علت کندی وبسایت چیست؟ بخش دوم

زمان مطالعه: 4 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۸-۰۷-۱۰

به قسمت دوم این سری با عنوان ” علت کندی وبسایت چیست؟ ” خوش آمدید. در قسمت اول ، ۳ نکته مهم را شرح دادیم و اگر مطالعه نکردید بهتر است اول به آن بخش مراجعه کنید. ادامه ی نکات تصحیح وب سایت کند را در ادامه مطلب دنبال کنید!

 

 

علت کندی وبسایت چیست؟ بخش دوم

 

 ۴٫ (CDN (Content Delivery Network عدم کندی وبسایت

داشتن CDN (شبکه تحویل محتوا) برای وب سایت و فعال سازی آن به این معنی است که ، در سطح بالاتر ، شبکه جهانی با سرور های پرقدرت، در حال ذخیره سازی یک نسخه از فایل های پایه و مهم وب سایت شما هستند و این نسخه را به طور مستقیم در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد و آنها را از دانلود مجدد فایل های سایت شما بی نیاز می کند و بازدید کنندگان مجبور به بارگیری فایل ها به طور مستقیم از نزدیک ترین سرور مجازی پرقدرت جهانی هستند. این عمل باعث می شود سرور میزبان شما آزاد تر و خلوت تر گردد.

 

CDN

 

نکته حائز اهمیت این است که مفهوم CDN با ExactDN متفاوت است و شما وقتی ExactDN پیکربندی کردید دیگر نیازی به CDN مجزا نخواهید داشت. اگر بودجه کافی برای این کار دارید ، پیشنهاد ما استفاده از ExactDN است ، در غیر این صورت ، می توانید از یک سرویس CDN رایگان مانند Cloudflare استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید که یک CDN به طور معمول بار صفحه و ترافیک سایت را بهبود می بخشد ، بسته به موقعیت سروری که محتوای سایت در آن ذخیره می شود ، می تواند تأثیر منفی نیز داشته باشد. همیشه باید مطمئن باشید که CDN انتخابی شما در نزدیکی عموم مخاطبان و کاربران سایت شما باشد. به عنوان مثال ، اگر شما شاغل استرالیایی هستید و می خواهید مطمئن باشید که ارائه دهنده CDN شما سروری در سیدنی یا ملبورن ارائه می دهد.

 

بازاریابی دسته ای

 

۵٫ بازاریابی دسته ای

یک تاکتیک اساسی که مشاغل اینترنتی برای عملکرد سالم و عدم کندی وبسایت استفاده می کنند ، بازاریابی دسته ای (تبلیغاتی) است. بدان معناست که، ارسال پیام تبلیغاتی از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به صورت دسته ای به کاربران و مشتریان کسب و کار ، برای اطمینان از اینکه ترافیک سایت در یک بازه زمانی یکنواخت و ثابت بماند و کاهشی نداشته باشد. اکثر سیستم های بازاریابی مدرن (مانند Mailchimp ، Campaign Monitor و… ) این قابلیت را ارائه می دهند .

بازاریابی تبلیغاتی یک بخش ضروری از موفقیت آمیز شدن بازاریابی دیجیتال محسوب می شود و گزینه ای است که ما به هر صاحب وب سایت به شدت توصیه می کنیم که برای تبلیغات خود از این روش استفاده کند. نوین هاست نیز با توجه به اهمیت بالای بازاریابی تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ اقدام به ارائه سرویس ارسال ایمیل انبوه ( سرور ایمیل ) کرده است و ازین بابت خیال شما عزیزان را راحت کرده ایم.

 

۶٫ CMS / مضامین / پلاگین های عدم کندی وبسایت

جنبه دیگری که قابل ذکر است CMS ، مضامین و افزونه های یک وب سایت است ، زیرا همه این ها می توانند در سرعت بارگذاری وب سایت تاثیر داشته باشند.

 

مضامین و افزونه ها

 

WordPress در ۶۰٪ از کل وب سایت های جهان استفاده می شود و روز به روز محبوبیت آن در حال افزایش است. اکثرا برای هر وب سایت و تجارت اینترنتی ، هاست وردپرس به یک انتخاب مناسب تبدیل شده است. از این رو مهم است که مضامین و افزونه های با کیفیت را انتخاب کنید تا وب سایت خود را با ظاهر، احساس و عملکرد مورد نظر خود غنی سازی کنید ، بدون اینکه به سرعت و عملکرد وبسایت صدمه ای وارد شود.

 

به دنبال زمینه هایی باشید که دارای نظرات و بررسی های مثبت ، کاربرپسند و ساده باشد. با تمام این گفته ها ، هر تم یا افزونه ای که نصب می کنید همیشه کمی زمان به زمان بارگذاری سایت اضافه می کند و وب سایت شما کمی در معرض ریسک قرار می گیرد ، بنابراین مهم است که مطمئن شوید هیچ چیز غیر ضروری و اضافه ای نصب نمی کنید. اگر تم یا افزونه غیرفعال دارید ، بهتره آن ها را به طور کامل حذف کنید.

 

خلاصه

اگر همه مواردی که در لیست های قسمت اول و دوم این سری مقاله ما را بررسی کرده اید ، سرعت وب سایت شما اکنون کاملا استاندارد و مناسب است! هر مشکل احتمالی دیگری که وب سایت شما با آن روبرو است و باعث کندی وبسایت شده است به احتمال زیاد منحصر به وب سایت شماست و شاید لازم باشد توسط یک توسعه دهنده وب با تجربه تشخیص داده شود و رفع گردد.

 

امیدواریم که این مطالب و نکات برای شما مفید بوده باشد! اگر نکات دیگری به یاد دارید که ما جا انداخته ایم ، خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید! برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، سرور ابری و سرور مجازی ایران ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید.

پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه