آیا هاست شما این ۷ تست را قبول میشود؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۰۸

آیا هاست شما این ۷ تست را قبول میشود؟ اگر از سطح فعلی خدمات خود راضی نیستید یا در حال بررسی جابه جایی به وب هاست جدید هستید، حتما قبل از اینکه شروع کنید ، به این سوالات انتقادی پاسخ دهید …

۷ تست مهم برای هاست

آیا وب هاست شما این 7 تست را قبول میشود؟

۱. آیا هاست شما یک زیرساخت مناسب دارد؟

این موضوع چند سوال را مطرح می کند …

  • شرکت تا چه حد تجاری است؟
  • چند نفر مشتری دارند؟
  • سرورها کجا هستند؟
  • آیا آنها فضای کافی و پهنای باند را ارائه می دهند؟
  • آیـا یک سیاست جامع پشتیبان گیری در جای خود است؟
  • آیا هاست می تواند با تقاضاهای بالا مقابله کند؟
  • آیـا شبکه می تواند مقابله با Distributed Denial of Service، Spamming یا حملات مشابه باشد؟
  • آیا شرکت های دیگر می توانند سرویس شما را (حملات، ویروس ها، و غیره) تحت تاثیر قرار دهند؟
  • آیـا سرورها تحت نظارت هستند؟ هنگامی که یک مشکل رخ می دهد، به سرعت هشدار می دهید؟

۲. آیا هاست شما پشتیبانی سریع را ارائه میدهد؟

همه شرکت های ارائه دهنده هاست به سوالات فروش سریع واکنش نشان می دهند. آیا آنها همان قدر سریع پول خود را پرداخت می کنند و نیاز به پشتیبانی دارند؟ یک تیم پشتیبانی خوب میتواند بین پرس و جوهای پشتیبانی فوری و غیر فوری تفاوت کند.

در ۷ تست هاست ، اکثر مردم انتظارات منطقی دارند: شما ممکن است خوشحال باشید که چند ساعت برای پاسخ به یک درخواست فنی صبر کنید – با فرض اینکه شما می دانید با آن برخورد می شود. در حالت ایده آل، هاست شما باید فورا پاسخ دهد و نشان دهد که چه مدت طول خواهد کشید تا به سوال شما پاسخ دهد. یک سیستم بلیط مناسب و معقول پیشرفت جستجوی خود را نشان می دهد.

آگاه باشید که هاست یک سرویس جهانی است و منطقه زمانی شما می تواند سرعت پاسخ را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، من اغلب از هاست های ایالات متحده استفاده می کنم، گرچه یک ساکن انگلستان است. اگر من یک مشکل را در ساعت ۸:۰۰ بریتانیا برآورده کنم، از نیمه شب یک هاست مبتنی بر سان فرانسیسکو دریافت خواهد شد. آیا آنها به سرعت پاسخ می دهند؟

۳. آیا هاست شما از فناوری هایی که امروز نیاز دارید پشتیبانی می کند؟

اساسی ترین برنامه ها احتمالا PHP، MySQL و حساب های ایمیل را فراهم می کنند. شاید این همه چیزی است که شما نیاز دارید اما آیا هاست شما ویژگی های اصلی و برنامه های کاربردی مورد نیاز شما را فعال می کند؟ برنامه های هاستی مشترک اغلب امکانات خطرناک و مشکل ساز مانند روش های ذخیره شده MySQL یا پردازش تصویر پی اچ پی و ایمیل های پسوند را غیرفعال می کنند. مهم است که هاست زبان مناسب و نسخه های پایگاه داده را فراهم کند. درخواست پی اچ پی ۷٫۱ بعید است که در یک سرور با PHP 5.3 اجرا شود.

۴. آیا فن آوری ها می توانند به راحتی فعال و پیکربندی شوند؟

آیا شما خوشحال هستید که خودتان را پیکربندی کنید یا سیستم شما مانند cPanel را ترجیح می دهید؟ این اجازه می دهد تا شما را به انجام وظایف مشترک مانند ایجاد یک پایگاه داده MySQL برای وردپرس از طریق یک رابط کاربری ساده است.

۵. آیا شما می توانید به فن آوری های مورد نیاز خود را به فردا تقسیم کنید؟

آیا هاست شما اجازه می دهد که فن آوری های دیگر را به آنها نیاز دارید؟ شما تقریبا قطعا SSH، HTTP / 2، SSL، و Git را به عنوان نیازهای شما افزایش خواهید داد. شاید شما همچنین نیاز به زبان های بیشتر، پایگاه های داده و دیگر سیستم های مانند Node.js، روبی، پایتون، جاوا، .NET، PostgreSQL، MongoDB، Elasticsearch، و غیره. توسعه وب به طور فزاینده پیچیده می شود. برای مثال، ممکن است بخواهید Gulp.js را روی سرور مجازی خود بسازید. تا دارایی های برنامه پی اچ پی را ایجاد کنید. اگر Node.js یا یک تکنولوژی دیگر در برنامه فعلی شما موجود نباشد، آیا هاست شما مهاجرت ساده به گزینه های پیشرفته تر مانند سرور اختصاصی یا مبتنی بر ابر ارائه می دهد؟

۶. آیا هاست شما قابل اطمینان است؟

بسیاری از هاست ها به روز رسانی را تضمین می کنند و اکثر ارقام موجود در دسترس بودن ۹۹٫۹۹۹٪ + را دارند. هیچ کدام از این موارد مهم نیست اگر سایت شما در طول ارائه یک مشتری مهم کاهش پیدا کند! شما اهمیتی نمی دهید که آیا احتمال ۰٫۰۰۱٪ وجود داشت یا نه. قبل از اینکه به هر سرویس متعهد شوید، نظرات مشتریان دیگر را در رسانه های اجتماعی و انجمن های عمومی بررسی کنید تا زمان ارتقاء آن را ارزیابی کنید. سرورها و نرم افزار نیاز به به روز رسانی و نگهداری دارند. هاست شما باید سعی کند به حداقل رساندن تاثیر، اما دوباره، از مسائل منطقه زمانی آگاه باشید. این ۱۰ دقیقه ارتقاء پی اچ پی در ساعت ۱ بعدازظهر می تواند ساعت ۲ بعدازظهر باشد!

۷. آیا قیمت گذاری هاست شما منطقی است؟

شما باید برای خرید هاست مناسب بودجه داشته باشید و آماده باشید تا هزینه های مجددی را افزایش دهید (و یا کاهش می یابد). به تازگی صنعت به سمت قیمت ابزارهای ویژه مانند سرویس های مبتنی بر ابر حرکت می کند. هزینه بستگی به خدمات، فضای دیسک، قابلیت پردازش، RAM و پهنای باند مورد نیاز سایت یا برنامه شما دارد. متاسفانه، این می تواند پیچیدگی های محاسبه قیمت گذاری را که بهترین ریاضی دانان هستند، به ارمغان بیاورد. کسانی که در بودجه های سختگیرانه قرار دارند باید یک طرح ثابت قیمت را در نظر بگیرند.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه