آشنایی با سیستم عامل اوبونتو

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۳۹۶-۱۲-۲۱

در این پست به بررسی سیستم عامل اوبونتو دسکتاپ ، سیستم عامل توزیع لینوکس می پردازیم. با ما همراه باشید!

 

آشنایی با سیستم عامل اوبونتو

 

سیستم عاملی تکمیل

اوبونتو با همه چیزهایی که شما نیاز دارید برای اجرای سازمان خود، مدرسه، خانه و یا شرکت ارائه می شود. تمام برنامه های ضروری مانند مجموعه آفیس ، مرورگرها، برنامه های ایمیل و رسانه های از قبل نصب شده و هزاران بازی و برنامه دیگر در مرکز نرم افزار اوبونتو موجود می باشد.

 

متن باز

اوبونتو همیشه رایگان است برای دانلود، استفاده و به اشتراک گذاری. ما به قدرت نرم افزار منبع باز اعتقاد داریم اوبونتو نمی تواند بدون جامعه جهانی خود از توسعه دهندگان داوطلبانه وجود داشته باشد.

 

امنیت بالا

با یک نرم افزار فایروال داخلی و حفاظت از ویروس، اوبونتو یکی از امن ترین سیستم عامل های اطراف است. انتشار های پشتیبانی طولانی مدت به شما پنج سال تکه های امنیتی و به روز رسانی را می دهد.

 

دسترسی راحت

محاسبات برای همه بدون توجه به ملیت، جنسیت یا ناتوانی است. اوبونتو به طور کامل به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و شامل فن آوری های ضروری کمک می کند.

 

در آپدیت ترین دستگاه ها و سیستم ها جواب میدهد

اوبونتو برای زیبایی روی آخرین لپ تاپ ها، دسکتاپ ها و دستگاه های لمسی روی صفحه نمایش طراحی شده است، به نظر می رسد باور نکردنی در صفحه نمایش با وضوح بالا – و با پیشرفت صفحه لمسی و پیکربندی رابط از جمله میله های منو فردی در هر پنجره برنامه، در حال حاضر حتی ساده تر استفاده کنید.

 

موجود در طیف وسیعی از سخت افزار ها

Canonical با تولیدکنندگان رایانه ای پیشرو در دنیا کار می کند تا گواهینامه اوبونتو را در محدوده وسیعی از دستگاه ها نشان دهد. به این معنی است که اوبونتو در حال حاضر در هزاران خرده فروش در سراسر چین، هند، جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین در دسترس است.

 

و اوبونتو نه تنها برای دسکتاپ است، بلکه در مراکز داده در سراسر جهان به کار می رود و هر نوع سرور قابل تصور را می گیرد و تاکنون محبوب ترین سیستم عامل در ابر است.

 

پشتیبانی و مدیریت

مزیت اوبونتو بسته پشتیبانی حرفه ای از کارشناسان کانونیکال است. پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ با دسترسی به مهندسین با تجربه دست اول از مسائل خود را دریافت کنید. این شامل چشم انداز، ابزار مدیریت سیستم های اوبونتو، برای نظارت، مدیریت، تکه کردن، و گزارش مربوط به انطباق در تمام دسکتاپ های اوبونتو است.

 

پشتیبانی شده توسط Canonical

Canonical یک شرکت نرم افزاری جهانی و ارائه کننده سرویس شماره یک اوبونتو است. شرکت ها می توانند برای پرداخت هزینه ای که به توسعه مداوم اوبونتو می پردازند، آموزش های متخصص، پشتیبانی یا مشاوره را دریافت کنند.

 

دانلود و نصب

همین حالا اوبونتو دسکتاپ را دانلود کنید و جایگزین سیستم عامل فعلی کنید . نصب آن آسان است در ویندوز و یا سیستم عامل مک نصب، و یا اجرای اوبونتو همراه با آن راحت است.

 

برای کسب اطلاعات در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست ، از جمله ثبت نام دامنه ، خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ، هاست ایران ، هاست اشتراکی و راه حل های هاستینگ ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره ۶۶۰۱۵۸۹۱ تماس بگیرید تا با یکی از اعضای بخش فروش ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
گیم فیشینگ چیست؟
گیمیفیکیشن چیست و چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟
یکی از نوین‌ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا مخاطبان، استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن Gamification است.…
زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع سیستم عامل چیست ؟
سیستم عامل چیست؟ (معرفی انواع سیستم عامل)
بدون شک تمامی افرادی که با سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری در ارتباط هستند، نام سیستم‌عامل را شنیدند و…
زمان مطالعه: 4 دقیقه