بهترین زمان انتخاب هاست پلسک چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۶-۲۴

دلیلی وجود دارد که شما ممکن است از یک پانل بر روی پنل دیگری سوئیچ کنید و این موضوع چیزی است که ما در این مقاله متمرکز شده ایم. پلسک همراه با cPanel / WHM دو محبوب ترین پانل کنترل هاست هستند. cPanel محبوب تر است در آمریکای شمالی، اما شما میفهمید که سهم و ارزش پلسک در بازار و بورس در حال رشد است. کار با هر دو این کنترل پنل آسان هستند و شما در استفاده روزانه از آنها این مطلب را خوب درک خواهید کرد، انتخاب یکی بر دیگری ممکن است موضوع ترجیح و تجربه شخصی باشد. برخی از چیزهایی که شما ممکن است بخواهید به طور خاص در مورد پلسک توجه کنید عبارتند از:

 

پشتیبانی

Plesk یک محصول برتر و پشتیبانی حق بیمه در دسترس است. هنگامی که شما پلسک را به طور مستقیم از Plesk خریداری می کنید، پشتیبانی رایگان کامل ۲۴/۷ دریافت می کنید، اما پشتیبانی فقط شامل مسائل مربوط به کنترل پنل پلسک می شود. اگر شما نیاز به کمک به گرفتن اجزای شخص ثالث مانند سرورهای ایمیل یا پایگاه داده با Plesk دارید، Plesk یک تیم خدمات حرفه ای دارد که می تواند کمک کند. در دسترس بودن پشتیبانی می کند پلسک یک انتخاب عالی برای میزبان وب تجاری بزرگ است.

 

برنامه های کاربردی

۳rd Party یکی دیگر از منطقه Plesk واقعا درخشان است در حمایت از برنامه حزب ۳ است. پلسک پشتیبانی می کند بیش از ۱۰۰ پسوند، از جمله Toolkit وردپرس Plesk. در حالی که cPanel ممکن است پشتیبانی از افزونه های بیشتری داشته باشد، به یاد داشته باشید که افزونه هایی با عملکرد منحصر به Plesk وجود دارد که ممکن است بخواهید. جعبه ابزار وردپرس نمونه ای از این است.

هیچ چیز ارائه قابلیت قابل مقایسه در cPanel وجود ندارد و برای شخصی که وردپرس میزبانی می شود، شما ویژگی های کافی دریافت خواهید کرد که می تواند بر انتخاب شما از یک پانل کنترل تاثیر بگذارد. برخی از افزونه های دیگر در پلسک شما ممکن است بخواهید به ابزار جوملا و جعبه ابزار SEO کمک کنید. مانند جعبه ابزار وردپرس، ابزار جوملا به شما اجازه می دهد تا به راحتی نمونه جوملا جرم را مدیریت کنید. ابزار جستجوگرها به شما اجازه می دهد بهینه سازی موتور جستجوگر وبسایت خود را با تحلیل و نظارت بر آن در زمان واقعی و مقایسه آن با رقبا خود بهینه سازی کنید. قبل از اینکه پانل کنترل خود را انتخاب کنید، اطمینان حاصل کنید که چه عملکرد شخص ثالثی نیاز دارید.

 

کیفیت و عملکرد نرم افزار

Plesk و cPanel دو مورد محبوب ترین پانل های مدیریت میزبانی وب برای یک دلیل ساده هستند، آنها قابلیت اطمینان در سطح سازمانی دارند. اگر میزبان میزبان بزرگ خود هستید، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشکلی با هر دو انتخاب دارید و اگر شما به اندازه کافی از شما حمایت می کنید تا به سرعت به آن برسید. در حالی که نام تجاری و محبوبیت تنها به دلایل به اندازه کافی خوب نیستند در حالی که انتخاب زیرساخت های حیاتی ماموریت، اعتبار کیفیت و قابلیت اطمینان بی ارزش است.

چند منطقه وجود دارد که Plesk از لحاظ کیفیت آن مزیت را دارد. اول، Plesk دارای یک رابط کاربر مدرن کمی است که ممکن است به کاربران جدیدتر آشنا باشد. دوم، اگر از سی پانل یا دیگر پانل کنترل رایج مهاجرت می کنید، می توانید از مدیریت مهاجرت پلسک استفاده کنید. این ویژگی cPanel نیست و می تواند زندگی شما را به عنوان یک مدیر آسان تر کند.

 

پشتیبانی از ویندوز

یکی از مواردی که پلسک به وضوح بهترین گزینه است این است که اگر سرورهای ویندوز را میزبانی می کنید. cPanel تنها پشتیبانی رسمی برای CentOS، CloudLinux، Red Hat Enterprise و آمازون لینوکس را پشتیبانی می کند. هنگام انجام میزبانی وب با استفاده از سرور ویندوز، پلسک بهترین انتخاب است زیرا دارای پشتیبانی رسمی ویندوز است. در دنیای لینوکس، Plesk همچنین پشتیبانی رسمی برای توزیعهای لینوکس بیشتر از cPanel ارائه می دهد که از Debian، Ubuntu، CentOS، Red Hat Enterprise و CloudLinux پشتیبانی می کند.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه