می کنند. و یا حتی فقط فایل های پشتیبان را از کامپیوترهای خانگی یا دفتر خود برای نگهداری ایمن استفاده می کنند.

یک تقابل خوب این است که فضای ذخیره سازی خود را به عنوان کابینت پرونده خود فکر کنید. هنگامی که در یک محیط اداری هستید. یک کابینت پرینت نیاز به فضا برای رشد در زمانی که شما شروع به اضافه کردن پوشه های بیشتری از اطلاعات به آن. همانطوریکه با فضای ذخیره سازی هم می رود، ما به طور کلی توصیه می کنیم مردم انتظار داشته باشند. رشد فضای ذخیره سازی وب سایت تا ۳ یا ۴ برابر اندازه اصلی آن باشد.

همچنین، همانطور که از یک کابینت پرینت گرفته شده است, هنگامی که فضای ذخیره سازی پر شده است، فضای بیشتری برای اطلاعات وجود ندارد. بنابراین، اگر شما قصد داشته باشید مقدار زیادی اطلاعات را به سرور خود منتقل کنید. باید خریداری کنید یک فضای کافی بزرگ برای آن همه خانه. خوشبختانه مشتریان دیجیتال اپیلاسیون لوکس از ارتقاء یا کاهش برنامه های هاست خود را در هر زمان که نیازهای خود را تغییر دهید.

پهنای باند

پهنای باند جایی است که بسیاری از کاربران وب گیج می شوند. به عبارت ساده، پهنای باند میزان انتقال داده بین وب سایت شما و کاربران نهایی است. و مقدار مورد نیاز بستگی به نیازهای فرد یا کسب و کار و محبوبیت وب سایت دارد.

برای درک اینکه چه مقدار پهنای باند ممکن است مورد نیاز باشد. ابتدا باید درک کنید که هر زمان که یک وب سایت شما را مشاهده کند. کامپیوتر خود باید قبل از اینکه بتواند آن را نمایش دهد، فایل هایی را که وب سایت را از سرور ایجاد می کنند دانلود کند. اندازه فایل های دانلود شده – که می تواند هر چیزی از تصاویر، متن و اسناد حساب برای چقدر پهنای باند مورد استفاده در آن لحظه داده شده است.

علاوه بر افرادی که وب سایت شما را مشاهده می کنند، پهنای باند هنگام تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت خود و یا زمانی که کسی فایل را از سرور دریافت می کند استفاده می شود. علاوه بر این، یک عامل اغلب نادیده گرفته شده در استفاده از پهنای باند این واقعیت است که آن را هر زمان که شما ارسال ایمیل از حساب ایمیل هاست خود رخ می دهد. بنابراین، اگر بعد از ارسال ایمیل از فایل های بزرگ به چندین نفر ایمیل ارسال می کنید. این انتقال از سرور برای استفاده از پهنای باند شما حساب می شود.

نکته مهم

هنگامی که به پهنای باند می آید، عاقلانه است که توانایی یک هاست را در نظر بگیرید تا بتواند نیازهای خود را برآورده کند، اگر رشد بیشتری داشته باشد. برخی از شرکت ها ممکن است هزینه ای برای انتقال به یک طرح دیگر، اتهام مقدار زیادی از پول برای هر مقدار معینی از انتقال پس از برنامه، و یا حتی حساب پس از حداکثر رسیدن به حساب، را متوقف کند. دیجیتال اقیانوس آرام، از سوی دیگر، به شما اجازه می دهد تا برنامه خود را در هر زمان بدون هیچ هزینه اضافی ارتقا دهید و آن را کاهش دهید. چیز دیگری که باید به یاد داشته باشید این است. که پهنای باند اختصاص داده شده به برنامه های هاست دیجیتال اقیانوس آرام خود را در ابتدای هر ماه بازنشانی می کند.

فضای ذخیره سازی در مقابل پهنای باند فضای ذخیره سازی برای فضای مجازی، مقدار فضای سرور مجازی است که برای نیازهای ذخیره سازی فایل اختصاص داده شده است. در حالی که پهنای باند مقدار انتقال مجاز از سرور به مکان های دیگر در اینترنت است. پهنای باند از مقدار فضای ذخیره سازی به اندازه ای بزرگتر است که اجازه می دهد اطلاعاتی که در سرور ذخیره شده اند به اندازه کافی به بازدیدکنندگان وب منتقل شوند. بنابراین، تا زمانی که تفاوت بین Mb و Gb را درک کنید، اکنون می توانید برنامه های مختلف هاست را درک کنید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه