سرورهای مجازی خصوصی نوین هاست

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۳-۲۴

سرورهای مجازی خصوصی نوین هاست با بهترین کیفیت : فناوریهای خصوصی مجازی (VPS) به شما اجازه میدهد هزینه های سرور را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید، و به شما کنترل کامل بر برنامه های خودتان میدهد. سرورهای مجازی خصوصی به عنوان فرایندهای جداگانه در یک سرور وب اجرا می شوند. و دسترسی ریشه در حریم خصوصی کامل را با قابلیت پهنای باند تضمین شده، پردازنده و فضای دیسک فراهم می کنند.

هر سرور مجازی خصوصی به نظر می رسد و به طور دقیق مانند یک سیستم اختصاصی سرور اختصاصی ، با مجموعه ای از اسکریپت های ورودی یونیکس، ورودی های کاربر، پردازش های سیستم، فایل های سیستم با دسترسی ریشه نامحدود و نرم افزار های سفارشی مانند سرور apache web، تکمیل می شود. سرورهای VPS بالاترین سطح امنیتی را درست مانند سرور اختصاصی ارائه می دهند.

سرورهای مجازی خصوصی

یک سرور مجازی خصوصی یک روش پارتیشن بندی یک سرور فیزیکی سرور به چندین سرور است، به طوری که هر ظاهر و قابلیت اجرا بر روی ماشین اختصاصی خود را دارد. هر سرور مجازی می تواند یک سیستم عامل کامل را اجرا کند و هر سرور می تواند به صورت مستقل راه اندازی مجدد شود

عمل تقسیم کردن یک سرور به طوری که به نظر می رسد به عنوان سرور های متعدد به مدت طولانی در رایانه ها رایج است. سرور اختصاصی مجازی (VPS) برای مشتری طراحی شده است که به دنبال کنترل بیشتری نسبت به یک حساب میزبانی وب مشترک است، اما برای سرور اختصاصی آماده نیست. این سرورهای خصوصی شامل دسترسی ریشه، منابع تضمین شده، یک پنل کنترل کامل و پشتیبانی فنی میزبانی وب است. خدمات دیگر مانند طراحی وب و تجارت الکترونیک نیز موجود است

کاربرد سرورهای مجازی خصوصی

سرورهای اختصاصی مجازی شکاف میان سرویس میزبانی وب مشترک و خدمات اختصاصی میزبانی را به وجود می آورند. استقلال را از دیگر مشتریان سرویس VPS در شرایط نرم افزاری می گیرد. اما با هزینه کمتر از یک سرور اختصاصی فیزیکی. همانطور که VPS یک کپی از سیستم عامل خود را اجرا می کند. مشتریان دارای دسترسی به نمونه آن سیستم عامل هستند و می توانند تقریبا هر نرم افزاری را که در سیستم عامل اجرا می شود نصب کنند.

برخی از نرم افزارها در یک محیط مجازی، از جمله firewalls, anti-virus clients به خوبی اجرا نمی شوند. برخی از ارائه دهندگان خدمات VPS دارای محدودیت های بیشتر هستند. اما تعداد آنها به طور معمول نسبت به کسانی که در محیط هاست میزبانی مشترک هستند، کم تر است. با توجه به تعداد مشتریان مجازی سازی که به طور معمول بر روی یک دستگاه اجرا می شوند. VPS معمولا زمان پردازنده، RAM و فضای دیسک محدود است.

با توجه به ماهیت جداگانه آنها، VPS ها sandboxex معمولی را برای تست بهروزرسانی تبدیل و خدمات عمومی امن کرده اند. به عنوان مثال، یک سرور فیزیکی تنها ممکن است دو سرور خصوصی مجازی داشته باشد. یکی میزبانی وب سایت تولید (live) و دوم یک نسخه از آن را در اختیار دارد. هنگامی که به روز رسانی قطعات حیاتی نرم افزار نیاز است، می توان آنها را در سرور مجازی دوم آزمایش کرد. که امکان آزمایش دقیق را بدون نیاز به چندین سرور فیزیکی انجام می دهد.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه