بهترین نرم افزار ها برای فعالیت های وب

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۸-۰۶-۲۱

اگر یک آژانس دیجیتالی را اداره می کنید ، یا خدمات طراحی وب ، هاستینگ و سرور مجازی ارائه می دهید ، داشتن یک مجموعه مناسب از نرم افزار های به مورد نیاز می تواند بسیار کمک کننده و سرعت بخش باشد!

ما لیستی از ۵ سرویس نرم افزاری برتر را به شما معرفی می کنیم تا کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال معرفی کرده ، امنیت را در وبسایت خود برقرار و استرس های کسب و کار را در سال ۲۰۲۰ از بین ببریم، با ما همراه باشید!

بهترین نرم افزار ها برای فعالیت های وب

MANAGE WP | بهترین نرم افزار ها

 

۱٫ MANAGEWP

هنگامی که شروع به ساختن و مدیریت چندین وب سایت می کنید ، می توانید برای انجام کارهای خود به صورت خودکار از آن استفاده کرده و در صرف وقت صرفه جویی کنید. ManageWP ، یک نرم افزار قدرتمند و چند وجهی را وارد سایت خود کنید که می تواند طیف گسترده ای از ویژگی های مدیریت خودکار را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد.

 

ManageWP می تواند با یک کلیک ، مواردی مانند پشتیبان گیری سرور مجازی ، نظارت بر بروزرسانی ها ، نظارت بر سئو ، نظارت بر عملکرد وب سایت، پردازش های در حال اجرا ، به روزرسانی های افزونه ها و تم ها و سرعت وبسایت مراقبت کند. این گزینه یک نرم افزار عالی برای شغل مدیریت وب سایت است که به دنبال صرفه جویی در وقت و مورد بررسی قرار دادن مشتریان با گزارش های ماهانه است که تمام اقدامات را برای نگهداری مشتری شما نشان می دهد.

 

LASTPASS | بهترین نرم افزار ها

 

 

۲٫ LASTPASS

در طراحی وب یا مشاغل نگهداری از وبسایت و سرور مجازی ، رمزهای عبور زیادی به شما ارائه خواهد شد ، شما باید با امنیت بالایی رمز های ورود به سیستم cPanel مشتری ، ورود به سیستم CMS ، ورود به سیستم سرویس پشتیبان ، ورود به سیستم رسانه های اجتماعی ، ورود به سرور مجازی یا هاست و سیستم چت آنلاین را با خیال راحت ثبت و ضبط کنید.

 

شما باید اطمینان حاصل کنید که بخش هایی از شرایط خدمات را در بر می گیرید تا از قرار گرفتن در معرض هر خطری برای داده هایی که در اختیار دارید ، محافظت کند ، اما علاوه بر این ، ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتری شما باید اولویت اول برای کسب و کار شما باشد. نگه داشتن داده های حساس در اسناد متنی یا صفحه گسترده ، خطر بزرگی را ایجاد می کند. در این موقع ، ما نصب و راه اندازی LastPass را توصیه می کنیم. به این ترتیب می توانید برای هر حساب کاربری که به آن دسترسی دارید رمزهای عبور قوی و منحصر به فردی تولید کنید. نسخه رایگان این نرم افزار شاید برای شما مناسب باشد ، با این وجود ، اگر می خواهید رمزهای عبور را با دیگران به اشتراک بگذارید ، شاید بخواهید نسخه پرداختی یا پریمیوم را خریداری کنید.

 

todoist | بهترین نرم افزار ها

 

 

۳٫ TODOIST

Todoist نرم افزار بسیار ضروری است تا خود را پاسخگو و مطمئن بدانید. Todoist به شما امکان می دهد لیست هایی را ایجاد کنید که آن کارهای کوچک خارج از منزل یا کارهایی که باید بطور منظم تکرار کنید را فراموش نکنید. این نرم افزار ساده و آسان است که به ذهن شما از فکر کردن در مورد همه کارهایی که باید به خاطر داشته باشید کمک می کند، و این امکان را به شما می دهد تا در عوض تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشید.

 

ZENDESK | بهترین نرم افزار ها

 

۴٫ ZENDESK

اگر شروع به جمع آوری تعداد بالایی از مشتری کنید ، مدیریت سوالات آنها به یک نکته مهم برای کار شما تبدیل می شود. شما باید بتوانید به موقع پاسخ آن ها را بدهید ، همچنین ارتباطات را برای اهداف پاسخگویی و مرجع ردیابی کنید. Zendesk یک نرم افزار مدیریت تیکت یا درخواست پشتیبانی است که این سرور مجازی را کاملا پوشش می دهد.

 

Zendesk یک گزینه آسان برای استفاده و مقرون به صرفه حتی برای فریلنسرها است. این امکان را به شما می دهد تا یک آدرس ایمیل پشتیبانی تنظیم کنید و سوالات مشتری خود را در یک سرور مجازی قابل کنترل ارائه دهید ، به شما این امکان را می دهد که متناسب با آن اولویت بندی و پیکربندی کنید! گزینه بعدی و پیشنهادی نوین هاست در این زمینه WHMCS است که خود سیستم نوین هاست نیز از WHMCS استفاده می کند.

 

XERO | بهترین نرم افزار ها

 

۵٫ XERO

این نرم افزار بزرگ همانطور که کسب و کار شما در حال رشد است ، به حسابداری نیاز خواهد بود! Xero می تواند برای یک مترجم آزاد هزینه زیادی باشد ، اما استرس ناشی از مدیریت مالی و حسابرسی کسب و کار شما را کاهش می دهد ، همچنین در زمان صرفه جویی و کار با آن بسیار ساده است و ارزش نصب را دارد. Xero همچنین با اکثر سیستم های CMS هماهنگ می شود ، به عنوان مثال به شما امکان می دهد نرم افزار حسابداری خود را با سیستم صورتحساب وردپرس خود ادغام کنید ، برای اتوماسیون بیشتر و صرفه جویی در وقت.

 

پنج نرم افزار معرفی شده در بالا ، در فعالیت های طراحی وب سایت یا مشاغل مدیریتی ، وب سایت شما را همراه پایه محکم راه اندازی کرده و در طول فعالیت و کار در زمان ، استرس و هزینه صرفه جویی می شود. امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد و به شما در کسب و کارتان کمک کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه