چقدر طول میکشد ثبت نام دامنه کامل شود ؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۳-۱۷

ثبت نام دامنه چقدر طول می کشد ؟ به دلایل فنی، معمولا برای نام دامنه تا ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می کشد تا آن را به طور کامل فعال کنند.

ثبت نام دامنه

با این حال گاهی اوقات می تواند تا ۱۰ دقیقه سریع باشد. این امر به تمام دامنه های خودکار مانند .com، .co.uk و بسیاری از doamins دیگر اعمال می شود. و ممکن است زمان ثبت نام برای آنها طول بکشد. البته این مدت زمان برای دامنه با پسوند های مختلف متفاوت است. و برای مثال دامنه .com سریعتر از دامنه .ir ثبت می شود. برای توضیحات تکمیلی در ادامه با نوین هاست همراه باشید.

مدت زمان ثبت نام دامنه چقدر طول می کشد

هنگامی که سفارش برای ثبت دامنه قرار داده شده و به طور کامل پرداخته شده است. روند ثبت نام به طور خودکار مراقبت می شود. اگر شما مایل به دسترسی به FTP خود را قبل از نام دامنه به طور کامل propopated، شما می توانید از آدرس IP سرور و عملکرد پیش نمایش سایت در داخل کنترل پنل برای مشاهده سایت آپلود شده استفاده کنید. پس از اینکه یک نام دامنه را با No-IP ثبت نام کردید.

نام دامنه خود را برای همه سرورهای DNS ریشه ۲۴-۷۲ ساعت بگذارید. دامنه شما ممکن است در پایگاه داده WHOIS قبل از اینکه به طور کامل به سرور DNS ریشه فرستاده شود نشان داده شود.

روند ثبت نام نام دامنه از طریق یک فرآیند خودکار به نام “تجزیه خودکار خودکار” هماهنگ شده است. هنگامی که درخواست ثبت نام را به اینترنیک ارسال می کنیم. آن را بلافاصله پردازش می کنیم و بعد از اتمام پردازش از طریق ایمیل مطلع می شود.

این معمولا کمتر از ۲۴ ساعت طول می کشد. پس از ثبت نام، به روز رسانی به سرورهای ریشه های اینترنتی هفت روز در هفته منتشر می شود. که در آن زمان اطلاعات DNS برای نام جدید ثبت شده برای سیستم DNS قابل مشاهده می باشد, نام دامنه پردازش شده قبل از ۷ P.M. زمان شرقی باید در روز بعد در اینترنت قابل دسترس باشد.

ثبت دامنه در نوین هاست

به یاد داشته باشید، اگر نام دامنه قبلا ثبت شده باشد و رکورد DNS تغییر یافته است, نه فقط ایجاد شده، اطلاعات سرور نام دامنه که قبلا در سراسر اینترنت پخش شده است. مقدار مرتبط با آن را برای زمان (TTL) مرتبط می کند. هر سرور مجازی در اینترنت که دارای اطلاعات DNS قبلی DNS است.

اطلاعات سرور جدید نام دامنه را تا زمانی که TTL گذر نکرده باشد جستجو نخواهد کرد. این موجب تأخیر بیشتر در انتقال اطلاعات جدید DNS از طریق اینترنت می شود. بیشتر سرورهای نام یک TTL از ۲۴ ساعت دارند. اما سرورهای دیگر می توانند TTL تا ۷ روز داشته باشند. در طول این دوره برخی از دسترسی به نام دامنه شما ممکن است از اطلاعات قدیمی DNS شما (به سایت قدیمی شما هدایت شود. )، در حالی که دیگران به سایت جدید شما می آیند.

پیشنهاد میکنیم سایت قدیمی خود را تا هفته بعد از ثبت نام دامنه خود منتقل کنید. تا از امکان دسترسی بازدیدکنندگان به سایت خود جلوگیری شود.

به غیر از پرونده منابع که InterNIC در خدمت (پرونده های هیئت مدیره)، TTL ها به صورت جداگانه در سطح محلی تعیین می شوند. و به طور گسترده ای متفاوت هستند. همانطور که می بینید، InterNIC کنترل کامل انتشار را ندارد. این چیزی است که در کل اینترنت اتفاق می افتد. InterNIC فقط ثبت نام دامنه و به روز رسانی سرور منطقه ریشه را کنترل می کند. متاسفانه، ممکن است زمان برای به روز رسانی نام دامنه در سراسر میلیون ها ماشین در اینترنت منتشر شود.

نوین هاست یار نوین شماست

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست پربازدید , هاست اشتراکی و راه حل های هاستینگ ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۴۹۶۲۴ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه