روش های رایگان و ساده برای بهبود سئو | بخش دوم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۳-۲۱

به قسمت دوم این سری با عنوان ” روش های ساده و رایگان برای بهبود سئو وب سایت ” خوش آمدید. در قسمت اول ، نکات زیر را شرح دادیم:

  • یک وبلاگ به وب سایت خود اضافه کنید و به صورت هفتگی پست های جدید منتشر کنید.
  • پست ها و صفحات خود را برای عناوین متا ، توضیحات متا ، تراکم کلمات کلیدی و غیره بهینه کنید.
  • بک لینک از وب سایت های مربوطه و معتبر جمع آوری کنید.

در این قسمت با شرح ۳ نکته بعدی با نوین هاست همراه باشید!

 محتوای وب سایت خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نکته شماره ۴: محتوای وب سایت خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری لینک پست ها و صفحات وب سایت شما در رسانه های اجتماعی مهم است که بطور مداوم انجام شود. حتی وقتی پست های شما توسط دنبال کنندگان شما به اشتراک گذاشته شوند. بک لینک های بیشتری به وب سایت شما ارجاع می شود.

هر زمان که می خواهید یک پست جدید بنویسید. حتما آن را در تمام اکانت های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. می توان اطمینان داشت که شما مجموعه کاملی از پروفایل های اجتماعی را در اختیار دارید. تا بتوانید به بهترین نحو از تعداد سایت هایی که محتوای خود را برای آن ها به اشتراک می گذارید استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید در Facebook ، Twitter ، Pinterest ، Instagram ، Tumblr ، LinkedIn و از همه مهمتر google my business فعالیت داشته باشید و به اشتراک گذاری بپردازید.

به طور خاص Google My Business یک بستر قدرتمند برای ارسال محتوای شما است. زیرا مستقیماً با اعتبار شما در Google ارتباط برقرار می کند. همچنین تعداد بیشماری از ابزارها و ویژگی های دیگر را برای بهبود رتبه شما در نتایج جستجوی Google ارائه می دهد. بنابراین ارزش سرمایه گذاری و صرف زمان را دارد. از جمله “فراخوانی برای اقدام” در پست های رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. از دنبال کنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما درخواست کنید.

ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

نکته شماره ۵: ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید

هرچه ترافیک وب سایت شما بیشتر شود ، شناخت بیشتری از موتورهای جستجو دریافت می کند. افزایش ترافیک وب سایت شما می تواند به روش های مختلفی انجام شود. از همه مهمتر ، باید در ترویج وب سایت خود در بین انواع رسانه های تبلیغاتی توجه کنید. این ممکن است شامل اجرای برنامه های تبلیغاتی منظم در رسانه های اجتماعی باشد. شاید با تخفیف یا هزینه رایگان تحریک شود. بیرون کشیدن پروانه یا کارت ویزیت همچنین می تواند به آهسته ساخت مخاطبان شما با گذشت زمان کمک کند.

گوگل وبمستر

نکته شماره ۶: ثبت نام در console webmaster GOOGLE و ارائه SITEMAP

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، ارسال نقشه سایت خود به کنسول جستجوی Google یک گام اساسی در ایجاد و حفظ سلامتی موتور جستجوی وب سایت شما است. برای شروع ، ابتدا به نقشه سایت موتور جستجو نیاز دارید. این عمل توسط تعدادی از افزونه ها و سایت ها و یا سرور مجازی ها به صورت رایگان انجام می شود. اگر از WordPress استفاده می کنید ، افزونه Yoast SEO که در قسمت ۱ به آن اشاره کردیم یک نقشه سایت استاندارد در اختیار شما قرار می دهد که در این رابطه شما را پوشش می دهد.

در مرحله بعد بهبود سئو ، باید در کنسول جستجوی Google ثبت نام کنید. در صورتی که مطمئن نیستید اینکار را چگونه انجام دهید.گوگل آموزش ها و راهنمایی های زیادی در مورد نحوه استفاده از کنسول جستجو در وب سایت پشتیبانی خود ارائه داده است. مهمترین مرحله در اینجا ارسال نقشه سایت است. پس از آن ، بهتر است کمی وقت بگذارید تا در مورد سایر کارکردها و ویژگی های کنسول جستجوی Google آشنا شوید – “دانش قدرت است” در کسب دانش هرگز غفلت نکنید!

جمع بندی

خب حالا شما ۶ نکته مفید در مورد بهبود سئو وب سایت خود به صورت رایگان در اختیار دارید! به یاد داشته باشید ، SEO بازی ای طولانی است. نتایج هرگز یک شبه تغییر نمی کند و باید زمان بگذارید و منتظر باشید. در حقیقت ، بسته به رقابتی بودن صنعت شما و اینکه چه مدتی است وارد آن شدید ، ممکن است هفته ها ، ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد تا تلاشهای سئو شما نمایان شود. با این حال ، در عصر دیجیتال بدون شک یکی از قدرتمند ترین راه ها برای رشد در کسب و کار خود ، پیشرو و به روز بودن در عرصه دیجیتال است.

امیدواریم که این مطالب و نکات برای شما مفید بوده باشد! اگر نکات دیگری برای بهبود سئو به یاد دارید که ما جا انداخته ایم. خوشحال می شویم در بخش نظرات با نوین هاست در ارتباط باشید!

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه