۵ روش افزایش امنیت سرور اختصاصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۷-۲۵

روش های افزایش امنیت سرور اختصاصی با نوین هاست : این روزها، شما به سادگی نمی توانید مراقب سرور خود باشید. متاسفانه، حملات هر روز اتفاق می افتد و همه وب سایت ها در همه ابعاد و اندازه ها مورد هدف قرار می گیرند. اگر شما یک سرور اختصاصی دارید. از لحاظ امنیتی بهتر است که شما با دیگر شرکت های هاستینگ مشارکت داشته باشید. با این حال، در برخی از مراحل شما باید برای اضافه کردن امنیت به سرور اختصاصی خود هر کجا که ممکن است وظایف تعمیر و نگهداری را انجام دهید.

۵ روش افزایش امنیت سرور اختصاصی با نوین هاست

۱- انتخاب حفاظت DDoS

حملات DDoS به طور فزاینده ای به وجود می آیند، بنابراین هیچ وقت بهتر از حفاظت DDoS در حساب کاربری اختصاصی شما وجود نداشته است. این شما را در مقابل حملات محافظت می کند. که در غیر این صورت می تواند سرور اختصاصی شما را از طریق استفاده از سیل غیر قانونی ترافیک، پایین آورد. یک برنامه حفاظتی DDoS یک لایه حفاظتی اضافه را فراهم می کند. که اساسا “فیلتر” را از طریق ترافیک خود برای اطمینان از این که تنها بازدید کنندگان قانونی مجاز هستند. گزینه های حفاظت DDoS برای محافظت در برابر حملات از اندازه های مختلف در دسترس هستند. از حدود ۱۰ گیگابیت در ثانیه تا ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه یا بیشتر!

5 روش افزایش امنیت سرور اختصاصی

۲- پشتیبان گیری داده ها به صورت منظم

حتی زمانی که شما تمام اقدامات امنیتی را که می توانید انجام دهید. ممکن است حملات و سایر آسیب پذیری های امنیتی رخ دهد. با در نظر داشتن این، همیشه یک طرح پشتیبان در محل مناسب است. به طور خاص، شما باید زمان را برای پشتیبان گیری از تمام مهم ترین اطلاعات حداقل یک بار در هفته و شاید بیشتر. به این ترتیب، اگر چیزی به سایت شما برسد. می توانید حداقل آن را با داده های پشتیبان ذخیره شده خود به حالت قبلی خود بازگردانید.

۳- همه چیز ها را به روز نگه دارید

با تلاش برای بررسی به روز رسانی های امنیتی و اصلاحات به طور منظم شروع کنید. این باید حداقل به چند بار در هفته انجام شود. به نرم افزار خود اعتماد نکنید. تا به شما اطلاع دهد که یک بروزرسانی در دسترس است فعال بودن آن اطمینان حاصل خواهد کرد.

۴- فقط استفاده از شبکه های مورد اعتماد

هنگام ورود به حساب کاربری خود با اعتبار خود، مطمئن شوید که از یک شبکه اعتماد استفاده می کنید. این به این معنی است که هنگام وارد شدن به شبکه بی سیم عمومی یا سایر شبکه های ناخواسته، باید وارد حساب کاربری خود شوید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که هر کاربر دیگری که حساب کاربری دارد از این پروتکل مطلع است.

۵- یک سرور مدیریت شده را در نظر بگیرید

اگر ایده دست زدن به تمام این مسئولیت های امنیتی به نظر می رسد کمی غرق شدن، یکی از بهترین چیزهایی که می توانید برای خودتان انجام دهید. در واقع به جای یک سرور مدیریت شده است، با یک سرور مدیریت شده، شما باید مدیر خود باشید که تمام جنبه های مهم حفاظت از امنیت شما را مدیریت خواهد کرد, از زمان نصب به روز رسانی برای پشتیبان گیری از داده ها به طور مرتب، این مدیران می تواند شما را به زمان زیادی صرفه جویی و بدون هیچ زحمتی.

این ها تنها چندین مهمترین اقداماتی هستند که می توانید برای افزایش امنیت در سرور اختصاصی خود انجام دهید. اگر قبلا این دستورالعملها را دنبال نکرده اید، اکنون زمان آن است که آنها را به عنوان بخشی از کارهای روزانه سرور و وب سایت خود نگهداری کنید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه