شما چه نوع هاست نیاز دارید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۴-۰۴

شما چه نوع هاست نیاز دارید؟ در حال حاضر بسیاری از گزینه های میزبانی وب موجود است: هاست وب رایگان ، هاست وب ،سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، و… . تمام این گزینه ها برای هدف مشابه به کار می روند. که محتوای شما را میزبانی می کند. تا افراد بتوانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند و آنها را مشاهده کنند. تفاوت اصلی چگونگی ساختار هر یک از آنها و همچنین مزایایی است که ارائه می دهند.

شما چه نوع هاست نیاز دارید؟

میزبانی وب رایگان

چه چیزی می تواند بهتر از یک برنامه میزبانی وب رایگان باشد؟ این یک گزینه عالی برای کسی است که می خواهد یک صفحه وب یا وب سایت کوچک را برای اشتراک گذاری با دوستان و خانواده ایجاد کند. در حالی که میزبانی وب رایگان به خاطر عدم وجود ویژگی هایی از نظیر امنیت و پشتیبانی مشتری مورد انتقاد قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که میزبانی وب رایگان بیشتر به شما طعم داشتن و حفظ یک وب سایت شخصی کوچک را می دهد. اگر می خواهید یک وب سایت قدرتمند یا یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنید. باید یک سرویس هاست پرداختی را ارائه دهید که کنترل بیشتر، امنیت و قابلیت اطمینان را ارائه می دهد.

میزبانی مشترک

همانطور که از نامش مشخص است میزبانی مشترک محیطی است که در آن شما با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می شوید. همانطور که مشتریان هزینه سرور را به اشتراک می می گذارند. این راه حل ارزان ترین و محبوب برای کاربران شخصی و کسب و کارهای کوچک به عنوان شرکت ها برای راه اندازی وبلاگ، تجارت الکترونیک و دیگر برنامه های پیشرفته است. با این حال، هنگام میزبانی در سرور مشترک، شما در معرض تمام فعالیت های همسایگان خود هستید. اگر کسی یک خطای بزرگی ایجاد کند کل سرور می تواند رنج بکشد. اگر کسی یک ترافیک ناگهانی را در ترافیک تجربه کند، ممکن است سایت شما کندتر اجرا شود. بنابراین ارتباط مستقیم با وب سایت شما و در نهایت، کسب و کار شما دارد

میزبانی اختصاصی

هنگامی که کسب و کار شما خاموش و درخواست بیش از منابع معمول سرور به اشتراک گذاری است نیازمند زمان برای حرکت به سرور اختصاصی می باشد. در حال حاضر شما لیگ های بزرگ با یک سرور کلی اختصاص داده شده برای نیازهای میزبانی شما. با این حال، بدون تجربه، موفقیت در این گزینه میزبانی تقریبا غیرممکن است. کسانی که به یک سرور اختصاصی نیاز دارند اما چیزی در مورد مدیریت سرور نمی دانند. می توانند با میزبانی مدیریت شده به دست بیاورند. در این سناریو، خدمات میزبانی تمام وظایف مدیریتی را مدیریت می کند. و شما را در بخش های دیگر کسب و کار آزاد می کند. به خاطر داشته باشید که یک سرویس مدیریت شده نیازمند هزینه های بالاتری است.

خیلی شبیه وب سایت هایی که پشتیبانی می کنند، نه همه سرورهای میزبانی وب برابر با یکدیگر ایجاد می شوند. با این حال، مسئله جدایی “خوب” از “بد” نیست. بلکه تعیین راه حل مناسب میزبانی وب برای شما – چه اینکه میزبانی وب سایت مشترک، میزبانی اختصاصی میزبانی وب یا سرور مجازی (  VPS) است. در حالی که تمام انواع سرورهای میزبانی وب به عنوان یک مرکز ذخیره سازی برای محتوای وب سایت شما عمل می کنند. در اندازه فضای، کنترل و قابلیت اطمینان آنها متفاوت است

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه