۷ راه برای ایجاد یک صفحه اصلی کارآمد

زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتشار :
۱۴۰۱-۰۵-۰۳

۷ راه برای ایجاد یک صفحه اصلی کارآمد : برای ایجاد یک صفحه اصلی homepageخوب به دنبال چه کاری باید رفت؟ در این پست هفت نکته برای انجام این کار گفته ایم ، با نوین هاست همراه باشید!

7 راه برای ایجاد یک صفحه اصلی کارآمد

طراحی وب سایت می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. شما می توانید محتوا، نام دامنه و طرح را انتخاب کنید. با این حال، ایجاد یک وبسایت کار سختی را به وجود می آورد، تا جایی که اکثر مردم نا امید می شوند. این می تواند عواقب منفی در نگاه وب سایت شما و به ویژه صفحه اصلی شما داشته باشد. شاید چشم انداز خوب بود، پس چه چیزی باید انجام شود؟

۷ روش برای ایجاد یک صفحه اصلی کارآمد

در اینجا هفت راه برای کمک به شما در دریافت صفحه اصلی خود از زمین و به دنبال عالی است:

۱. کیفیت محتوا

ادیت صفحه خانگی خود را با استفاده از مقالات با کیفیت، بررسی محصول و یا تصاویر. این باعث می شود که کاربران وفادار خود را درگیر کرده و همچنین جذب کاربران جدید به سایت خود شود.

۲. خلاق باشید

همیشه با روشهای جدید جذب افراد با صفحه اصلی خود، تجربه کنید. سعی کنید موسیقی یا انیمیشن، و یا حتی یک ویدیو کوتاه. هرگز نباشید و یا عمومی، وب سایت های جدید نیاز به یک چلپ چلوپ بزرگ در بازار آنلاین شلوغ.

۳. لینک های خود را متمرکز نگه دارید

برای اینکه افراد بتوانند به سایت شما هدایت شوند، به صفحه اصلی شما چندین لینک نیاز دارند. با این وجود، اطمینان حاصل کنید که پیوندهای مربوط به وب سایت شما مرتبط هستند. پیوندها را متمرکز و آسان درک کنید. یک پیوند با عنوان “درباره” آسان است زیرا می تواند ساده و ساده باشد. یک لینک که شامل بیش از ۷ کلمه است بیش از حد بارگذاری شده و نامشخص است.

۴. صفحه اصلی را پاک نگه دارید

بهترین راه برای ایجاد یک صفحه وب بزرگ به دنبال جلوگیری از کلفت است. وب سایت های بزرگ مانند آمازون دارای یک پایگاه مشتری بزرگ هستند. مردم به هر جا که صفحه مشغول هستند، به سایت می روند. تو لوکس نداری صفحه اصلی را در حال حاضر تمیز و ساده نگه دارید.

۵. محدود کردن اسکرولبارها

ممکن است وسوسه انگیز باشد که صفحه اصلی شما پر از اطلاعات باشد تا مردم همه چیز را در نوک انگشتان خود داشته باشند. با این حال، می توان آن را بسیار برای مردم قرار دادن زمانی که آنها با یک دوجین اسکرول پر از محتوای مواجه است. این می تواند خیلی دلهره آور باشد که آنها به سرعت علاقه خود را از دست می دهند و سایت شما را ترک می کنند، بنابراین مطالب را برای صفحات داخلی ذخیره کنید.

۶. آپدیت نگه دارید

اجازه ندهید که صفحه اصلی شما عقب مانده باشد. اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی به روزرسانی های منظم دریافت می کند تا افراد را مورد علاقه خود قرار دهد. از تمام صفحاتی که باید به صورت دوره ای تجدید شوند، صفحه اصلی شما مقدم است زیرا این اولین چیزی است که مردم می بینند.

۷. صفحه اصلی را مربوط بسازید

شما می خواهید وب سایت خود و به ویژه صفحه اصلی خود را به زیبایی با آنچه که شما در حال تلاش برای فروش آن را مطابقت. اگر سایتی دارید که دارای موسیقی کلاسیک است، مطمئن شوید که صفحه اصلی شما با گرافیک سیم خاردار پوشیده نیست. اطمینان حاصل کنید که شما با یک سرور مجازی مستقل ثبت نام می کنید، زیرا آنها معمولا به شما ابزارهایی را پیشنهاد می کنند که به راحتی سایت خود را سفارشی می کنند.

صفحه اصلی شما اولین چیزی است که مردم در هنگام کلیک بر روی سایت شما می بینند و با استفاده از این هفت راهنمایی می توانید صفحه اصلی را به دنبال داشته باشید که مطمئنا ترافیک زیادی را به دست آورید.

بازخوردها
مقالات مرتبط
2بهینه-سازی-هاست-برای-افزایش-فروش-آنلاین
بهینه سازی هاست برای افزایش فروش آنلاین
[custumexpert]
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بهینه سازی هاست برای افزیش نمره سئو وب سایت
بهینه سازی هاست برای افزیش نمره سئو وب سایت
[custumexpert]
زمان مطالعه: 5 دقیقه