روش های ساده و رایگان برای بهبود سئو وب سایت

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۲-۰۳-۱۹

به سری ۲ قسمتی ما در مورد بهبود سئو وب سایت خوش آمدید. بدون پرداخت حتی یک ریال ، به راحتی می توانید سئو وب سایت خود را بهبود ببخشید! با نوین هاست همراه باشید!

سئو وب سایت دقیقاً چیست؟

SEO یا همان بهینه سازی موتور جستجو عملی است. که وب سایت خود را برای رتبه بندی هرچه بهتر در نتایج موتور جستجو برای کلمات و عبارات مورد نظر خود قرار دهید. معمولا ، صاحبان وب سایت و وبمستران تمایل زیادی به دلیل جستجوی ۹۰٪ مردم دنیا در گوگل ، تمرکز خود را بر روی بهینه سازی موتور جستجوی گوگل و الگوریتم های آن می گذارند.

هنگامی که افراد در دنیای SEO شروع به کار می کنند. غیر معمول نیست که می توانید به سرعت صاحبان وب سایت را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از باگ ها و اصطلاحات سئوی وب سایتش را بازگو کنید. اقدام بعدی گرفتن دسترسی های سئو و وب سایت برای بهینه سازی موتور جستجو است. با این حال ، همه مشاغل در بودجه بندی سازمان خود ، هیچ جایی برای خدمات سئو نمی گذارند. با توجه به این موانع ، ما ۶ کار ساده ای را لیست کرده ایم که هرکسی می تواند برای بهبود رتبه سایت خود مراحل را انجام دهد. بدون خرج حتی یک ریال!

۳ نکته اول ما را در این پست بررسی کنید:

 

بهبود سئو وب سایت

نکته شماره ۱: یک وبلاگ به وب سایت خود جهت ارائه محتوا و مطالب مرتبط با کسب و کاریتون اضافه کنید

Google به وب سایت هایی که بطور مرتب محتوای تازه و با کیفیت بالا تولید می کنند. پاداش می دهد و رتبه ی آنها را بهبود می بخشد. صنعت شما تعیین خواهد کرد نوشتن محتوای با کیفیت بالا برای وبلاگ شما چقدر آسان خواهد بود.  اما یک روش مطمئن برای ارائه محتوای مفید، نوشتن مطالبی است که به سؤالات مربوط به صنعت شما پاسخ می دهد. که ممکن است افراد زیادی آن را جستجو کرده باشند. به عنوان مثال ، اگر شما یک طراح وب هستید. ممکن است لازم باشد نکاتی را در مورد بهترین CMS های موجود در بازار ، روش کار با آن ها ، مزایا و معایب آن ها و غیره ارسال کنید.

نکته دوم بهبود سئو وب سایت

نکته شماره ۲: عناوین متا ، توضیحات متا و تراکم کلمات کلیدی پست ها و صفحات خود را بهینه سازی کنید

اگر شما از یک CMS محبوب برای وب سایت خود مانند WordPress استفاده می کنید. مجموعه عظیمی از افزونه ها را پیدا خواهید کرد تا به شما در بهینه سازی محتوای متن وب سایت خود ، صفحه به صفحه کمک کند. گزینه پیشنهادی و محبوب بازار ( و همچنین رایگان) SEO Yoast است. به سادگی افزونه را نصب کرده و سپس یکی از پست ها یا صفحات خود را ویرایش کنید. حال بخش جدید SEO را پیدا خواهید کرد که به شما در بهبود محتوای متن در آن پست یا صفحه کمک می کند. برای همه پست ها و صفحات موجود در وب سایت خود، تمام مراحل را تکرار کنید!

نکته سوم بهبود سئو وب سایت

نکته شماره ۳: جمع آوری بک لینک از وب سایت های معتبر و مرتبط

بک لینک ها مطمئناً یکی از مهمترین فاکتورها در موتور های جستجوگر است. هنگامی که یک وب سایت با کیفیت و رتبه بالا لینکی در آن وجود دارد که به وب سایت دیگری ارجاع می شود. این باعث می شود اعتبار وب سایت دوم که به آن لینک داده شده در نگاه موتورهای جستجو بهبود یابد. جمع آوری بک لینک ها و اثر کردن آنها به زمان نیاز دارد. اما بسیار با ارزش است و ارزش آن را دارد که در لیست کارهای خود بطور دائمی حفظ کنید. (زیرا هرگز نمی توانید بک لینک های زیادی داشته باشید).

بعضی اوقات سخت است که بدانید برای جمع آوری بک لینک باید از کجا شروع کنیم. به عنوان مثال ممکن است در همکاری کردن با وب سایت های دیگری که مایل به انتشار پیوند (فروش بک لینک) به سایت شما هستند ، دچار مشکل شوید. یک مکان عالی برای شروع ساختن وبلاگ برای وب سایت خود است که جز بک لینک های داخلی حساب می شود. ساخت محتوای با کیفیت بالا برای وبلاگ خود را از امروز شروع کرده. از آنجا که انتشار پست های وبلاگ به خودی خود باعث تقویت SEO می شود ، هر دو وب سایت به لحاظ نظری سود خواهند برد و به قولی معامله برد برد حساب می شود.

نوین هاست یار نوین شماست

با تمرین این ۳ نکته در وب سایت خود ، مطمئناً SEO شما به شکل استاندارد و سالم تقویت می شود ، بدون اینکه حتی یک قرون از کیف پول بیرون بیاورید! آیا شما راهنمایی دیگری برای تقویت سئو به صورت رایگان سراغ دارید؟ راه حل های خود را در قسمت نظرات که در پایین صفحه قرار دارد با ما به اشتراک بگذارید! برای قسمت دوم این سری از این پست با ما همراه باشید!

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه