چرا شرکت شما باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۷-۰۲-۱۶

اگر شما یک شرکت کوچک دارید ، که مخاطبان و مشتریانی در سراسر جهان دارد ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. برای شرکت های هاستینگ و شرکت های کلود ، این مسئله بسیار مهم است. درصد زیادی از مشتریان سرور مجازی و هاست شامل مشتریان خارج از کشوری که شرکت میزبانی وب در آن ثبت شده است هستند.

 

چرا شرکت شما باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشد؟

 

چه تلاش هایی به ما در گرفتن مشتری های داخلی و خارجی و حفظ مشتری های قدیمی کمک میکند و چه ابزاری برای بهترشدن ما در رسانه های اجتماعی وجود دارد؟

 

فقط ۱۰ سال پیش فقط ۷ درصد از مردم ایالات متحده از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند. حالا نزدیک به ۶۵٪ است. اما این همه درخواست تجدید نظر رسانه های اجتماعی نیست. تقریبا دو و یک چهارم میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد، و در سراسر جهان رسانه های اجتماعی حتی بیشتر از یک پدیده است که در ایالات متحده است.

 

به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۵ مردم فیلیپین به طور متوسط ۷/۷ ساعت شبانه روز از شبکه های اجتماعی استفاده می کردند، در حالی که در ایالات متحده آمریکا ۱٫۷ ساعت در روز بود. این نوع استفاده از تبلیغات تلویزیونی است زیرا این روزها مردم به همان اندازه که به تلویزیون می روند، به یک مانیتور رایانه چسبیده اند. با یک استراتژی رسانه ای خوب، شما به این مخاطبان بسیار زیاد دسترسی خواهید داشت – بدون هیچ کس نمیتوانید به آن دست پیدا کنید.

 

مردم فیس بوک به عنوان رهبر “بازار” اغلب گزینه های دیگر در استراتژی های بازاریابی اجتماعی خود را در نظر نمی گیرند. با بیش از یک میلیارد نفر که هر روزه از فیس بوک استفاده می کنند، شبکه اجتماعی مانند توییتر را نادیده می گیرد، که بعضی ها می گویند که کاهش می یابد. واقعیت این است که هرچند توییتر هنوز (تقریبا) حدود ۱٫۵ درصد در هر ربع رشد می کند. هیچ چیز در مقایسه با فیس بوک، اما اجازه دهید به برخی از واقعیت ها و ارقام واقعی نگاه کنید.

 

در آغاز سال جاری (۲۰۱۸) توییتر ۴۲۰ میلیون کاربر داشت و روزانه ۹۴ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دریافت کرد. در حالت ایده آل برای میزبان وب، در حالی که حدود ۵۰ درصد از کاربران توییتر در ایالات متحده بودند، بقیه در سراسر جهان پخش شدند.

 

علاوه بر این، ۸۰٪ از دسترسی کاربران توییتر نفوذ، Tweeting موبایل از طریق تلفن های همراه و دستگاه های دیگر است. باز هم، ایده آل برای یک صنعت مبتنی بر وب است. به طور صریح صدها ابزار مختلف برای توییتر وجود دارد که هر کدام دارای ظرافت های ظریف است که آن را متفاوت از ابزار بعدی است که اساسا یکسان است.

 

به عنوان مثال، ابزارهایی مثل Browser به دنبال BIOS های توییتر و برچسب ها و کلید های هش استفاده می کنند تا به شما در پیدا کردن افراد بیشتری در بازار کمک کنند. این ابزار همچنین ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا زمانی که شما آن را پیدا کرده اید، به مخاطبین جدید خود ارتباط برقرار کنید.

 

ManageFlitter شبیه به باریک است که در آن hashtags ها و BIOS ها را جستجو می کند، اما همچنین به شما کمک می کند تا بدانید که چه تعداد از پیروان شما آنلاین هستند. همچنین حساب های اسپم و حساب های استفاده نشده را پیدا می کند تا بتوانید آنها را از طرف پیروان خود حذف کنید. Tweriod یک ابزار دیگر است که به دنبال پیروان خود برای تعیین بهترین زمان برای ارسال توییت می پردازد.

 

ابزارهایی مانند Twitterfeed به شما کمک می کنند توییت ها را ارسال کنید – اساسا یک حساب Twitterfeed را به سایت خود اضافه می کنید و هر بار که سایت خود را به روز می کنید، توییت ارسال شده حاوی محتوای جدید است. اگر نمی توانید تمام شب را صرف کنید تا سایت خود را به روز کنید تا مخاطبان خود را در نیوزیلند تطبیق دهید، ابزارهایی مانند Buffer می تواند به شما کمک کند توییت ها را در یک صف قرار دهید و آنها را در روز انتخاب کنید.

 

Feedly نیز به طور گسترده ای برای کمک به افراد در پیدا کردن محتوای جالب استفاده می شود. شما دسته بندی های RSS را تنظیم می کنید و به جای اینکه به طور مداوم در اینترنت جستجو کنید تا مواد جدید و جالب پیدا کنید، خوراک RSS به محتوا ارسال می کند.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ایران ، هاست اشتراکی و راه حل های هاستینگ ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه